edisac.nl- Logo - Beoordelingen

edisac.nl

71 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden250 beoordelingen in totaal

2 okt 2023
Artikel voldoet aan de beschrijving/verwachting. Snelle levering. Meerdere kleuren besteld waarvan ik er één retour wilde sturen; vriendelijke en correcte klantenservice die mij meteen een retourbiljet mailde. Kortom , uitstekende service bij Edisac waar ik met een gerust hart nog een keer zal kopen!
AV
Annet v.
Breukeleveen

6 sep 2023
De comunicatie over de bestelling en levering. Na bijna twee weken heb ik mijn product nog niet ontvangen. Per mail word je niet op de hoogte gebracht wat de status is. Bleek dat mijn huisnummer er niet in stond, maar hoorde ik pas nadat ik zelf contact had opgenomen. Als je inlogt en contact opneemt krijg je wel bijna direct en netjes antwoord

Beoordelingen voor edisac.nl

Niet zo best

Goed was de snelle verzending. Maar ik heb geen bewijs van betaling ontvangen, ook geen orderbevestiging. Toen ik belde met de klantenservice, was de communicatie slecht door taalmoeijkheden. Dat was lastig. De tas die ik had besteld, kwam wel op tijd. Ik vond het allemaal erg onduidelijk en bestel niet nog een keer bij Edison
Antwoord van edisac.nl
Beste klant, Heeft u uw SPAM nagekeken? Als nieuwe klant is het mogelijk dat de bevestigingsmail van uw bestelling daar is terechtgekomen. Al onze medewerkers zijn tweetalig (nederlands/frans), dus is het ons onduidelijk waarom de telefonische communicatie stroef verliep. We zijn alsnog verheugd dat de tas tijdig werd geleverd, en volledig aan uw verwachtingen voldeed. Vriendelijke groeten, Het EdiSAC team
6 sep 2023
Antwoord van edisac.nl
7 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Alvorens een online bestelling te valideren, is het altijd aangeraden om te controleren of uw leveringsadres volledig is. Zo kunnen vertragingen in de levering vermeden worden. Vriendelijke groeten, De Edisac klantendienst