haag-heg.nl

202 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.054 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 nov 2017
haag-heg.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mooie planten en precies volgens verwachting! aantal planten hadden toch wat transportschade dat is wel jammer..moment van confirmatie welke dag en tijdsblok de planten geleverd worden is kort zodat lastig te plannen met andere werkzaamheden

24 sep 2023
Bestelprocedure snel, makkelijk en duidelijk. Op de site staat als het product op voorraad is èn besteld voor maandag het dezelfde week op donderdag of vrijdag geleverd wordt. Dat was niet zo, tijdens kiezen vd lever data konden wij alleen kiezen voor week later of nog later. Geleverde struiken kwamen in pot, wij hadden met kluit besteld en op de foto waren de struiken voller/dikker dan wij kregen. Hopelijk groeit het snel vol en dicht!
HS

28 apr 2023
22 apr 2023
21 apr 2023
2 nov 2023

smalle planten waardoor berekening niet klopt, geen tegemoetkoming of oplossing

Volgens de berekening op de site had ik 8 Portugese laurier 125-150cm nodig voor een heg. Bij levering bleken het hele magere smalle versies te zijn waardoor ik er 4 tekort kwam. Contact opgenomen met de leverancier of zij iets aan de prijs/ verzendkosten konden doen als ik er nog 4 kocht omdat product niet voldeed. Antwoord was nee en op een later bericht werd zelfs niet gereageerd... Erg jammer.
26 nov 2023

Boos

Allereerst: zorg dat je direct bij de bestelling de informatie geeft en niet 4 dagen na de bezorging!!! Ten tweede zou je eens kunnen reageren als je een klacht krijgt. Ik heb een hele middag keihard gewerkt en kan nu verwachten dat alles dood is. Alle tijd en geld voor niks. Schandalig slecht, bah!
Antwoord van haag-heg.nl
Goedemiddag, We willen u graag helpen met uw klacht. U mag ons een mail sturen naar mail adres info@Haag-Heg.nl, dan gaan we u zo snel mogelijk verder helpen en een oplossing zoeken. Met vriendelijke groet Haag&Heg