haag-heg.nl

184 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.014 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 nov 2017
haag-heg.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mooie planten en precies volgens verwachting! aantal planten hadden toch wat transportschade dat is wel jammer..moment van confirmatie welke dag en tijdsblok de planten geleverd worden is kort zodat lastig te plannen met andere werkzaamheden

24 sep 2023
Bestelprocedure snel, makkelijk en duidelijk. Op de site staat als het product op voorraad is èn besteld voor maandag het dezelfde week op donderdag of vrijdag geleverd wordt. Dat was niet zo, tijdens kiezen vd lever data konden wij alleen kiezen voor week later of nog later. Geleverde struiken kwamen in pot, wij hadden met kluit besteld en op de foto waren de struiken voller/dikker dan wij kregen. Hopelijk groeit het snel vol en dicht!
HS
Hester S.
Rijnsaterwoude

Beoordelingen voor haag-heg.nl

Bomen zagen er goed uit prima verpakt alleen veel onduidelijk over de levering Zou van tevoren te horen te krijgen welke specifieke dag er geleverd zou worden. echter werd ik pas op de hoogte gesteld wanneer de chauffeur al in de straat stond Niet heel handig dus ..
12 apr 2023
25 hoge struiken besteld met kluit. Keurig op tijd afgeleverd. Kwaliteit was prima. Hoogte kwam overeen met advertentie tekst. Kluit netjes in worteldoek. Mail met plantinstructie was ook prettig. Aanrader!
1 apr 2023
22 Portuges lauriers besteld voor een heg. Hele mooie kwaliteit, hoogtes ook goed. Bijna allemaal exact zelfde hoogte. Mooi in de kluit en netjes geleverd.
11 sep 2023
Communicatie nogal onduidelijk. Op de site staat “levering vanaf september 2023”. De eerste die ik aan de lijn heb, geeft aan dat het wel september zal zijn, maar pas in de loop van de maand. En dat ik vooral even moet bellen voor een update over de datum. Krijg ik later een andere collega aan de lijn. Die zegt weer dat het pas eind oktober wordt…. Waar moet ik nu rekening mee houden?
16 jun 2023

Toppers! Aan iedereen aan te bevelen!

Alles helder, goede communicatie, levering perfect, planten erg sterk en juiste hoogte. Heb een tweede bestelling gedaan omdat ik iets tekort kwam en die kwam exact een week later (precies dezelfde planten). Super dit! Terwijl de tuinman zei dat het zo laat in het jaar nog wel eens lastig kon worden om een goede haag te scoren.
3 okt 2023

Laurier in pot 80-100 cm

Vorige week 105 stuks laurier in pot besteld van 80-100 cm hoog. Werden keurig geleverd in houten ‘kratten’. Planten zien er super mooi uit! Onze complimenten. Ze zijn zeker 100 cm hoog en zien er gezond groen uit met al flinke jonge scheuten. Kan dit bedrijf van harte aanbevelen. Als we tekort komen zien jullie ons terug!
MD
8 mei 2023

Prachtige bomen

Zeer fraaie, kwalitatief hoogstaande bomen van t juiste formaat. Bij Haag-Heg is 200 cm tot 220 cm ook echt die maat. Ook de service was prima, van te voren telefoontje van chauffeur en overleg over de plek waar hij de bomen kon plaatsen. Ik zou echt niet weten wat jullie beter kunnen doen
20 apr 2023

Zeer tevreden over Haag&Heg

Wij zijn heel tevreden over Haag&Heg. Het aanbod is groot, de website duidelijk en overzichtelijk. Onze bestelling (ca 200 haagplanten) was keurig verpakt en op tijd bezorgd. De planten zien er allemaal goed uit en zijn ook netjes van de bestelde hoogte. Al met al een aanrader!
Donderdag of vrijdag geen bericht gekregen wanneer het kwam. Gebeld op donderdag of het vandaag zou komen werd mij gezegd dat ik daar bericht over zou krijgen en en dat het dan waarschijnlijk op vrijdag zou komen niet gehad dus. Levering was 12:00 op donderdag
6 jul 2023

Kwaliteit goed, service wat minder

- Kwaliteit van de bestelling is goed - Enige is dat het bezorgd kan worden op donderdag of vrijdag. Pas op het laatste moment werd gezegd dat het vrijdag komt en uiteindelijk werd het toch op donderdag bezorgd. Zo kan je nooit iets vrij houden.
1 mei 2023
Overzichtelijke website waar echt alles vermeld staat over je gekozen plant. Als er nog onduidelijkheden zijn staan ze je telefonisch goed te woord. Netjes afgeleverd met duidelijke beschrijving. Wij zijn erg tevreden nu de planten nog 😀
29 mei 2023

Tijdslot levering

Levering zou tussen 8:15 en 10:15 zijn. Maar werd pas iets voor 5 uur geleverd. Hierdoor moesten we de hele dag thuis blijven.geef dan geen tijdslot af maar gewoon levering zal tussen 9 en 17 uur zijn. Dan weet je waar je aan toe bent.
7 apr 2023
Goede volle planten op de juiste lengte. In mijn geval olijfwilg 150-175cm en laurier met dezelfde lengte. Correcte levering op donderdag. Nu nog zien of de planten aanslaan, maar daar heb ik alle vertrouwen in.
RS
Ralf S.
Valkenburg
22 sep 2023

Een dikke tien voor Haag-Heg

Via de overzichtelijke website, heel eenvoudig de portugese laurier in pot kunnen bestellen. Communicatie verliep soepel en de haag werd binnen enkele dagen met een transporteur bezorgd. Top bedrijf
30 mrt 2023

Communicatie

Geven 2 dagen op voor de levering. Ik weet niet welke dag ze komen. Belt de chauffeur de tweede dag dat hij al op plaats van levering is. En dat is niet mijn huisadres. Communicatie kan beter.
7 nov 2023
We hadden 50 laurier-hegplanten besteld. Deze zijn precies op de goede bezorgtijd geleverd en waren netjes 'verpakt' in een groot houten krat. Prachtige sterke planten, top!
Antwoord van haag-heg.nl
Goedemiddag, wat leuk om uw reactie te lezen, en ze staan er prachtig bij. Haag&Heg
AK
De hele levering verliep vlekkeloos. De boompjes zijn van goede kwaliteit. Ze staan nu een paar dagen in de grond, maar ze zien er goed uit. Hopelijk blijven ze zo goed gaan.
Antwoord van haag-heg.nl
Goedemorgen, Super fijn dat uw tevreden bent met de levering, geniet van de planten. En leuk om te zien dat ze mooi staan. Haag&Heg
9 mei 2023
Nette levering. Mag alleen iets minder verschil tussen de hedera hekken zitten. Sommige zijn “ kalig” en kijk je nog doorheen, terwijl anderen mooi vol en al dicht zijn.
27 apr 2023
Helaas waren de coniferen geleverd met transport schade. Er waren diverse toppen geknakt. Na een telefoontje kreeg ik week later een nieuwe partij. Gelukkig!
4 nov 2023
Keurige levering op pallet, de haagplanten stonden stevig bijeen gegord op een pallet. Duidelijke plantinstructies. Mooie kwaliteit van de haagplanten ook!
Antwoord van haag-heg.nl
Goedemiddag, Fijn dat u blij bent met de levering, geniet van de planten. Haag&Heg