haag-heg.nl

198 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.045 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 nov 2017
haag-heg.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mooie planten en precies volgens verwachting! aantal planten hadden toch wat transportschade dat is wel jammer..moment van confirmatie welke dag en tijdsblok de planten geleverd worden is kort zodat lastig te plannen met andere werkzaamheden

24 sep 2023
Bestelprocedure snel, makkelijk en duidelijk. Op de site staat als het product op voorraad is èn besteld voor maandag het dezelfde week op donderdag of vrijdag geleverd wordt. Dat was niet zo, tijdens kiezen vd lever data konden wij alleen kiezen voor week later of nog later. Geleverde struiken kwamen in pot, wij hadden met kluit besteld en op de foto waren de struiken voller/dikker dan wij kregen. Hopelijk groeit het snel vol en dicht!
HS
Hester S.
Rijnsaterwoude

Beoordelingen voor haag-heg.nl

Mooi op tijd geleverd, duidelijke instructies, zorgvuldig verpakt

Haag geplaatst

Nette aflevering in krat voor de deur krat zelf hergebruikt voor haardhoutopslag achter in de tuin .

Haag & Heg is een absolute aanrader!

Zeer tevreden over de kwaliteit van de planten. Snel geleverd, zorgzaam verpakt met duidelijke instructies. Erg vriendelijk personeel! Communicatie rondom de verzending kan alleen nog wat duidelijker.
Degelijk afgeleverd en mooie coniferen binnen gekregen!

Rommelige organisatie die niet begrijpen wat klantenservice is

Planten besteld en bevestigd. Data zijn doorgeven voor levering, netjes email gekregen over levering. Voor mij onduidelijk hoe het proces verder ging. Aan het beging van de leveringsweek gebeld en te horen gekregen dat ik een dag van te voren bericht krijg wanneer ze komen. Op de eerste dag van de mogelijke levering geen bericht gehad dus weer gebeld. De dame aan de telefoon zei"nou als je nog nie
De door mij bestelde Laurier was 15 cm ipv 30 cm. En er zat luis en slakken in de plant met veel gaten in het blad. Mijn geld heb ik nog niet retour. Kunnen jullie dat met spoed in orde maken?
Antwoord van haag-heg.nl
Goedemiddag, dat de betaling nog niet bij u is gaan we direct controleren, onze excuses daarvoor. Haag&Heg

Levering

Op woensdag zou ik kunnen bellen wanneer de haag geleverd zou worden op vrijdag,maar ook op donderdag wisten ze het niet. Ik zou een app krijgen. Groot was mijn verbazing dat ze er vrijdag opeens waren zonder informatie. Jammer. De laurier ziet er wel goed uit
Antwoord van haag-heg.nl
Goedemiddag, dat is idd niet handig, maar gelukkig bent u tevreden over de planten. Haag&Heg
Nooit niks aangekomen op afgesproken datum. Als het goed is krijg ik mijn geld teruggestort.
Antwoord van haag-heg.nl
Goedemiddag, Natuurlijk gaan wij u terug betalen, het is al vervelend genoeg dat uw pakket is verloren. Haag&Heg

Zeer prima en top

Op de afleveringsdag zelf netjes op de hoogte gehouden wanneer de chaffeur eraan kwam, alles netjes afgeleverd en een uitstekende kwaliteit van de bestelde boompjes. Op de ochtend van aflevering ook nog eens per email aanplantingstips en verzorgingstips doorgemaild gekregen. Zou hier zeker nog eens beplanting bestellen….
Antwoord van haag-heg.nl
Goedemiddag, Super leuk om te horen dat u tevreden bent, geniet van de planten en van het mooie weer dat er ook aan komt. Haag&Heg
Keurig op tijd gebracht. Vriendelijke chauffeur. Boompjes zagen er goed uit.
Super leuke reactie, Geniet van de planten Haag&Heg

Mooieplanten

Nette bezorging, we hopen dat de haag goed aanslaat, de planten zien er goed uit met goed ontwikkelde wortels

Kwaliteit haag!

De kwaliteit van de haag was prima ! Ook keurig bezorgd ! Alleen waren er 2 dagen voor de levering! Is wel prettig welke dag het dan zou worden en ongeveer een tijdindicatie! Maar verder heel erg tevreden!!
Hallo, Bedankt voor de leuke reactie, geniet van de planten. Haag&Heg
Correcte levering en mooie planten

Kwaliteitsplanten. Vol vertakt.

Snel en duidelijke communicatie, maar vooral kwaliteit van de planten. Boven verwachting
Hallo, Bedankt voor de leuke reactie, geniet van de planten. Haag&Heg
Mooie planten, ze zagen er gezond uit. En als verrassing groter dan gedacht. Levering een dag eerder dan beloofd. Ze slaan mooi aan. Helemaal blij tot nu toe (staan nu ruim een week en zie al nieuwe uitlopers).

Super haag

Bezorgd: Kartonnen koffermodel waarin 25 struikjes met wortel/geen kluit. Zoals besteld. Wortels verpakt in plastic vuilniszak. Struiken met nylonkoord aan elkaar vast. Bestelling kwam al op woensdagmiddag 27 maart i.p.v. op donderdag 28 of vrijdag 29 maart. Daar was ik blij mee. Haagje geplant op donderdag 28 maart. Goed gelukt. Ben er blij mee.