haag-heg.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.067 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 nov 2017
haag-heg.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mooie planten en precies volgens verwachting! aantal planten hadden toch wat transportschade dat is wel jammer..moment van confirmatie welke dag en tijdsblok de planten geleverd worden is kort zodat lastig te plannen met andere werkzaamheden

Onze haagjes gingen geleverd worden vrijdag tussen 13-15 u ik had een mail ontvangen. om 16 u nog niets ontvangen. We hebben naar haag en heg gebeld en ze zeiden dat de bestelling zeker en vast die dag nog ging geleverd worden. Wij hebben nog steeds niets ontvangen…. Ik en mijn vriend hebben een druk leven dus wij hadden geregeld dat wij de dag erna thuis waren voor de haagjes te planten samen met een tuinman maar aangezien de haagjes niet geleverd zijn op het afgesproken moment hebben wij de tuinman op het laatste moment nog moeten afzeggen…

Beoordelingen voor haag-heg.nl

Rommelige organisatie die niet begrijpen wat klantenservice is

Planten besteld en bevestigd. Data zijn doorgeven voor levering, netjes email gekregen over levering. Voor mij onduidelijk hoe het proces verder ging. Aan het beging van de leveringsweek gebeld en te horen gekregen dat ik een dag van te voren bericht krijg wanneer ze komen. Op de eerste dag van de mogelijke levering geen bericht gehad dus weer gebeld. De dame aan de telefoon zei"nou als je nog nie