haag-heg.nl

181 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.011 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 nov 2017
haag-heg.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mooie planten en precies volgens verwachting! aantal planten hadden toch wat transportschade dat is wel jammer..moment van confirmatie welke dag en tijdsblok de planten geleverd worden is kort zodat lastig te plannen met andere werkzaamheden

24 sep 2023
Bestelprocedure snel, makkelijk en duidelijk. Op de site staat als het product op voorraad is èn besteld voor maandag het dezelfde week op donderdag of vrijdag geleverd wordt. Dat was niet zo, tijdens kiezen vd lever data konden wij alleen kiezen voor week later of nog later. Geleverde struiken kwamen in pot, wij hadden met kluit besteld en op de foto waren de struiken voller/dikker dan wij kregen. Hopelijk groeit het snel vol en dicht!
HS

Rijnsaterwoude
24 sep 2023
30 apr 2023

Helaas zijn de Photinia's "kwetsbaar"…ingepakt tussen de Potinia's

Helaas zijn de Photinia's "kwetsbaar" op de Pallets ingepakt tussen de sterkere Prunus Novita. Hierdoor hebben de Red Robins talloze gebroken takjes en staan ze er nu "miezerig (5 stuks) bij. Jammer, want de Prunus zijn goed. Terugsturen was geen optie want de Hovenier had die dag gepland en moest dan wel betaald worden......
Bomen zagen er goed uit prima verpakt alleen veel onduidelijk over de levering Zou van tevoren te horen te krijgen welke specifieke dag er geleverd zou worden. echter werd ik pas op de hoogte gesteld wanneer de chauffeur al in de straat stond Niet heel handig dus ..
11 sep 2023
Communicatie nogal onduidelijk. Op de site staat “levering vanaf september 2023”. De eerste die ik aan de lijn heb, geeft aan dat het wel september zal zijn, maar pas in de loop van de maand. En dat ik vooral even moet bellen voor een update over de datum. Krijg ik later een andere collega aan de lijn. Die zegt weer dat het pas eind oktober wordt…. Waar moet ik nu rekening mee houden?
Donderdag of vrijdag geen bericht gekregen wanneer het kwam. Gebeld op donderdag of het vandaag zou komen werd mij gezegd dat ik daar bericht over zou krijgen en en dat het dan waarschijnlijk op vrijdag zou komen niet gehad dus. Levering was 12:00 op donderdag
6 jul 2023

Kwaliteit goed, service wat minder

- Kwaliteit van de bestelling is goed - Enige is dat het bezorgd kan worden op donderdag of vrijdag. Pas op het laatste moment werd gezegd dat het vrijdag komt en uiteindelijk werd het toch op donderdag bezorgd. Zo kan je nooit iets vrij houden.
29 mei 2023

Tijdslot levering

Levering zou tussen 8:15 en 10:15 zijn. Maar werd pas iets voor 5 uur geleverd. Hierdoor moesten we de hele dag thuis blijven.geef dan geen tijdslot af maar gewoon levering zal tussen 9 en 17 uur zijn. Dan weet je waar je aan toe bent.
RC
Roger C.
Maillen
27 okt 2023
Belles plantes mais la livraison n' est pas effectuée dans la semaine prévue sans mais ou téléphone.
31 aug 2023
Mijn bestelling wastaxus 60 / 80 maar er waren twee van 30 cm bij zie foto. VR gr
21 mei 2023

Let op het aantal te planten struiken!

Het aantal te planten struiken was in de berekening van Haagheg veel te weinig.
23 nov 2023
sterk verbeteren: aangeven wanneer de planten worden geleverd.
Antwoord van haag-heg.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de feedback, we gaan er zeker werk van maken. Haag&Heg
18 aug 2023
Kwaliteit van product