haag-heg.nl

184 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.014 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 nov 2017
haag-heg.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mooie planten en precies volgens verwachting! aantal planten hadden toch wat transportschade dat is wel jammer..moment van confirmatie welke dag en tijdsblok de planten geleverd worden is kort zodat lastig te plannen met andere werkzaamheden

24 sep 2023
Bestelprocedure snel, makkelijk en duidelijk. Op de site staat als het product op voorraad is èn besteld voor maandag het dezelfde week op donderdag of vrijdag geleverd wordt. Dat was niet zo, tijdens kiezen vd lever data konden wij alleen kiezen voor week later of nog later. Geleverde struiken kwamen in pot, wij hadden met kluit besteld en op de foto waren de struiken voller/dikker dan wij kregen. Hopelijk groeit het snel vol en dicht!
HS
Hester S.
Rijnsaterwoude

Beoordelingen voor haag-heg.nl

Mooie verzorgde planten. Vlotte en correcte levering. Misschien een tip, beter de planten rechtstaand leveren in palet. Hier en daar stukje afgebroken.
Mooie en goede planten. Helemaal zoals beschreven in de uitleg en zoals op de foto. Netjes geleverd zoals afgesproken. Wij zijn zeer tevreden klanten.
HV
Hans v.
Almere
Goede kwaliteit coniferen! Correspondentie helder en duidelijk. Goede informatie. Coniferen op de juiste tijd afgeleverd. Staan er mooi bij.

Portugese laurier…

Ik had een aantal Portugese laurier besteld. Er zijn mooie struiken netjes op pallets afgeleverd. Ik ben zeer tevreden met de levering.
Alles ging heel vlot en makkelijk! Ook met het ophalen van de struiken Goeie service Ik weet geen verbeterpunten.
Duidelijk website en vlotte service. Prettig dat plant-en onderhoudinstructies per mail worden toegestuurd.
Prachtige haag. De hoogte komt overeen met de bestelling en volwaardige planten. Staat gelijk een haag

Zeer goede kwaliteit coniferen

Snelle levering. Zeer goed verpakt. De coniferen zijn van prachtige kwaliteit.
Antwoord van haag-heg.nl
Goedemiddag, Wat leuk om te zien dat ze er zo mooi bij staan, geniet van de planten. Haag&Heg

We kregen dat wat we besteld hadden

We kregen dat wat we besteld hadden, mooie sterke Haag planten!
Mooie en goede planten. Prima aflevering. Dik tevreden
Erg nuttige informatie. Zeer goed verpakt
Antwoord van haag-heg.nl
Goedemorgen, Super fijn dat uw tevreden bent met de levering, geniet van de planten. Haag&Heg
Alles klopt. prima instruktie
10 mrt 2024
service bij aflevering
16 mrt 2024
Ondanks de vrij kleine levering was deze goed verzorgd en ruim op tijd geleverd. De communicatie voor en tijdens de levering was helder. De bestelling arriveerde keurig verpakt en in goed staat.
NV
Niek v.
Brielle

Eenvoudig besteld en snel geleverd

Eenvoudig besteld en levering kunnen plannen en ook zo geleverd. Enige wat nog beter zou kunnen is terugkoppeling (mail) welke dag het definitief wordt.
3 feb 2024
mooie volle bomen en op tijd geleverd, perfecte behandeling van mijn bestelling

Top

Vanaf bestelling tot en met levering en zelfs after service; alles was top!