haag-heg.nl

200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.051 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 nov 2017
haag-heg.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mooie planten en precies volgens verwachting! aantal planten hadden toch wat transportschade dat is wel jammer..moment van confirmatie welke dag en tijdsblok de planten geleverd worden is kort zodat lastig te plannen met andere werkzaamheden

24 sep 2023
Bestelprocedure snel, makkelijk en duidelijk. Op de site staat als het product op voorraad is èn besteld voor maandag het dezelfde week op donderdag of vrijdag geleverd wordt. Dat was niet zo, tijdens kiezen vd lever data konden wij alleen kiezen voor week later of nog later. Geleverde struiken kwamen in pot, wij hadden met kluit besteld en op de foto waren de struiken voller/dikker dan wij kregen. Hopelijk groeit het snel vol en dicht!
HS
Hester S.
Rijnsaterwoude

Beoordelingen voor haag-heg.nl

Super haag

Bezorgd: Kartonnen koffermodel waarin 25 struikjes met wortel/geen kluit. Zoals besteld. Wortels verpakt in plastic vuilniszak. Struiken met nylonkoord aan elkaar vast. Bestelling kwam al op woensdagmiddag 27 maart i.p.v. op donderdag 28 of vrijdag 29 maart. Daar was ik blij mee. Haagje geplant op donderdag 28 maart. Goed gelukt. Ben er blij mee.

Zeer prima en top

Op de afleveringsdag zelf netjes op de hoogte gehouden wanneer de chaffeur eraan kwam, alles netjes afgeleverd en een uitstekende kwaliteit van de bestelde boompjes. Op de ochtend van aflevering ook nog eens per email aanplantingstips en verzorgingstips doorgemaild gekregen. Zou hier zeker nog eens beplanting bestellen….
Antwoord van haag-heg.nl
Goedemiddag, Super leuk om te horen dat u tevreden bent, geniet van de planten en van het mooie weer dat er ook aan komt. Haag&Heg
24 mrt 2024
Kwaliteit is goed , communicatie is goed , aanpassing order is ook goed, wat us niet goed is dat transport bedrijf verleent geen help bij afzetting . Planten zijn gekocht en bezorgd door een derde. Ze zijn niet verantwoord . Dat gaf wat hinder .
31 mrt 2024

Goede service.

Geweldig, bezorgd voor de deur en op één van de opgegeven 2 dagen. Voor het mooie had ik wel een bericht willen ontvangen over hoe laat en welke dag. Jammer dat de rekentool geen rekening houdt met een “beginplant” een goede service.
Goedemiddag, wij danken u voor uw beoordeling, geniet van de planten. Haag&Heg
Mooie planten, ze zagen er gezond uit. En als verrassing groter dan gedacht. Levering een dag eerder dan beloofd. Ze slaan mooi aan. Helemaal blij tot nu toe (staan nu ruim een week en zie al nieuwe uitlopers).

Kwaliteit haag!

De kwaliteit van de haag was prima ! Ook keurig bezorgd ! Alleen waren er 2 dagen voor de levering! Is wel prettig welke dag het dan zou worden en ongeveer een tijdindicatie! Maar verder heel erg tevreden!!
Hallo, Bedankt voor de leuke reactie, geniet van de planten. Haag&Heg

Haag & Heg is een absolute aanrader!

Zeer tevreden over de kwaliteit van de planten. Snel geleverd, zorgzaam verpakt met duidelijke instructies. Erg vriendelijk personeel! Communicatie rondom de verzending kan alleen nog wat duidelijker.
Bedankt voor uw beoordeling, Geniet van de planten Haag&Heg
Hele mooie planten. Netjes bezorgd Zou het alleen wel prettiger vinden dat je een dag of paar dagen van te voren weet wanneer en hoe laat ze komen. Nu was het op de ochtend zelf dat ze er aan kwamen.
Goedemiddag, wij danken u voor uw beoordeling, geniet van de planten. Haag&Heg

Portugese Laurier van een goede kwaliteit

Wij bestelden Portugese Laurier. De service en de kwaliteit van het product waren Top. Leverafspraken werden zeer goed nagekomen. Met andere woorden Top. Uiterst tevreden
Goedemiddag, wij danken u voor uw beoordeling, geniet van de planten. Haag&Heg
Mooie en goede planten. Helemaal zoals beschreven in de uitleg en zoals op de foto. Netjes geleverd zoals afgesproken. Wij zijn zeer tevreden klanten.
HV
Hans v.
Almere
24 mrt 2024
Goede kwaliteit coniferen! Correspondentie helder en duidelijk. Goede informatie. Coniferen op de juiste tijd afgeleverd. Staan er mooi bij.

Portugese laurier…

Ik had een aantal Portugese laurier besteld. Er zijn mooie struiken netjes op pallets afgeleverd. Ik ben zeer tevreden met de levering.
Goedemiddag, wij danken u voor uw beoordeling, geniet van de planten. Haag&Heg
De haagbeuken waren prima van lengte dikte. De meidoorn kwamen denkniveau uit de koeling. Die zagen er schraal uit.
Goedemiddag, wij danken u voor uw beoordeling, geniet van de planten. Haag&Heg
Mooie haag, ik kreeg geen bericht van te voren wanneer er geleverd werd, dat kan beter. Gelukkig was ik op locatie.
Goedemiddag, wij danken u voor uw beoordeling, geniet van de planten. Haag&Heg
Alles ging heel vlot en makkelijk! Ook met het ophalen van de struiken Goeie service Ik weet geen verbeterpunten.

Mooieplanten

Nette bezorging, we hopen dat de haag goed aanslaat, de planten zien er goed uit met goed ontwikkelde wortels
Hallo, Bedankt voor de leuke reactie, geniet van de planten. Haag&Heg
Prachtige haag. De hoogte komt overeen met de bestelling en volwaardige planten. Staat gelijk een haag

Haag geplaatst

Nette aflevering in krat voor de deur krat zelf hergebruikt voor haardhoutopslag achter in de tuin .
Bedankt voor uw beoordeling, Geniet van de planten Haag&Heg

Kwaliteitsplanten. Vol vertakt.

Snel en duidelijke communicatie, maar vooral kwaliteit van de planten. Boven verwachting
Hallo, Bedankt voor de leuke reactie, geniet van de planten. Haag&Heg
Keurig op tijd gebracht. Vriendelijke chauffeur. Boompjes zagen er goed uit.
Super leuke reactie, Geniet van de planten Haag&Heg