verf-plaza.nl

1.241 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.474 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 jan 2023
verf-plaza.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 aug 2023
Zeer snelle levering. Het blik vertoonde alleen roest aan de binnenkant bij het deksel en dat komt in de verf. Was het een oud blik?
NG
N. G.
Tricht

20 jun 2023
Ik bestelde een potje verf, tweede keer. Eerste keer was alles OK verlopen. Tweede keer kwam het een week te laat binnen. Niet hun fout, maar helaas kun je alleen voor PostNL kiezen, en daar kunnen ze wel wat aan doen. PostNL, kiek maar eens op hun twitter is CHAOS. Veel verloren en niet aangekomen pakketten of veel te laat. Ze beloven dat je het heel snel in huis hebt en dat ze de beste verfzaak online zijn. Een verbetering zou zijn als ze de klant kunnen laten kiezen met welk bedrijf het wordt verzonden, dan is het ook meer de klant zijn keuze ;), ik zou altijd voor TRUNKRS of als die er niet is DPD gaan en anders nog liever DHL dan PostNL. Verder betrouwbaar bedrijf en goede verf !!

Beoordelingen voor verf-plaza.nl

Op de site stond aangegeven dat de verf op voorraad was. Dit bleek helemaal niet te kloppen. Als ik dit van tevoren had geweten dan had ik hier nooit een bestelling geplaatst.
JK
De kleur week af van de sigma, die ik langer gebruik. Ik heb hem nu maar als grondverf gebruikt, terwijl dat niet de opzet was.
Blikken waren gedeukt en gratis kado zat er niet bij
Producten nog steeds niet geleverd
Antwoord van verf-plaza.nl
Beste, Bedankt voor je review. We zien dat uw bestelling beschadigd is geraakt bij PostNL. Onze excuses hiervoor. We gaan direct een nieuwe emmer naar je toesturen. Met vriendelijke groet, Lucas
19 mrt 2024
De spuitbussen pu lak drogen zeer slecht. Verf in de dop om kleur te checken is na 6 dagen nog nat. De druk lijkt ook erg laag. Geen egale spray. Moet veel schudden tussendoor.
Bij een tweede bestelling bleek dat de opgegeven RAL kleur erg afweek van de eerste levering… Mail gestuurd maar geen antwoord
24 feb 2024
Er is verkeerde verf geleverd en de afwikkeling daarna was erg traag. Het is tot nu toe niet opgelost.
Had niet eens de verf op voorraad maar ik kon op de website wel bestellen en betalen!!!!
Mn bestelde product op sturen
30 jul 2023

Het verfblik dat ik ontving was niet gemengd

Het verfblik dat ik ontving was niet/zeer slecht gemengd. Hoewel we met het bijlgeleverde stokje zeer goed hebben proberen te roeren, ontstond er duidelijk kleurverschil op de muur. Een deel van het pigment zat bovenin het verfblik, een deel helemaal op de bodem. Nieuwe verf moeten kopen en alles overgedaan. Ontzettend balen. Verfplaza is wel per WhatsApp bereikbaar op zaterdag maar reageert alleen via een automatisch bericht. Dat schiet niet op. De meeste verfklussen worden in het weekend gedaan. Elke bouwmarkt is wel op zaterdag en vaak ook op zondag open. Daar kun je dan wel terecht met je klacht of om je verf om te ruilen.
30 jul 2023
Beste, Bedankt voor het schrijven van een review. Zeer vervelend dat het verkeerd is gegaan, onze excuses hiervoor. We gaan contact met je opnemen en een gepaste oplossing aanbieden. Met vriendelijke groet, Team Verf-plaza.nl
11 sep 2023
Producten worden niet geleverd. Contact gehad met klantenservice en vervolgens komt er een enkel product uit de bestelling. De rest is nog niet verstuurd ondanks dat ze wel trackingnummers geven en stellen dat het is verstuurd. Volgens PostNL zijn de pakketten ook nog niet aan hun aangeleverd.
11 sep 2023
Beste Guus, Bedankt voor je review. Het een en ander is inderdaad verkeerd gegaan bij jouw bestelling, onze excuses hiervoor. We hebben zojuist telefonisch contact gehad en gelukkig zijn we er samen aan uit gekomen. Met vriendelijke groet, Team Verf-plaza.nl

Vlekken na verven

Adviseren dure verf (Sikkens Alphacryl Pure Mat SF) om over behang te verven. Helaas is dit zelfs na 3 lagen niet dekkend. Plafond ook minimaal 2 lagen nodig (was daarvoor al geverfd). Alle schuld wordt neergelegd bij de klant, oplossingen worden niet geboden.
17 jun 2023

bestelling nog steeds niet geleverd

De verf zou dinsdag 13 juni geleverd worden. Volgens Verf Plaza ligt het aan Post.nl, maar die hebben de zending nog steeds niet ontvangen. Hoe dan ook, ondanks twee mailtjes heeft Verf Plaza nog geen actie ondernomen om de bestelling alsnog bij mij te krijgen
Op hun advies gekochte verf dekt niet (zelfs niet na 3 lagen) Vervolgens krijg je als klant de schuld. Denken niet mee aan een oplossing. Jammer! Want de verzending is wel snel. Toch koop ik hier niet meer als het op deze manier moet.
18 jun 2023

Goed product, slechte levering.

Bij het bestellen was aangegeven voor 1500 uur bestellen morgen in huis. Ik maandag dus voor 1500 besteld en kreeg de bestelling pas donderdag. Na heen en weer geapp, was de reden te druk bij de bezorgdienst. Verf is goed rest niet.
18 jun 2023

Geen bezorging.

De belofte" vandaag besteld, morgen bezorgd" klopt voor geen meter. Iedere dag het bericht dat de volgende dag wordt bezorgd, dus niet. Wacht nu al 6 dagen. Nog steeds niets. Misschien morgen? Belofte maakt schuld.
14 sep 2023
Verf mag niet retour.. zelf moest je een retour mail maken nooit bericht gehad dat het niet mag vervolgens e-mail ontvangen met optie het zou met 70% kosten geld terug en ineens krijg je verf toch wel retour..
6 jun 2023
Verf besteld met avondlevering de avond erna. We zijn nu bijna week verder nog niets geleverd. Zou bij PTT liggen. Maar er wordt wel geadverteerd met volgende dag leveren.
7 jun 2023
Bedankt voor het schrijven van een review. Onze excuses dat uw bestelling nog steeds niet geleverd is. Wij zien dat deze bij ons op tijd is weggegaan, maar door extreme drukte bij PostNL is blijven hangen in hun sorteercentrum.... Dit is natuurlijk zeer vervelend en onze oprechte excuses hiervoor. Hopelijk komt het zo snel mogelijk uw kant op. Met vriendelijke groet, Team Verf-plaza.nl