verf-plaza.nl

1.241 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.474 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 jan 2023
verf-plaza.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 aug 2023
Zeer snelle levering. Het blik vertoonde alleen roest aan de binnenkant bij het deksel en dat komt in de verf. Was het een oud blik?
NG
N. G.
Tricht

20 jun 2023
Ik bestelde een potje verf, tweede keer. Eerste keer was alles OK verlopen. Tweede keer kwam het een week te laat binnen. Niet hun fout, maar helaas kun je alleen voor PostNL kiezen, en daar kunnen ze wel wat aan doen. PostNL, kiek maar eens op hun twitter is CHAOS. Veel verloren en niet aangekomen pakketten of veel te laat. Ze beloven dat je het heel snel in huis hebt en dat ze de beste verfzaak online zijn. Een verbetering zou zijn als ze de klant kunnen laten kiezen met welk bedrijf het wordt verzonden, dan is het ook meer de klant zijn keuze ;), ik zou altijd voor TRUNKRS of als die er niet is DPD gaan en anders nog liever DHL dan PostNL. Verder betrouwbaar bedrijf en goede verf !!

Beoordelingen voor verf-plaza.nl

Een mindere ervaring Dit keer ging het fout met de bestelling. Bakjes , horende bij de verfbak, werden niet meegeleverd. Maar gelukkig is dat snel hersteld. 2dagen later zag ik dat ook de gevraagde roller (Antex 10cm muur roller) niet goed geleverd was. Hier heb ik geen melding van gemaakt omdat ik diezelfde dag aan de gang moest. Dus maar ergens anders deze roller gescoord.
Ingedeukt verfblik ontvangen
Verf die ik bestelde van type merk was niet leverbaar. Dan moet men dit niet aanbieden op de website. Maar goed, geen probleem is wel opgelost uiteindelijk door een ander merk.
20 mrt 2024
Spullen redelijk op tijd, maar na opvragen factuur, welke direct zou worden verstuurd, de3 nog niet ontvangen.
10 feb 2024
Als je gratis iets erbij weggeeft. In dit geval een verfbeugel, dan moet je er geen gamma ding bij doen. Minpuntje. Verf is prima

Verf niet goed gemengd

Meerdere soorten verf besteld, ook op kleur. Één van de pot was slecht gemengd. Goed geschud, daarna goed en lang geroerd. Nog niet goed, toen lang machinaal geroerd. Geverd, maar nog soms wat, vooral zwart, tussendoor. Ba een paar dagen, moest ik het hele verhaal opnieuw doen, de kleuren leken weer gescheiden.. Verder snelle levering, ruime keus en goede prijzen

Let op! Lange verzendtijd, juni 2023

Antwoord van verf-plaza.nl
20 jun 2023
Beste, Bedankt voor het schrijven van een review. Helaas was er door de chaos bij PostNL inderdaad veel vertraging. Onze excuses hiervoor. Bedankt voor de tip! We zijn momenteel druk bezig om een extra bezorgdienst erbij toe te voegen. Met vriendelijke groet, Team Verfplaza
28 jun 2023
Goede prijs, maar bestelling was te laat. Ik had o.a. bij verf-plaza besteld omdat op de website staat "direct verzonden". Echter bleek er een probleem dat de bestelde kleur niet in de mengmachine stond, terwijl deze wel op de website wordt aangeboden (communicatie was wel goed!). Resultaat: Woensdagavond besteld, maandag pas geleverd. Sauzen in het weekend moest dus opgeschoven worden. Verder was de bestelling wel in orde, en goed verpakt!
24 jul 2023

Voordeel van twijfel

Mooie prijzen, goed assortiment, snelle levering. Blik van 750ml en maatbeker gekocht om drie lagen van 250ml aan te kunnen brengen. De 3e laag kwam er maar 175ml uit het blik. Vreemd waar die laatste 10% is gebleven. Ik geef verfplaza voor nu het voordeel van de twijfel.
24 mei 2023
Verkeerde verfrollers geleverd. Wel goed opgelost door kosteloos nieuwe te sturen, maar mijn schilderklus loopt wel vertraging op, want de goede rollers waren niet de volgende dag geleverd. Wel vriendelijke klantenservice.
11 aug 2023

Snelle levering maar geen puntjes op de i

Super dat jullie twee spuitmondjes meesturen. Maar de gewone particulier heeft geen idee welke van de twee hij/zij moet kiezen. Een korte instructie zou welkom zijn. De levering was prima.
2 mei 2023
levering ging snel en perfect alleen heeft mijn verf denk ik lang gestaan en in een lichte kleur laten mengen dus had allemaal velletjes in mijn verf zitten, was ik niet blij mee.
Antwoord van verf-plaza.nl
3 mei 2023
Beste, Bedankt voor je review, Zeer vervelend dat er velletjes in de verf zaten. Dit hoort niet en we kunnen garanderen dat de verf niet te lang heeft gestaan. We gaan contact met je opnemen om dit te onderzoeken en een passend oplossing aan te bieden. Met vriendelijke groet, Team Verf-plaza.nl
23 jun 2023
Betere levering. Had ruimte gelaten maar dan nog is een levering een dag later als deze doorgaat. Slechte pers en niet verkoopbaar
3 okt 2023
Beter verpakken van de verfblikken. Beide waren ingedeukt en bij 1 blik zat de deksel er niet goed op.
18 jun 2023
Snellere bezorging, wacht nogsteeds op een pakket die afgelopen donderdag avond bezorgd zou worden
JS
Jurjen S.
Leeuwarden
11 sep 2023
Bij vertraging graag een bericht sturen. Of gewoon niet beloven dat jullie binnen een dag leveren
MD
M d.
Rhenen
4 mei 2023
verzending op tijd, en als dat niet lukt graag info. verf is top, prijs/ kwaliteit is goed
Van te voren aangeven of de klant akkoord gaat met een andere verpakkingshoeveelheid…
26 apr 2023
De verf is aangebracht en ik vind de laag schraal. Voor/Van Sigma ken ik dat niet.