verf-plaza.nl

1.227 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.454 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 jan 2023
verf-plaza.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 aug 2023
Zeer snelle levering. Het blik vertoonde alleen roest aan de binnenkant bij het deksel en dat komt in de verf. Was het een oud blik?
NG
N. G.
Tricht

20 jun 2023
Ik bestelde een potje verf, tweede keer. Eerste keer was alles OK verlopen. Tweede keer kwam het een week te laat binnen. Niet hun fout, maar helaas kun je alleen voor PostNL kiezen, en daar kunnen ze wel wat aan doen. PostNL, kiek maar eens op hun twitter is CHAOS. Veel verloren en niet aangekomen pakketten of veel te laat. Ze beloven dat je het heel snel in huis hebt en dat ze de beste verfzaak online zijn. Een verbetering zou zijn als ze de klant kunnen laten kiezen met welk bedrijf het wordt verzonden, dan is het ook meer de klant zijn keuze ;), ik zou altijd voor TRUNKRS of als die er niet is DPD gaan en anders nog liever DHL dan PostNL. Verder betrouwbaar bedrijf en goede verf !!

Beoordelingen voor verf-plaza.nl

ZA
Zoubida A.
Bergen op zoom
jullie doen het top ik ben zelfs gebeld met of ik zeker een primer op terpetine basis wil gebruiken voor een verf op waterbasis. dat waardeer ik zeer omdat ik inderdaad de verkeerde verf besteld had. door jullie is het geregeld en voor elkaar nu
De vriendelijkheid van de medewerker die mij telefonisch gesproken heeft. Ik had twee keer achter elkaar gebeld en beide keren even vriendelijk gehouden. Ze waren snel met hun levering en alles netjes verpakt. Kleur urban taupe gekocht

Snelle levering - goed verpakt

Snelle levering en goed verpakt. Onze kleurcode was helaas niet te mengen met de gekozen verf. De medewerker nam contact met ons op om te kijken naar een goed alternatief.

Snelle levering, kwaliteitsverf en fijne service. Het

Er was een probleempje met de kleur maar dit is naar alle tevredenheid opgelost. Vriendelijk te woord gestaan🙂 Levering is supersnel en de prijzen zijn super!
IV
Ingrid V.
Dronten
Goede service en kwaliteit van de producten. Telefonisch contact gehad en nog extra tips gekregen en vriendelijk te woord gestaan. Gewoon allemaal perfect

Snelle levering en prima verzorgd.

Snelle levering, de pakketten zijn dusdanig verpakt dat het zonder breuken geleverd kan worden. En verder goede communicatie over de zending.

Alles was goed verpakt en de verpakt en de verzending was razend snel zoals beloofd. De verf van montana in spuitbus is uitstekend.
24 mrt 2024

Fantastische service!

Telefonisch contact gehad over een erg dunne muurverf. Deze werd vergoed en de volgende dag al bezorgd. Fantastische service!

Verf professional

Geeft goed advies over type verf en verfgerei. Fijne winkel om te komen. Reageren snel en makkelijke afspraken telefonisch
PK
Peter K.
Denderhoutem

Top zaak

Online ervaring door correcte levering op afgesproken dag. En ter plaatse zeer goed geholpen en pro uitleg. Top zaak.

Prima ervaring

Magneetverf besteld en dat werd keurig op tijd geleverd. Ook fijn dat je de mogelijkheid hebt om achteraf te betalen.
IV
Ingrid V.
Dronten

Alle merken kunnen op kleur gemengd worden …

Fijn dat alle merken op kleur kunnen worden gemengd. Dat je een bezorg dag kunt kiezen. Goed geleverd en goedkoop.

Extra korting gekregen!

Heb extra korting gekregen. Vrijdagavond besteld en zaterdagmiddag bezorgd. Prima prijs, kwaliteit, service.
Super kwaliteit tegen nette prijzen. Snel verzonden, dus je kan snel aan de slag! Aanrader!
Snelle bezorging, veilige verpakking en verfkleur komt overeen met afbeelding op de website
Goeie spullen, verf goed ingepakt, fijne vervoerder, niet duur, professioneel assortiment
Product bleek voor mij niet op tijd leverbaar. Kreeg nog dezelfde dag geld terug.

Goede communicatie, goede service

Goede communicatie, bestelling snel gereed, snel afhalen, goed bereikbaar.
Perfecte kwaliteit en zeer snelle levering van de bestelde materialen!!!
Goede en mooie verf, prachtige kleuren, duidelijke en snelle lebering