123watches.nl- Logo - Beoordelingen

123watches.nl

2.708 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.457 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 aug 2021
123watches.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mei 2023
Een eerste bestelling welke dezelfde dag nog verstuurd was had een wat langere levertijd door problemen met post.nl. Dit bleek na contact te hebben gehad met Lianne. We hadden ondertussen ook al een tweede, aanvullende, order besteld welke ook dezelfde dag verstuurd is. De tegoedbon die in de eerste bestelling zat maar die we doordat de twee orders elkaar kruiste niet meer konden gebruiken is ook door Lianne als credit factuur verwerkt na contact hierover te hebben gehad. Kortom, ruime keuze, snelle verzending, goede producten en bovenal een meedenkende customer service. Hier mogen sommige bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Heb op 06-12-23 een bestelling gedaan op de webshop word vermeld voor 22.00 besteld verzonden volgende dag in huis Ten eerste had ik op tijd besteld voor een applewatch band maar de bestelling was niet verstuurd een mail er achteraan waarom niet geen antwoord de volgende dag bericht dat deze was verstuurd maar tot op heden niets ontvangen van de webshop diverse e-mail er achteraan verstuurd en de mails worden niet goed gelezen want er word mij nogmaals gevraagd of het adres wel klopte nogmaals voor de tweede keer bevestigd dat het adres klopt heb al diverse keren aan de postbode gevraagd of er een pakketje voor mij was van de webshop maar PostNL heeft het niet heb mijn geld terug gevraagd maar krijg als antwoord dat hij opnieuw verstuurd kan worden nu dat hoeft uiteraard niet meer als de eerste er al bijna een week over doet en tweede keus wacht maar 14 dagen dan geven we geld terug dus optie 2 maar gekozen met tegenzin had verwacht dat de webshop het bedrag netjes terug zou betalen nu en niet na 14 dagen op e-mail word slecht gereageerd en slecht gelezen heel jammer dit

Beoordelingen voor 123watches.nl

30 mrt 2024
Ik heb verkeerde maat besteld terwijl ik via jullie site gefilterd had op mijn model. Blijkbaar moet je dan nogmaals oppassen dat je de juiste maat besteld. Daarbij vond ik de medewerker die mij heeft geholpen zeer onbeschoft en brutaal.
Antwoord van 123watches.nl
Goedemorgen Katelijne, Nogmaals, bedankt voor je bericht. Ik zie dat je de band hebt besteld in maar 20mm, deze is inderdaad niet geschikt voor de 4S, helaas heb je de verkeerde maat besteld. Je dient de 18 mm te bestellen, deze past op de 4S watch. Je kunt de bandjes kosteloos omruilen indien je kiest voor een kortingscode via de onderstaande link, https://www.123watches.nl/algemeen/verzenden-en-retourneren De maten staan netjes op onze site vermeld in een maat tabel, je had dit kunnen zien voor het bestellen. Verder hebben wij je netjes aangegeven je de producten mag ruilen, en naar ons inzien hebben wij er alles aan gedaan om je te helpen.
Helaas slechte kwaliteit De maten op de website kloppen niet en de screenprotector die ik bestelde, was zodanig verouderd dat de folie niet meer van de plaklaag loste en het natte doekje inmiddels uitgedroogd was.
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over het ontvangen product. Heb je hiervoor contact opgenomen met de klantenservice? Zij helpen jou graag verder.
31 mrt 2024
Het bandje wat ik heb gekocht is helemaal prima maar de glazen screenprotector blijkt plastic te zijn die te groot was voor mijn Apple Watch en niet bleef zitte
30 mrt 2024

Actie 2+a1 gratis; slechts 2 stuks ontvangen!

Er liep een actie 2+a1 gratis op de Apple watch bandjes. Ik heb er drie besteld (zelfde soort, andere kleur) en heb er maar twee ontvangen!
Antwoord van 123watches.nl
Goedemorgen Niama, Bedankt voor je beoordeling. Dat klopt! Je hebt een artikel besteld met een langere levertijd, het product staat in backorder. Het dient nog geleverd te worden. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Communicatie…

Ik heb iets besteld en top op heden geen bericht ontvangen over een eventuele levering (is nu al een week geleden)

NOG STEEDS NIETS ONTVANGEN

Wat een vreemde vraag is dit. Ik ontving nog helemaal geen pakje en ook geen enkele info!
Een echt bandje van Fitbit sturen en niet een random bandje dat niet past.
Antwoord van 123watches.nl
KAN NIET BEOORDELEN DAAR IK MIJN BESTELLING NOG NIET ONTVANGEN HEB !
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Wil je hiervoor contact opnemen met de klantenservice? Zij helpen je graag verder. Ik zie dat je zelf het verkeerde land hebt doorgegeven.
JH
Jacqueline H.
Zevenhuizen
Tot op heden nog niets ontvangen. 4 april bestelling gedaan.
Nog niets ontvangen ,waar blijft mijn bestelling
JH
Allergische reactie op huid bij laatste aankoop
Antwoord van 123watches.nl
Goedemorgen Jannie, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je een allergische reactie hebt op 1 van onze banden. Heb je hiervoor al contact opgenomen met de klantenservice?
Ik heb nog steeds niks ontvangen!!??
Slechte communicatie en verzendtijd!
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de beoordeling.
Nog steeds niet ontvangen ;
werd laat verstuurd
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de beoordeling.
Niets aangekregen
Slechte levering
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de beoordeling, kun je aangeven wat er precies slecht was aan de levering? Wellicht kunnen we samen tot een oplossing komen. Je mag hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.