123watches.nl- Logo - Beoordelingen

123watches.nl

2.720 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.514 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 aug 2021
123watches.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mei 2023
Een eerste bestelling welke dezelfde dag nog verstuurd was had een wat langere levertijd door problemen met post.nl. Dit bleek na contact te hebben gehad met Lianne. We hadden ondertussen ook al een tweede, aanvullende, order besteld welke ook dezelfde dag verstuurd is. De tegoedbon die in de eerste bestelling zat maar die we doordat de twee orders elkaar kruiste niet meer konden gebruiken is ook door Lianne als credit factuur verwerkt na contact hierover te hebben gehad. Kortom, ruime keuze, snelle verzending, goede producten en bovenal een meedenkende customer service. Hier mogen sommige bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Heb op 06-12-23 een bestelling gedaan op de webshop word vermeld voor 22.00 besteld verzonden volgende dag in huis Ten eerste had ik op tijd besteld voor een applewatch band maar de bestelling was niet verstuurd een mail er achteraan waarom niet geen antwoord de volgende dag bericht dat deze was verstuurd maar tot op heden niets ontvangen van de webshop diverse e-mail er achteraan verstuurd en de mails worden niet goed gelezen want er word mij nogmaals gevraagd of het adres wel klopte nogmaals voor de tweede keer bevestigd dat het adres klopt heb al diverse keren aan de postbode gevraagd of er een pakketje voor mij was van de webshop maar PostNL heeft het niet heb mijn geld terug gevraagd maar krijg als antwoord dat hij opnieuw verstuurd kan worden nu dat hoeft uiteraard niet meer als de eerste er al bijna een week over doet en tweede keus wacht maar 14 dagen dan geven we geld terug dus optie 2 maar gekozen met tegenzin had verwacht dat de webshop het bedrag netjes terug zou betalen nu en niet na 14 dagen op e-mail word slecht gereageerd en slecht gelezen heel jammer dit

Beoordelingen voor 123watches.nl

bestelling te laat aangekomen , op de site staat duidelijk voor 22h besteld de dag later thuis...klopt niet
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de beoordeling.
Bestelling een maand geleden geplaatst en van de 3 watch armbanden nog maar 2 ontvangen. B. Essaidi
31 mrt 2024
3 bandjes besteld en betaald. 1 ontvangen Kan geen mail vinden over de overige status
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de top beoordeling, hopelijk tot een volgende keer.

30 mrt 2024
Sluiting Bandje ging al kapot bij het opzetten,
Antwoord van 123watches.nl
Wat jammer dat je het product defect is, heb je hiervoor al contact opgenomen met de klantenservice? Zij helpen je graag verder.
Zorgen dat de bezorging correct gaat. Mijn pakket is afgeleverd bij buren en niet bij mij. Ben blij met een correcte buur en dat deze het pakket alsnog aan mij heeft overhandigd.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de beoordeling.
Heb 3 bandjes besteld waarvan er 1 is geleverd. En 2 in backorder waarvan ik nog steeds niks heb gehoord hoelang dit kan duren. Wel àlles betaald!
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor je beoordeling, wat vervelend om te horen. Zou je hiervoor contact op willen nemen met de klantenservice? Zij helpen je graag verder.
Als je er drie betaald en je krijgt er maar twee van vind ik dat toch wel erg u geld is goed dus wil ik toch mijn gerief
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor je beoordeling, vervelend dat je één bestelling niet ontvangen hebt. Ik zie dat wij deze bestelling afgelopen vrijdag nogmaals naar je verzonden hebben. Excuses voor het ongemak.
EP
ea p.
Hoek
er mist een deeltje uit mn bestelling en dat is niet gemeld. Had best even op de bon mogen staan.
Antwoord van 123watches.nl
Goedemorgen! Dit staat aangegeven in je order, dat er een 'backorder' besteld is. Ook word er op de site aangegeven dat het product later geleverd zal worden. Ik zal de feedback ieder geval intern voor je doorzetten. Bedankt voor de review.
Geen instructies voor shield apple watch waardoor heb verkeerd geinstalleerd
komt niet optijd en screen protector is kapot binnen gekomen.
Antwoord van 123watches.nl
Bandje op dinsdag besteld en zaterdag pas in huis…
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor je feedback, helaas hebben wij vertragingen bij de post niet in de hand. Ondanks dit wens ik je veel plezier met je bestelling!
9 mrt 2024
Van de 3 bestelde bandjes maar 2 gekregen.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor je beoordeling, ik zie in je bestelling dat je een product besteld hebt met een langere levertijd. Zodra deze op voorraad is, wordt deze naar je verzonden. Alvast veel plezier met je bestelling!
Tja als je je pakket niet hebt ontvangen
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Wil je hiervoor contact opnemen met de klantenservice? Zij helpen je graag verder.
9 mrt 2024
3 dagen levertijd ipv 1
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor je feedback, excuses voor de langere levertijd.
Nog niks ontvangen..

Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de beoordeling, kun je aangeven wat er precies niet naar wens was? Wellicht komen we samen tot een passende oplossing.

Volgende dag niet om je pols.

Bandje om 20:00 uur besteld omdat jullie vermelden voor 22:00 besteld morgen om je pols. Helaas werd dit een dag later pas verzonden. Nu had ik er niks meer aan voor mijn vakantie… Heb ik ergens anders nog een bandje moeten kopen.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor je beoordeling Jeroen, wat vervelend om te horen. Ik zie dat je bestelling op tijd meegegeven is aan de post maar door een vertraging bij PostNL is deze helaas later bezorgd.
Wordt beoordeeld

Onjuiste productomschrijving

Leer geen echt leer. Omschrijving van merk product ook verwarrend.
28 jan 2024
Communicatie en afhandeling van retouren is heel slecht.
Antwoord van 123watches.nl
Vervelend dat je dit zo ervaart. Kun je hiervoor wellicht contact opnemen met de klantenservice, die helpen jou graag verder.
1 bandje was de sluiting én niet goed (ging zomaar los) én te groot voor de watch, andere bandje te lang waardoor hij gaat wijken op de onderste kant (magneet) Heb maar 1 bandje van de drie die ik besteld had gehouden :-(
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over het ontvangen product. Wellicht heb je de verkeerde maat ontvangen dan besteld. Heb je hiervoor contact opgenomen met de klantenservice? Zij helpen jou graag verder.