123watches.nl- Logo - Beoordelingen

123watches.nl

2.606 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.212 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 aug 2021
123watches.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mei 2023
Een eerste bestelling welke dezelfde dag nog verstuurd was had een wat langere levertijd door problemen met post.nl. Dit bleek na contact te hebben gehad met Lianne. We hadden ondertussen ook al een tweede, aanvullende, order besteld welke ook dezelfde dag verstuurd is. De tegoedbon die in de eerste bestelling zat maar die we doordat de twee orders elkaar kruiste niet meer konden gebruiken is ook door Lianne als credit factuur verwerkt na contact hierover te hebben gehad. Kortom, ruime keuze, snelle verzending, goede producten en bovenal een meedenkende customer service. Hier mogen sommige bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Heb op 06-12-23 een bestelling gedaan op de webshop word vermeld voor 22.00 besteld verzonden volgende dag in huis Ten eerste had ik op tijd besteld voor een applewatch band maar de bestelling was niet verstuurd een mail er achteraan waarom niet geen antwoord de volgende dag bericht dat deze was verstuurd maar tot op heden niets ontvangen van de webshop diverse e-mail er achteraan verstuurd en de mails worden niet goed gelezen want er word mij nogmaals gevraagd of het adres wel klopte nogmaals voor de tweede keer bevestigd dat het adres klopt heb al diverse keren aan de postbode gevraagd of er een pakketje voor mij was van de webshop maar PostNL heeft het niet heb mijn geld terug gevraagd maar krijg als antwoord dat hij opnieuw verstuurd kan worden nu dat hoeft uiteraard niet meer als de eerste er al bijna een week over doet en tweede keus wacht maar 14 dagen dan geven we geld terug dus optie 2 maar gekozen met tegenzin had verwacht dat de webshop het bedrag netjes terug zou betalen nu en niet na 14 dagen op e-mail word slecht gereageerd en slecht gelezen heel jammer dit

Beoordelingen voor 123watches.nl

AB
A B.
Voorhout

( Nog) niet alles ontvangen...

1 Artikel die ik besteld heb is nog niet binnen. Moest er zelf via de website achter komen dat deze vertraagd is. Jammer dat je hierover niet persoonlijk op de hoogte wordt gehouden, bijvoorbeeld via een mailtje of een bericht bij de geleverde artikelen. Hopelijk komt hij alsnog binnen.
3 mrt 2024

Snelle service

Snelle levering was goed en milanees schakelhorlogeband past goed. De gevlochten soloband is aan de krappe kant. De iWatch-screen is te klein: de zwarte rand is te breed waardoor je een deel van het horlogescherm niet meer ziet.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de feedback.

Levering was goed, product minder

Levering was goed. Product echter niet. Ik heb hem moeten veilen zodat het bandje op de smartwatch pastte
Bedankt voor de beoordeling.
Ik heb niet de volledige bestelling ontvangen. Wel betaald maar na een week niets meer gehoord.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de positieve recensie.

Ik wacht nog steeds op 1 bandje

2 bandjes echt snel geleverd. Maar derde (grstis) bandje nog steeds niet ontvangen
Antwoord van 123watches.nl
Goedemorgen Lieneke. Bedankt voor de review, intussen hebben wij je hierover gemaild wegens een backorder. Hopelijk komen wij via daar tot een passende oplossing.
Iwatch covers passen niet goed waardoor je het scherm niet kan gebruiken
Antwoord van 123watches.nl
Goedemorgen Erika, Wat vervelend dat je dit probleem ervaart! Heb je al contact opgenomen met de klantenservice? Dan kijken wij graag met je mee naar het probleem en naar een oplossing hiervoor.
Helaas niet binnen 24 uur geleverd zoals stond beschreven. Verder prima.
Bedankt voor de beoordeling.
Kreeg twee verkeerde maten van horlogebandjes toegestuurd, te groot.
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over het ontvangen product. Heb je hiervoor contact opgenomen met de klantenservice? Zij helpen jou graag verder.
MV
Marianne v.
Prinsenbeek
9 mrt 2024
Ik had 2 bandjes besteld, zou een derde gratis krijgen. Helaas!!
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je het andere product niet hebt ontvangen. Wil je hiervoor contact opnemen met de klantenservice? Zij helpen je graag verder.
Heb mijn derde bandje nog niet ontvangen. Verzending is wel snel
Bedankt voor de beoordeling.
Ik heb nog steeds een deel van de bestelling niet binnen.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor je beoordeling, het product wat je besteld had heeft een langere levertijd. Deze is inmiddels naar je onderweg.

Webshop is OK

Voor 22:00uur besteld op een werkdag = volgende dag NIET IN HUIS! ze beloven van wel maar ik heb nu 2 keer besteld ver voor deze deadline op een vrijdag en op een dinsdag en ze doen er een dag langer over om te versturen. Als ze dit niet halen moeten ze die belofte er ook niet neerzetten. Ik vind zelf ook dat ze weinig keuze hebben dus misschien in de toekomst meer soorten? Wel leveren ze de producten netjes in een stevige envelop en reageert de klantenservice prima.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de beoordeling, wij zullen de feedback intern op ons nemen. Veel plezier met je order.

Langzame verzending

Meer dan een week na bestelling nog niets ontvangen. Wel een vriendelijke mail van de klantenservice dat het wrs aan PostNL ligt. Even afwachten dus.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor je beoordeling, mocht je na de aangegeven tijd de bestelling nog steeds niet ontvangen hebben dan horen we het graag. Uiteraard helpen we je hiermee verder.
24 feb 2024
Liever niet op de website zetten dat het volgende dag in huis is, want dat was uiteindelijk 4 dagen later, en ik had ook geen mail gehad erover.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor je feedback, helaas hebben wij vertragingen bij de post niet in de hand. Excuus voor het ongemak!

Niet ontvangen

Onze bestelling van 14/2/2024 hebben we op datum van 19/02/2024 nog staads niet ontvangen
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Wil je hiervoor contact opnemen met de klantenservice? Zij helpen je graag verder.
Kleur beter aangegeven dacht dat het zwart was maar is donkerblauw
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor je feedback.
Ik mis meer informatie en communicatie omtrent mijn bestelling.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de feedback, wij zullen dit intern behandelen.
Ik heb 2 + 1 actie. 2 heel snel ontvanger. Super blij mee. Maar hoor verder niks over de derde. Vind het altijd fijn om informatie te krijgen.
1 jan 2024

Goede klantenservice

De klantenservice is goed maar het bandje gaat af als ik bijvoorbeeld een trui aandoe. Het is een geribbeld bandje met magneet.
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over het ontvangen product. Heb je hiervoor contact opgenomen met de klantenservice? Zij helpen jou graag verder!
TO
Tanja O.
Den Bosch

Bestellen is simpel.

Het bestellen is makkelijk en goed te doen. Echter laat de bestelling lang op zich wachten, voor 1 bandje! Nog niks gehad.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de positieve recensie.