golf-aanbieding.nlBeoordelingen

: 149GoedGecertificeerd

golf-aanbieding.nl - Golfartikelen voor lage prijzen en snel geleverd!

Golf-aanbieding.nl (voorheen Fairways & Greens golfequipment) bestaat al meer dan 10 jaar en weet ieder jaar meer klanten aan zich te binden. Wij bieden top merken en modellen aan op het gebied van golfclubs en golfuitrusting voor opmerkelijk scherpe prijzen. Verder leveren wij onze golfclubs, golftassen, golftrolleys en golf accessoires vrijwel uitsluitend uit voorraad waardoor u een zeer snelle levering mag verwachten. Omdat wij niet de kosten van een duur winkelpand en veel personeel hebben, gecombineerd met een selectief en bewust inkoop beleid, zijn wij in staat al meer dan 10 jaar te concurreren tegen de grote winkel ketens in zowel binnen en buitenland. Uiteraard combineren we onze lage prijzen met een hoge klantvriendelijkheid, kennis van zaken en een breed assortiment. Service waarmee Golf-aanbieding zich onderscheidt ten opzichte van de concurrentie. Dit is voor ons de sleutel tot ons succes, Golf-aanbieding, met passie voor Golf!
Fairways and Greens - Golf-aanbieding.nl
Kamersven 4
6026SH Maarheeze
Jan Ypma

Beoordelingen voor golf-aanbieding.nl

4.48/5.00

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren

Wat andere klanten zeggen over golf-aanbieding.nl

1 week geleden
! top

Ik was uiterst tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Hij was wat verlaat omdat er iets stuk was. Uiteindelijk heb ik toen voor een andere tas gekozen omdat dat onderdeel er niet meer was. Ik zou dan wel 20,- teruggestort krijgen. Tas snel bezorgt. Fijn! Geld nog steeds niet teruggestort. Ik heb daar een mail over gestuurd maar nog geen reactie op gekregen. Dat begrijp ik niet.

Vlotte behandeling

Alles in goede staat ontvangen en snelle service

mooie tas (ook volgens andere) en voldoet aan de eisen.

Op tijd en mooie tassen

Geen verder commentaar.

Alles afgewikkeld conform afspraak. Product voldoet volledig aan de verwachting.

Mooie golftas en snel geleverd, top.

Prima. Levering goed maar niet snel.

Helaas de regen hoof past nog steeds niet met clubs er in ?? Clubs er uit ??? Jammer 2 jaar geleden paste hij ook niet .

Super snelle levering, met ook nog een leuke verrassing (sokjes) Top dus

Toelichting is niet nodig. Alles uitstekend.

Levering op tijd en volgens afspraak.

Snel geleverd

perfect

geen opmerkingen

prima opgelost na 6 dagen wachten en fijn ciulance met een slee ballen als compensatie, produkt topprijs...

Alles volgens verwachting en afspraak, ga zeker nog een keer bij hun bestellen.

perfecte dienstverlening