golf-aanbieding.nlBeoordelingen

: 186GoedGecertificeerd

golf-aanbieding.nl- Logo - Beoordelingen
golf-aanbieding.nl- Logo - Beoordelingen

golf-aanbieding.nl - Golfartikelen voor lage prijzen en snel geleverd!

Golf-aanbieding.nl (voorheen Fairways & Greens golfequipment) bestaat al meer dan 10 jaar en weet ieder jaar meer klanten aan zich te binden. Wij bieden top merken en modellen aan op het gebied van golfclubs en golfuitrusting voor opmerkelijk scherpe prijzen. Verder leveren wij onze golfclubs, golftassen, golftrolleys en golf accessoires vrijwel uitsluitend uit voorraad waardoor u een zeer snelle levering mag verwachten. Omdat wij niet de kosten van een duur winkelpand en veel personeel hebben, gecombineerd met een selectief en bewust inkoop beleid, zijn wij in staat al meer dan 10 jaar te concurreren tegen de grote winkel ketens in zowel binnen en buitenland. Uiteraard combineren we onze lage prijzen met een hoge klantvriendelijkheid, kennis van zaken en een breed assortiment. Service waarmee Golf-aanbieding zich onderscheidt ten opzichte van de concurrentie. Dit is voor ons de sleutel tot ons succes, Golf-aanbieding, met passie voor Golf!
Fairways and Greens - Golf-aanbieding.nl
Kamersven 4
6026SH Maarheeze
Jan Ypma

Beoordelingen voor golf-aanbieding.nl

4.15/5.00

43 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik was uiterst tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Hij was wat verlaat omdat er iets stuk was. Uiteindelijk heb ik toen voor een andere tas gekozen omdat dat onderdeel er niet meer was. Ik zou dan wel 20,- teruggestort krijgen. Tas snel bezorgt. Fijn! Geld nog steeds niet teruggestort. Ik heb daar een mail over gestuurd maar nog geen reactie op gekregen. Dat begrijp ik niet.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Er werd te laat geleverd zonder mij in te lichten. nadat ik per mail geinformeerd had werd mij toegezegd dat ter compensatie een gratis handdoek zal worden bijgeleverd. nadat de bestelling geleverd werd bleek dat er geen geen beloofde compensatie bij geleverd werd. wederom navraag kon ik een compensatie ontvangen bij een volgende bestelling van minimaal € 100. ontevreden reactie geuit geen acti
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over golf-aanbieding.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Helaas was de bestelde tas niet meer beschikbaar, terwijl de webwinkel nog 2 stuks aan gaf. Maar er is netjes een alternatief aangeboden.
Mooie producten, duidelijke communicatie, correcte levering.
Soepel, simpel, snel
Alles naar wens.
Geen reactie over precieze levering gehad, weet dat het ongeveer half januari gaat worden, maar toch....
Er waren wat leveringsproblemen deze zijn adequaat opgelost
Op zondag besteld, volgendedaggeleverd!
Na 4 dagen maar eens gebeld waar mijn bestelling bleef. Antwoord: Oh uw artikel is niet op voorraad. Ik heb wel een andere. Die verstuur ik morgen meteen. Nu zijn we weer 4 dagen later en heb ik nog niets ontvangen. Het verzoek om review is ook alleen voor de tas. Ik denk dat de ballen uit dezelfde bestelling er niet bij zitten. Oftewel BESTEL ERGENS ANDERS. drama. Ik hoop dat het ooit komt.
Transaction parfaite. Merci !
Product niet leverbaar, maar aanbod ander artikel met 15% korting. Top. Kon niet zo gauw iets anders vinden, maar wel snel geld retour.Top zal jullie website aanbevelen
Artikelen waren toch niet in voorraad, netjes hierover bericht plus keuze wel /niet afnemen. Bezorging goed op tijd
Na telefonisch contact met golf-aanbieding is de bestelling netjes en snel geleverd zoals afgesproken.
Nieuwe driver aangeschaft. Zeer goede aanbieding en snelle levering volgens afspraak.
Bestelling is volgens schema geleverd. Product is naar wens. Prima webshop
Uitermate tevreden m.b.t. de levering alsmede de geleverde golftas.
Snelle levering, product conform beschrijving. Goede deal!
mooie tas (ook volgens andere) en voldoet aan de eisen.
Fantastische prijs/kwaliteit ratio en snelle levering!