golf-aanbieding.nlBeoordelingen

: 176GoedGecertificeerd

golf-aanbieding.nl- Logo - Beoordelingen
golf-aanbieding.nl- Logo - Beoordelingen

golf-aanbieding.nl - Golfartikelen voor lage prijzen en snel geleverd!

Golf-aanbieding.nl (voorheen Fairways & Greens golfequipment) bestaat al meer dan 10 jaar en weet ieder jaar meer klanten aan zich te binden. Wij bieden top merken en modellen aan op het gebied van golfclubs en golfuitrusting voor opmerkelijk scherpe prijzen. Verder leveren wij onze golfclubs, golftassen, golftrolleys en golf accessoires vrijwel uitsluitend uit voorraad waardoor u een zeer snelle levering mag verwachten. Omdat wij niet de kosten van een duur winkelpand en veel personeel hebben, gecombineerd met een selectief en bewust inkoop beleid, zijn wij in staat al meer dan 10 jaar te concurreren tegen de grote winkel ketens in zowel binnen en buitenland. Uiteraard combineren we onze lage prijzen met een hoge klantvriendelijkheid, kennis van zaken en een breed assortiment. Service waarmee Golf-aanbieding zich onderscheidt ten opzichte van de concurrentie. Dit is voor ons de sleutel tot ons succes, Golf-aanbieding, met passie voor Golf!
Fairways and Greens - Golf-aanbieding.nl
Kamersven 4
6026SH Maarheeze
Jan Ypma

Beoordelingen voor golf-aanbieding.nl

4.34/5.00

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over golf-aanbieding.nl

Slecht voorraad beheer. Als het om alternatief product aanbieden gaat word er binnen 5 minuten gereageerd nu trolley ontvangen met schade, en geen gehoor meer.
Artikelen waren toch niet in voorraad, netjes hierover bericht plus keuze wel /niet afnemen. Bezorging goed op tijd
Alles perfect.
Alles snel en naar wens verlopen.
levering duurde 5 dagen
Nieuwe driver aangeschaft. Zeer goede aanbieding en snelle levering volgens afspraak.
Fantastische prijs/kwaliteit ratio en snelle levering!
Snelle levering, product conform beschrijving. Goede deal!
Uitermate tevreden m.b.t. de levering alsmede de geleverde golftas.
Product niet leverbaar, maar aanbod ander artikel met 15% korting. Top. Kon niet zo gauw iets anders vinden, maar wel snel geld retour.Top zal jullie website aanbevelen
Langzamere levering dan toegezegd en onduidelijke communicatie hierover na een origineel goede communicatie. De geleverde producten zijn wel van zeer goede kwaliteit.
Producten zijn goed alleen helaas anderhalve week moeten wachten op mijn bestelling zonder hiervoor een bericht over te krijgen.
Prima service
Bericht gekregen dat dinsdag de zending afgeleverd zou worden, en pas na het aflevertijdstip van postnl een bericht gehad dat het pas de volgende dag zou worden. Dus voor niets thuis gebleven en gewacht
Prima levering!
Na telefonisch contact met golf-aanbieding is de bestelling netjes en snel geleverd zoals afgesproken.
De bestelling en levering is perfect verlopen.
Helemaal volgens verwachting!
Optijd bezorgd, goedkope en goede beginnersset
Na 3 dagen mail dat product niet voorradig was.denk ff beter De webshop bij houden. Jammer en slordig