sockwell.nl- Logo - Beoordelingen

sockwell.nl

735 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.460 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 jun 2021
sockwell.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik hoorde van mijn pedicure over sockwell kousen ivm met mijn dikke benen. Ik heb de kousen uitgeprobeerd en het ook tegen mijn man verteld. Meteen voor hem ook 1 paar besteld. Hij vindt ze ook goed steun geven. Nu hebben we beide 5 paar. Dat doe je niet als ze niet fijn zijn. Ik was maar een keer in de 14 dagen dus is 5 paar wel voldoende. En het allerfijnst is dat er geen verzendkosten zijn, dus 1 paar bestellen om te proberen, is geen moeite.

5 nov 2023
U heeft een slechte bezorger. Ik heb de kousen vorige week zondag gekocht via internet. Ik kreeg maandag een mailtje dat DHL ze dinsdag in de avonduren zouden bezorgen. Vervolgens kreeg ik 'savonds een mailtje dat ik niet thuis zou zijn. Ik was wel thuis bovendien konden de sokken in de brievenbus. DHL zou vervolgens op woensdag terugkomen. Ik ben weer thuisgebleven en heb vervolgens geen kousen ontvangen en ook geen berichtjes meer gezien. Ik heb doorgeklikt op hun site en de kousen lijken bezorgd te zijn, maar een mailtje heb ik daar niet over ontvangen. Vrijdag heb ik een mailtje gestuurd naar Sockwell en daar geen antwoord op gekregen. Dat kan want men had misschien geen gelegenheid om mij te antwoorden. Jammer hoor dit allemaal want de kousen bevallen prima en helpen bij mijn mankementen.

Beoordelingen voor sockwell.nl

Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling over de kwaliteit van onze producten! Bij Sockwell streven we ernaar om hoogwaardige sokken te leveren die comfort en ondersteuning bieden, en het is altijd fijn om te horen dat onze inspanningen gewaardeerd worden. Mocht u in de toekomst vragen hebben of meer informatie wensen over onze collectie, dan staan we graag voor u klaar. Geniet van het comfort en de kwaliteit van uw Sockwell sokken!
9 mrt 2024
Ik heb van sockwell sneakers sokjes gekocht. Vindt er weinig steun van en de sokjes rollen van m’n hiel af. De zwarte sokken zijn top die geven goed steun onder m’n voeten.
Antwoord van sockwell.nl
20 minuten geleden
Het spijt ons te horen dat de sneaker sokjes niet helemaal voldoen aan uw verwachtingen wat betreft steun en dat ze van uw hiel afrollen. De sneaker sokjes hebben geen compressie. We waarderen uw feedback zeer, aangezien deze ons helpt om onze producten te verbeteren. Tegelijkertijd zijn we blij te horen dat u tevreden bent met de ondersteuning die onze zwarte sokken bieden. Voor de sneaker sokjes die niet goed blijven zitten, zijn hier enkele suggesties die mogelijk kunnen helpen: - Zorg ervoor dat de maat correct is. Sokken die te groot of te klein zijn, kunnen gemakkelijker afrollen of minder steun bieden. - Probeer de sokken te wassen volgens de wasinstructies op het etiket. Soms kan de pasvorm na de eerste wasbeurt verbeteren. Uw tevredenheid is voor ons erg belangrijk, en we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.