sockwell.nl- Logo - Beoordelingen

sockwell.nl

765 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.519 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 jun 2021
sockwell.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik hoorde van mijn pedicure over sockwell kousen ivm met mijn dikke benen. Ik heb de kousen uitgeprobeerd en het ook tegen mijn man verteld. Meteen voor hem ook 1 paar besteld. Hij vindt ze ook goed steun geven. Nu hebben we beide 5 paar. Dat doe je niet als ze niet fijn zijn. Ik was maar een keer in de 14 dagen dus is 5 paar wel voldoende. En het allerfijnst is dat er geen verzendkosten zijn, dus 1 paar bestellen om te proberen, is geen moeite.

5 nov 2023
U heeft een slechte bezorger. Ik heb de kousen vorige week zondag gekocht via internet. Ik kreeg maandag een mailtje dat DHL ze dinsdag in de avonduren zouden bezorgen. Vervolgens kreeg ik 'savonds een mailtje dat ik niet thuis zou zijn. Ik was wel thuis bovendien konden de sokken in de brievenbus. DHL zou vervolgens op woensdag terugkomen. Ik ben weer thuisgebleven en heb vervolgens geen kousen ontvangen en ook geen berichtjes meer gezien. Ik heb doorgeklikt op hun site en de kousen lijken bezorgd te zijn, maar een mailtje heb ik daar niet over ontvangen. Vrijdag heb ik een mailtje gestuurd naar Sockwell en daar geen antwoord op gekregen. Dat kan want men had misschien geen gelegenheid om mij te antwoorden. Jammer hoor dit allemaal want de kousen bevallen prima en helpen bij mijn mankementen.

Beoordelingen voor sockwell.nl

Mooie kwaliteit kousen met precies de juiste compressie en niet knellend onder de knie maar zakt toch niet af. Jammer dat er niet leukere kleuren zijn voor dames reissokken.
16 mrt 2024
Super content van de kousen, gemakkelijk wassen in wasmachine. Leuk dat er een keuze is aan kleuren want de meeste steunkousen zijn niet om aan te zien.
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Fijn om te horen dat onze kousen u zo goed bevallen en dat het gemak in onderhoud en de variëteit in kleuren gewaardeerd worden. Bij Sockwell streven we ernaar om zowel comfort als stijl te bieden.

Aanrader!

Als je een staand beroep uitoefent, zijn deze sokken/kousen een echte aanrader. Je vermoeidheid in de benen neemt af, ik ben er zeer tevreden over.
goede sokken snelle aflevering en goed advies gekregen over welke maat ik zou moeten nemen. Prima zaak betrouwbaar vriendelijke groet rita stouten
Communicatie is goed. De sokken die geleverd zijn zijn van hele goede kwaliteit. Jammer dat er weinig keus is ook omdat de voorraad dan op is.
Ze zitten zeer comfortabel en helpen tegen mijn hielspoor. Ik werk in de horeca en maak lange dagen en veel lopen en staan. Goed product.
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze sokken, vooral in een veeleisende omgeving zoals de horeca, waar lange dagen, veel staan en lopen de norm zijn. Het is fantastisch om te horen dat ze niet alleen comfortabel zitten, maar ook verlichting bieden voor uw hielspoor. Bij Sockwell is het ons doel om producten te ontwerpen die bijdragen aan uw welzijn en dagelijkse comfort, en feedback zoals de uwe bevestigt dat we op de goede weg zijn. Mocht u in de toekomst interesse hebben in meer advies over onze producten of nieuwsgierig zijn naar andere modellen die ook kunnen helpen bij het ondersteunen van uw voeten tijdens uw werk in de horeca, dan staan we altijd klaar om u te ondersteunen met informatie en advies. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we wensen u veel werkplezier met het extra comfort van onze sokken!
goede service, toen met de fijne warme compressie sok iets mis bleek , kreeg ik na een vriendelijke mail direct geld terug .

Tevreden

Het is eenvoudig om kousen te bestellen via de website. De levering ging snel in een degelijke verpakking. Ik ben tevreden.
19 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Fijn om te horen dat de bestelling naar wens is verlopen en dat u tevreden bent met onze service. Bij Sockwell streven we altijd naar het beste voor onze klanten. Geniet van het comfort en de vitaliteit die onze kousen bieden!
Het ondersteunt zeker de hiel en het herstel. Maar de prijs vd sokken is wel een ding. Dat heeft mij wel lang geaarzeld.
Antwoord van sockwell.nl
We waarderen uw eerlijkheid en begrijpen uw zorgen over de prijs. Het doet ons goed te horen dat u ondersteuning en herstel ervaart met onze producten. Bij Sockwell streven we naar de hoogste kwaliteit en duurzaamheid, wat reflecteert in de prijs. Uw investering draagt bij aan langdurig comfort en welzijn. Mocht u in de toekomst vragen hebben of meer informatie wensen, staan we graag voor u klaar.
Goede keuzemogelijkheden, goede kwaliteit en vlotte bestelling, inclusief transport en correcte levering, top
Leuke kleuren, meestal verschrikkelijk saai in vleeskleur. Dus die kleurtjes maken het leuk om te dragen.
Snelle levering en de sokken zitten prettig en geven de juiste steun en druk waar het nodig is.
Antwoord van sockwell.nl
Bedankt voor uw geweldige feedback! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met zowel de levering als de kwaliteit van onze sokken. Bij Sockwell staat uw comfort en ondersteuning altijd voorop.
Fijne en stoere compressiekousen. En het helpt nog tegen mijn verdikte onderbenen en enkels.
Snel (is overigens niet persé nodig). Verbetering, bijvoegen formulier hoe ik kan ruilen.
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw feedback en suggestie. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de snelheid van onze levering. Uw opmerking over het bijvoegen van een formulier voor het ruilproces nemen we zeer serieus. Het is ons doel om het aankoop- en ruilproces zo eenvoudig en klantvriendelijk mogelijk te maken. We zullen deze feedback gebruiken om onze service te verbeteren. In de toekomst zullen we zorgen voor duidelijkere instructies en ondersteuning bij het ruilen van producten, inclusief het bijvoegen van een ruilformulier of duidelijke informatie over hoe u dit proces online kunt starten. Nogmaals dank voor uw waardevolle feedback. We streven ernaar om voortdurend te verbeteren en uw ervaring met ons zo positief mogelijk te maken.
18 feb 2024
Fijne kousen snel ontvangen. De kousen voor/tegen hielspoor lijken echt te helpen.
Prima kousen, doen hun werk ,,voor de zomer zou ik graag vrolijke kleuren willen.
Snelle levering. De sokken pas 1 x gedragen, maar geven fijne compressie.
Sinds ik de sokken draag heb ik geen last meer van me kuiten en voeten
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw positieve ervaring met onze sokken! Wij zijn blij te horen dat onze producten bijdragen aan uw comfort en vitaliteit. Blijf genieten van het verschil dat Sockwell maakt.
18 feb 2024
Op de website aangeven wat het verschil is tussen klasse 1 of 2.
17 mrt 2024
prima kwaliteit, en snelle levering! ik ben zeer tevreden.
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor het delen van uw tevredenheid! We zijn blij dat u blij bent met onze service en kwaliteit. Bij Sockwell zetten we ons in voor uw comfort en welzijn.