sockwell.nl- Logo - Beoordelingen

sockwell.nl

775 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.531 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 jun 2021
sockwell.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik hoorde van mijn pedicure over sockwell kousen ivm met mijn dikke benen. Ik heb de kousen uitgeprobeerd en het ook tegen mijn man verteld. Meteen voor hem ook 1 paar besteld. Hij vindt ze ook goed steun geven. Nu hebben we beide 5 paar. Dat doe je niet als ze niet fijn zijn. Ik was maar een keer in de 14 dagen dus is 5 paar wel voldoende. En het allerfijnst is dat er geen verzendkosten zijn, dus 1 paar bestellen om te proberen, is geen moeite.

5 nov 2023
U heeft een slechte bezorger. Ik heb de kousen vorige week zondag gekocht via internet. Ik kreeg maandag een mailtje dat DHL ze dinsdag in de avonduren zouden bezorgen. Vervolgens kreeg ik 'savonds een mailtje dat ik niet thuis zou zijn. Ik was wel thuis bovendien konden de sokken in de brievenbus. DHL zou vervolgens op woensdag terugkomen. Ik ben weer thuisgebleven en heb vervolgens geen kousen ontvangen en ook geen berichtjes meer gezien. Ik heb doorgeklikt op hun site en de kousen lijken bezorgd te zijn, maar een mailtje heb ik daar niet over ontvangen. Vrijdag heb ik een mailtje gestuurd naar Sockwell en daar geen antwoord op gekregen. Dat kan want men had misschien geen gelegenheid om mij te antwoorden. Jammer hoor dit allemaal want de kousen bevallen prima en helpen bij mijn mankementen.

Beoordelingen voor sockwell.nl

Ik heb van sockwell sneakers sokjes gekocht. Vindt er weinig steun van en de sokjes rollen van m’n hiel af. De zwarte sokken zijn top die geven goed steun onder m’n voeten.
Antwoord van sockwell.nl
Het spijt ons te horen dat de sneaker sokjes niet helemaal voldoen aan uw verwachtingen wat betreft steun en dat ze van uw hiel afrollen. De sneaker sokjes hebben geen compressie. We waarderen uw feedback zeer, aangezien deze ons helpt om onze producten te verbeteren. Tegelijkertijd zijn we blij te horen dat u tevreden bent met de ondersteuning die onze zwarte sokken bieden. Voor de sneaker sokjes die niet goed blijven zitten, zijn hier enkele suggesties die mogelijk kunnen helpen: - Zorg ervoor dat de maat correct is. Sokken die te groot of te klein zijn, kunnen gemakkelijker afrollen of minder steun bieden. - Probeer de sokken te wassen volgens de wasinstructies op het etiket. Soms kan de pasvorm na de eerste wasbeurt verbeteren. Uw tevredenheid is voor ons erg belangrijk, en we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Kon geen grotere maat sokken kiezen.dus nu vast aan retour kosten
Antwoord van sockwell.nl
Dank voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je geen grotere maat sokken kon kiezen en nu geconfronteerd wordt met retourkosten. We begrijpen het ongemak dat dit veroorzaakt. We zullen je opmerking over de beschikbaarheid van verschillende maten meenemen en streven ernaar om dit te verbeteren.
Zal wel aan mij liggen. Te strak terwijl 44 goede maat is.
Antwoord van sockwell.nl
Het spijt ons te horen dat de sokken strakker aanvoelen dan verwacht, ondanks dat u de juiste maat heeft gekozen. Compressiekousen kunnen inderdaad wennen zijn, vooral als u voor het eerst klasse 2 compressie probeert. Het is mogelijk dat klasse 1 compressie beter bij uw behoeften aansluit, aangezien deze een mildere compressie biedt en comfortabeler kan zijn voor dagelijks gebruik. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice voor assistentie. Uw tevredenheid en comfort zijn voor ons van groot belang.
17 feb 2024
Sokken helpen niet. Zonde van mijn geld.
Antwoord van sockwell.nl
Het spijt ons te horen dat de sokken niet aan uw verwachtingen voldoen. Wij streven ernaar om producten van hoge kwaliteit te leveren die bijdragen aan uw welzijn en comfort. Uw tevredenheid is voor ons essentieel. Graag bieden we u een passende oplossing aan. Neemt u alstublieft contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken voor een vervanging of terugbetaling.
2 nov 2023
Buyer beware of returns policy If you wish to make a return you will pay minimum €5.99 and if you don't purchase insurance for €1.99 "you may lose your refund if the package gets lost or damaged"... I purchased two pairs, one for myself and one for my partner, each for the discounted price of €20.69. My pair had a noticeable seam inside by the toe which is annoying. I initially decided to keep the socks as they were thick and didn't cut off circulation. However, I was still disappointed for paying over €20. I wished to return my partner's pair because they are too thin and I was specifically looking for warm, thick socks. I then came across the nasty returns policy. I will now be returning both pairs at a personal cost of €7.98.
Antwoord van sockwell.nl
Thank you for your review. We really appreciate you writing a review. Our site contains the return conditions. Too bad you did not find out until later, we pay the cost to the customer and the customer return to us if necessary. We see that they have since been returned to us and within you will be refunded as soon as possible.
9 sep 2023
ik heb maat 42 schoen, kocht kousen maat 39-43m maar kon er niet in,veel te klein.ik denk zal ze even wassen misschieb worden ze dan wat soepeler,maar nee.!! 32,50 euro foetsie.
13 sep 2023
Dank voor je eerlijke review. In geen enkel geval worden sokken groter/soepeler na het wassen. Over het algemeen zijn klanten tevreden over deze sokken. Graag willen we je verwijzen naar de aantrekinstructies op onze website. Wellicht komt u dan wel in de sok.
AV
Annie V.
Genemuiden
17 dec 2023
Wacht erg lang op de bestelling nu al 11 dagen
Antwoord van sockwell.nl
Dank voor uw review. We hebben gelijk gekeken waarom het nog niet bezorgt is. We zien dat het bij de vervoerder blijft hangen. We gaan dit zo snel mogelijk oplossen.
17 sep 2023
Sokken besteld veel te krap ombogen aan heb stukje open geknipt helemaal striemen in me been
Antwoord van sockwell.nl
Dank voor je review. Wat vervelend om te horen dat de sokken niet naar wens zijn. De sokken die u heeft gekocht zijn speciaal voor het sporten en zitten over het algemeen redelijk straks. Wij raden het af om in de sokken te knippen. Hiermee verliest de sok zijn compressie.
24 apr 2023
de sokken hebben bij mij niet echt geholpen, wel mooie sokjes maar geen resultaat, helaas
26 apr 2023
Dank voor je eerlijke review Josephine. Jammer dat de sokken niet het gewenste resultaat geven. Wel zie ik dat u de klasse 2 sokken heeft. Dit moet normaliter wel resultaat geven gezien dit de meeste compressie geeft.
De maatvoering , vallen heel klein uit. Wil ze graag retourneren, zonder portokosten
Antwoord van sockwell.nl
Jammer dat u niet tevreden bent met uw sokken. Mag ik vragen welke schoenmaat u hebt ? Onderstaand vind u de link naar onze webshop voor ons retour beleid. https://sockwell.nl/pages/retourneren.
Mijn favorieten sokken zijn al heel lang niet leverbaar in mijn maat…39/42
Antwoord van sockwell.nl
Bedankt voor uw review. Zou u mij kunnen aangeven om welk model het gaat, dan kan ik kijken of deze nog weer terug in de collectie komen.
10 aug 2023
Ik heb de sokken terug gestuurd en wacht nog op teruggave van mijn geld.
11 aug 2023
Dank voor je review Jeannet. Inmiddels heeft een collega's van mij contact met je opgenomen. Wat betreft onze retour termijn/ terugbetaal rekening.
4 aug 2023
Kneld mijn bloed af 1 dag gelopen en 4 dagen een zeer zere voet
Ik zit nog steeds op de bestelling te wachten.
Antwoord van sockwell.nl
Dank voor je review. Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet is geleverd. Inmiddels hebben we contact met je gehad en zijn er achter dat de postcode achter het huisnummer is gezet. Zodra het pakket hier retour komt passen we het aan en gaan het dan op onze kosten naar je toesturen.
21 nov 2023
Graag de bestelling leveren!!!
21 nov 2023
Bedankt voor uw review en jammer dat u niet eerder contact met ons heb opgenomen. We zien dat uw pakket sinds 16/11 geen scan meer gehad. We hebben een onderzoek gestart bij de vervoerder. Mocht het pakket op donderdag 23/11 nog niet geleverd zijn dan versturen we u een nieuw paar. Excuses voor het ongemak !
31 okt 2023
Mijn bestelling niet ontvangen
1 nov 2023
bedankt voor uw review. Onze excuses, we zien inderdaad dat het pakket nog steeds onderweg is. We zullen gelijk een onderzoek starten. Ondertussen hebben we u ook al gemaild.
14 nov 2023
Nog niets ontvangen
16 nov 2023
Bedankt voor uw review. Ik zie op de DHL site dat het pakket 16/11 naar ons retour is verzonden. Helaas staat hier geen reden bij. Is het opgegeven adres correct ? Als dit correct is zullen we het pakket nogmaals sturen als we het het hier retour hebben ontvangen. Excuses voor het ongemak !