sockwell.nl- Logo - Beoordelingen

sockwell.nl

774 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.533 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 jun 2021
sockwell.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik hoorde van mijn pedicure over sockwell kousen ivm met mijn dikke benen. Ik heb de kousen uitgeprobeerd en het ook tegen mijn man verteld. Meteen voor hem ook 1 paar besteld. Hij vindt ze ook goed steun geven. Nu hebben we beide 5 paar. Dat doe je niet als ze niet fijn zijn. Ik was maar een keer in de 14 dagen dus is 5 paar wel voldoende. En het allerfijnst is dat er geen verzendkosten zijn, dus 1 paar bestellen om te proberen, is geen moeite.

5 nov 2023
U heeft een slechte bezorger. Ik heb de kousen vorige week zondag gekocht via internet. Ik kreeg maandag een mailtje dat DHL ze dinsdag in de avonduren zouden bezorgen. Vervolgens kreeg ik 'savonds een mailtje dat ik niet thuis zou zijn. Ik was wel thuis bovendien konden de sokken in de brievenbus. DHL zou vervolgens op woensdag terugkomen. Ik ben weer thuisgebleven en heb vervolgens geen kousen ontvangen en ook geen berichtjes meer gezien. Ik heb doorgeklikt op hun site en de kousen lijken bezorgd te zijn, maar een mailtje heb ik daar niet over ontvangen. Vrijdag heb ik een mailtje gestuurd naar Sockwell en daar geen antwoord op gekregen. Dat kan want men had misschien geen gelegenheid om mij te antwoorden. Jammer hoor dit allemaal want de kousen bevallen prima en helpen bij mijn mankementen.

Beoordelingen voor sockwell.nl

Heel moeilijk aan en uit te trekken
Antwoord van sockwell.nl
Het spijt ons te horen dat u moeite ondervindt met het aan- en uittrekken van onze sokken. Onze compressiekousen zijn ontworpen voor optimale steun en comfort, maar we begrijpen dat dit soms kan leiden tot uitdagingen bij het aan- en uittrekken. Graag adviseren we u enkele technieken die het proces kunnen vergemakkelijken, zoals het gebruik van speciale hulpmiddelen of het volgen van onze aanwijzingen voor het correct aan- en uittrekken. https://sockwell.nl/pages/compressiekousen-aantrekken
3 mrt 2024
De sokken zijn veel te klein. Ze zouden tot maat 42 gaan en losse boorden. Ik heb maat 40 en ze zijn te klein voor mij en te spannend rond mijn enkels.
Antwoord van sockwell.nl
Het spijt ons zeer te horen dat de sokken niet aan uw verwachtingen voldoen. We streven naar de beste pasvorm en comfort voor al onze klanten. Heeft u nog advies nodig om het juiste paar te vinden? Neem dan contact met ons op via info@sockwell.eu We helpen u graag.
10 mrt 2024
Merk weinig verschil. Hielspoor doet noch net zo pijn
Antwoord van sockwell.nl
Het spijt ons te horen dat u weinig verschil merkt en nog steeds last heeft van hielspoorpijn, ondanks het gebruik van onze hielspoor sokken. Bij Sockwell streven we ernaar om producten te leveren die bijdragen aan het comfort en welzijn van onze klanten, maar we begrijpen dat elke situatie uniek is en dat niet elk product voor iedereen even effectief kan zijn. Wij adviseren altijd om naast het gebruik van onze sokken ook andere behandelmethodes te overwegen, zoals fysiotherapie, specifieke oefeningen, of het dragen van steunzolen, in overleg met een medisch specialist. Dit omdat hielspoor een complexe aandoening is die een geïntegreerde aanpak vereist voor effectieve verlichting. We waarderen het zeer dat u ons product hebt gekozen in de hoop verlichting te vinden voor uw hielspoor en bieden onze oprechte excuses aan dat het niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.
Boord van sok erg strak
Antwoord van sockwell.nl
Dank voor je eerlijke review. Het spijt ons te horen dat het boord erg strak zit. Mocht je hier nog problemen van ondervinden dan willen we je vragen om contact met ons op te nemen zodat we kunnen kijken naar een eventuele oplossing.
5 nov 2023
Antwoord van sockwell.nl
Bedankt voor uw review. Ik zie inderdaad dat de DHL 2x bij u aan de deur is geweest en dat er niemand thuis was. Het pakket is nu retour gestuurd naar ons. Als het retour komt zullen we het nogmaals sturen op onze kosten.

Laat 'service' maar weg bij jullie klantenservice

De bestelde sokken (o.a. voor een moeder met snel verslechterende oedeem in haar benen) zijn na meer dan 10 dagen nog altijd niet binnen. Het enige dat SockWell na herhaald aandringen op actie doet, is zich verschuilen achter de procedures bij DHL en haar verplichting 'als het pakket echt kwijt is, om alsnog een nieuwe zending te sturen of het geld te retourneren'. Oh ja, ik kan natuurlijk ook zel
Antwoord van sockwell.nl
We zien dat het pakket inmiddels na een aantal dagen vertraging bezorgt is. Vorige week hebben we ook je nog een mail gestuurd hopelijk heb je die ontvangen.
Ik bestelde in totaal 4 paar diabetessokken: 3 paar Free ‘N Easy Dames (ref. SW96W.900) en 1 paar Extra Easy Dames Denim. Dat ene paar is perfect, de 3 andere zijn ongeschikt voor diabetespatiënten omdat de boord erg klemt. Het zijn eerder compressiesokken. Bij de levering was geen informatie voor retourneren (adres, formulier voor feedback) gevoegd.
Antwoord van sockwell.nl
Bedankt voor uw review. Jammer dat u niet tevreden bent over uw aankoop. Ons retour beleid kunt u vinden onder aan onze webshop onder "ruilen en retourneren" Zie onderstaande link. https://sockwell.nl/pages/retourneren.
AV
Antonie v.
Zevenaar
24 jul 2023
Heb werkelijk waar mooie sokken besteld zitten ook goed. maar naar 1 wandeling bij de 4 daagse was er al bij een een gat bij de teen(nee, geen steentje , lange nagels verzin ze maar) Dan vind is da super duur , voor zo`n stel kousen
25 jul 2023
Dank voor je review. Vervelend dat er bij een sok een gat is ontstaan. Het beste is om hiervan even een mail te sturen naar info@sockwell.eu Wij nemen de mail dan zo snel mogelijk in behandeling om samen te kijken naar een passende oplossing.
Klein deel retour in vereiste grote doos op eigen kosten. Terwijl een goedkope envelop ook voldoende was geweest.
Antwoord van sockwell.nl
Dank voor je eerlijke review. Soms kan een deel van de bestelling retour in een envelop of brievenbuspakket. Hier is de klant zelf verantwoordelijk voor.
is niet anders dan een gewone kniekous,geeft totaal geen ondersteuning,voor dit bedrag had ik wel meer verwacht.
2 nov 2023
Bedankt voor uw review. Jammer dat u niet tevreden met met uw Sockwell sokken. Kan het zijn dat u ze te groot heeft gekocht ? Mag ik vragen welke schoenmaat u heeft ?
21 nov 2023

Slecht te ruilen

Als het niet past kun je alleen ruilen qua maat maar niet een andere klasse
21 nov 2023
Bedankt voor uw review. Helaas is dit met ons ruil systeem technisch gezien nog niet mogelijk. We zijn dit aan het onderzoeken of we dit in de toekomst kunnen toevoegen. Excuses voor het ongemak.
6 okt 2023
trage verzending
Antwoord van sockwell.nl
Bedankt voor je review Jan. In de track and trace zien we dat dit best snel is gegaan. Je hebt de bestelling op vrijdag 18:00 geplaatst. Deze is hier op maandag vertrokken en woensdag geleverd. Wij hebben aan onze bezorg belofte waargemaakt. Veel plezier met de sokken!