sockwell.nl- Logo - Beoordelingen

sockwell.nl

734 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.457 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 jun 2021
sockwell.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik hoorde van mijn pedicure over sockwell kousen ivm met mijn dikke benen. Ik heb de kousen uitgeprobeerd en het ook tegen mijn man verteld. Meteen voor hem ook 1 paar besteld. Hij vindt ze ook goed steun geven. Nu hebben we beide 5 paar. Dat doe je niet als ze niet fijn zijn. Ik was maar een keer in de 14 dagen dus is 5 paar wel voldoende. En het allerfijnst is dat er geen verzendkosten zijn, dus 1 paar bestellen om te proberen, is geen moeite.

5 nov 2023
U heeft een slechte bezorger. Ik heb de kousen vorige week zondag gekocht via internet. Ik kreeg maandag een mailtje dat DHL ze dinsdag in de avonduren zouden bezorgen. Vervolgens kreeg ik 'savonds een mailtje dat ik niet thuis zou zijn. Ik was wel thuis bovendien konden de sokken in de brievenbus. DHL zou vervolgens op woensdag terugkomen. Ik ben weer thuisgebleven en heb vervolgens geen kousen ontvangen en ook geen berichtjes meer gezien. Ik heb doorgeklikt op hun site en de kousen lijken bezorgd te zijn, maar een mailtje heb ik daar niet over ontvangen. Vrijdag heb ik een mailtje gestuurd naar Sockwell en daar geen antwoord op gekregen. Dat kan want men had misschien geen gelegenheid om mij te antwoorden. Jammer hoor dit allemaal want de kousen bevallen prima en helpen bij mijn mankementen.

Beoordelingen voor sockwell.nl

Geen positief effect hielspoor

De sok zit heerlijk! Fijne pasvorm. Daarvoor 5 sterren. De sok wordt geadviseerd bij hielspoor. Ik merk nul effect .
Antwoord van sockwell.nl
Dank voor je eerlijke review. Hopelijk heb je wel de juiste maat gekozen. Veel van onze klanten merken aanzienlijk verschil. We nemen deze punten zeker mee naar onze product manager.
De sokken dragen erg fijn, wat ik een stuk minder is is de slijtage die redelijk snel zichtbaar is.
Antwoord van sockwell.nl
Bedankt voor uw review. Mag ik vragen of de binnenkant van uw schoenen waar u de sokken in draagt glad of ruw zijn ? Is het mogelijk om een foto te sturen van de slijtage naar info@sockwell.eu. bedankt !
ik zou graag keuze in breedtemaat zien. Nu zit de sok wat strak om de kuit, dat is minder prettig
Antwoord van sockwell.nl
Dank voor je drie sterren review! We hebben geen specifieke breedtematen voor onze sokken. Er zit namelijk stretch nylon in de sok. Dit zorgt ervoor dat de sok mee rekt naar de vorm van de kuit. Is de kuitomvang groter dan 50 cm dan adviseren we onze wijde maten sokken.
29 jul 2023
In het begin waren de diabetissokken goed, geen strakke boorden. Nu zijn die er niet meer. Tot laatste week slechts twee die weer soepel waten maar wel echte dikke wintersokken
Antwoord van sockwell.nl
bedankt voor uw review, we hebben verschillende soorten diabetisch sokken. De ene is wat dikker inderdaad dan de andere. We verwachten straks in het najaar weer nieuwe collectie binnen te krijgen wellicht zitten daar dan wel weer wat dikkere diabetisch sokken bij.
11 nov 2023
De keuze uit de heren compressie kousen is vergelijking met de damescolectie hopeloos ouderwets. Mijn keuze omdat er niet beter is.
Antwoord van sockwell.nl
Bedankt voor je review. Toch mooi dat u nog een keuze hebt kunnen maken. Bedankt voor uw bestelling !
28 aug 2023
hoi de sokken zaten goed maar naar een week heb ik er al een gaatje in zitten
29 aug 2023
Dank voor je review. Het spijt ons te horen dat u een slechte ervaring hebt gehad. Graag ontvangen we een mail van je met de klacht, zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken.
6 mei 2023
Vind de kwaliteit van de sokken matig. Compressie sokken geven te weinig steun
12 mei 2023
Dank voor je eerlijke review. Wel zien we dat je de zwaarste compressiekousen hebt gekocht. Deze geven bij veel van onze klanten de juiste steun. Mocht je de sokken willen retourneren dan kan dit binnen 14 dagen (mits in goede staat)
15 okt 2023
Te strak en klein
17 okt 2023
Wat jammer dat de sokken niet bevallen. U kunt ze bij ons gratis omruilen voor een ander maat. Volg hiervoor de instructies op in onze webshop: https://sockwell.nl/pages/retourneren
5 jun 2023
Snelheid levering
21 nov 2023
11 jul 2023
Dank voor je review. We gaan hier natuurlijk altijd voor een vijf sterren beoordeling. We zouden graag willen weten wat er voor jouw nog beter kan, zodat we de volgende keer een 5 sterren beoordeling van je krijgen.