sockwell.nl- Logo - Beoordelingen

sockwell.nl

774 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.533 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 jun 2021
sockwell.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik hoorde van mijn pedicure over sockwell kousen ivm met mijn dikke benen. Ik heb de kousen uitgeprobeerd en het ook tegen mijn man verteld. Meteen voor hem ook 1 paar besteld. Hij vindt ze ook goed steun geven. Nu hebben we beide 5 paar. Dat doe je niet als ze niet fijn zijn. Ik was maar een keer in de 14 dagen dus is 5 paar wel voldoende. En het allerfijnst is dat er geen verzendkosten zijn, dus 1 paar bestellen om te proberen, is geen moeite.

5 nov 2023
U heeft een slechte bezorger. Ik heb de kousen vorige week zondag gekocht via internet. Ik kreeg maandag een mailtje dat DHL ze dinsdag in de avonduren zouden bezorgen. Vervolgens kreeg ik 'savonds een mailtje dat ik niet thuis zou zijn. Ik was wel thuis bovendien konden de sokken in de brievenbus. DHL zou vervolgens op woensdag terugkomen. Ik ben weer thuisgebleven en heb vervolgens geen kousen ontvangen en ook geen berichtjes meer gezien. Ik heb doorgeklikt op hun site en de kousen lijken bezorgd te zijn, maar een mailtje heb ik daar niet over ontvangen. Vrijdag heb ik een mailtje gestuurd naar Sockwell en daar geen antwoord op gekregen. Dat kan want men had misschien geen gelegenheid om mij te antwoorden. Jammer hoor dit allemaal want de kousen bevallen prima en helpen bij mijn mankementen.

Beoordelingen voor sockwell.nl

JJ
Jolanda J.
AMSTERDAM

Fijne website

Voor mij was het goed zo. Je kan makkelijk uitzoeken op de website wat je leuk vind en wat je maat etc is. Ik heb bijvoorbeeld compressie sokken besteld en wist eerst niet dat je daar dus ook verschillende wijdtes in had(voor de kuiten). Dus nadat ik de informatie goed had gelezen kon ik makkelijker kiezen.

Supersokken

Goed materiaal. Past perfect. Snelle levering in goed gesloten verpakking. Bij eerst gebruik (koud weer, 18 km stevige wandeling) Minder capillaritis en maar een beetje allergie.

Fantastische sokken

Heerlijke sokken,heb nu de diabetische sokken,omdat ik zeer gevoelige voeten hebt,en deze iets dikker zijn onder de voet,dus uitstekend,geen pijn meer bij lopen nu.
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw prachtige review! Het is geweldig om te horen dat onze diabetische sokken zo'n positief verschil maken voor uw comfort. We zijn blij dat ze u helpen om zonder pijn te lopen. Blijf genieten van het comfort en de ondersteuning die ze bieden!
Erg fijne comfortabele sokken. Geen last meer van zweetvoeten. En fijn dat ze strakker zitten. Zeker bij staand beroep.
Antwoord van sockwell.nl
Fantastisch om te horen dat onze sokken zoveel comfort bieden, vooral in een staand beroep! Dank voor het delen van uw ervaring. Geniet van het comfort en de ondersteuning!
7 apr 2024
Heb geen hulp meer nodig voor het aan en uit doen van de kousen en dat is heerlijk. Weer een stuk vrijheid. 🌷
Snelle service, keurig verpakt in papier/karton niks in plastic verpakt. Top! Fijne kousen...heerlijk.
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze snelle service, de milieuvriendelijke verpakking en natuurlijk de kwaliteit van de kousen. Geniet van het comfort en de ondersteuning die ze bieden!
Snel verstuurd, fijne kousen, leuke kleur, prima maat, prima ondersteuning !
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw enthousiaste review! Fijn dat alles naar wens is en u tevreden bent met de kwaliteit van onze kousen. Veel draagplezier gewenst!
Ze zitten heerlijk!! Nu nog een tweede paar en dan kan ik voorlopig vooruit
31 mrt 2024

Fijne sokken

Blijft goed zitten, voelen stevig aan maar niet te strak, zien er leuk uit
Hele fijne sokken. Hier ga ik de vierdaagse zeker mee uitlopen!
Eerlijk advies en goede kwaliteit compressie kousen.
Zoals daarvoor ook zeer goede kousen voor diabetes.
JS
Jelle S.
Beverwijk
Snelle levering, goede kwaliteit. Goede compressie.
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Het doet ons goed te horen dat u tevreden bent met de snelle levering, de kwaliteit van onze producten en de compressie die onze sokken bieden. Bij Sockwell streven we ernaar om hoogwaardige compressiesokken te leveren die niet alleen comfort en ondersteuning bieden, maar ook voldoen aan uw verwachtingen. Mocht u in de toekomst vragen hebben of meer informatie wensen over onze producten, dan staan we graag voor u klaar. Geniet van het comfort en de voordelen die onze sokken u bieden!

Strak.

Zitten lekker strak en voelt daardoor goed aan.
FP
Femmie P.
Havelte

heerlijke kousen in prachtige printjes

pasvorm, motieven, sterke zool en draagcomfort

Prima sokken en een goede service

Prima sokken en een goede klantenservice
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback over onze sokken en de klantenservice! Bij Sockwell streven we ernaar om kwaliteitsproducten te leveren en een uitstekende service te bieden, zodat elke ervaring met ons positief is. Uw tevredenheid is voor ons ontzettend belangrijk, en we zijn blij te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Mocht u in de toekomst vragen hebben of ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om opnieuw contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen. Geniet van het comfort en de ondersteuning die onze sokken bieden!
Prima sokken en kniekousen, wel prijzig.
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw feedback! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze sokken en kniekousen. Onze prijzen reflecteren de hoogwaardige materialen en geavanceerde technologieën die wij gebruiken om uw comfort en vitaliteit te ondersteunen.
Kousen zitten perfect, goede kwaliteit
Prima kwaliteit en goede maatvoering..
Zeer goede kousen en vlug geleverd
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze kousen en onze snelle levering. Geniet van het comfort en de ondersteuning die ze bieden!