trailerplus.nl- Logo - Beoordelingen

trailerplus.nl

829 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.696 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 sep 2019
trailerplus.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik bestelde in de namiddag banden die beduidend goedkoper zijn dan elders, en werden de volgende dag na 9:00uur al bezorgd tot mijn grote verrassing!!!!!!!!? Misschien puntje ter verbetering: zoeken naar verschillende soorten banden ging erg moeizaam. De video's zijn elke keer weer leuk gedaan én leerzaam. Top bedankt!!!!!!!!
PS
Perry S.
Geldrop

24 mei 2023
Verzenden duurde een paar dagen extra, terwijl ik de link naar een review al binnenkreeg. Na een mailtje kreeg ik de dag erna een set banden met velg (in elkaar gezet, dus niet met losse onderdelen). Dat was dan weer een meevaller. E.e.a. ziet er goed uit.

Beoordelingen voor trailerplus.nl

Ik heb al drie dagen achter elkaar gebeld met een vraag over een verkeerd geleverd achterlicht en niet geleverde werklampen. Al drie keer beloofd terug te bellen maar dat gebeurt niet echt slechte klacht afwikkeling!
6 okt 2023
Ben een week bezig om antwoord te krijgen. Iedere dag gebeld. Je wordt aan een lijntje gehouden. Whatsapp totaal geen reactie Echt slechte zaak. Had dit ook niet verwachtv
11 okt 2023
Hallo, dat heeft idd te lang geduurd, waarvoor excuses. Inmiddels is e.e.a. afgehandeld en is ook de retour verwerkt. Vriendelijke groet Team TrailerPlus
BV
Bernard V.
Waalwijk
14 sep 2023
niet geleverd wat is besteld. gebeld, nog steeds geen nieuwe levering.
11 okt 2023
Hallo, vervelende pakfout inderdaad, maar inmiddels allemaal opgelost. Juiste geleverd, foutieve retour ontvangen en afgehandeld. Toch bedankt voor de review, dat houdt ons scherp. Groet, Team TrailerPlus
13 sep 2023

Order niet verstuurd.

Bestelling woensdag geplaatst zodat deze vrijdag geleverd zal worden. Helaas is de bestelling niet opgepakt en zo kwam de order dinsdag binnen. Erg jammer.
11 okt 2023
Was idd blijven zweven. Inmiddels hebben we ook deze storing verholpen om zo voor de toekomst te voorkomen. Groet Team TrailerPlus
Niets ontvangen tot op heden, geen bericht over wat en hoe
14 jul 2023
Hallo, bedankt voor uw review. Na twee mislukte afleverpogingen is het pakketje weer retour afzender gegaan en hebben we de order gecrediteerd. Groet, Patrick www.trailerplus.nl
30 jun 2023
Onweis slecht Bestellingen compleet verkeerd. Krijg 0 reactie terug of een oplossing. 2de keer weer wat besteld, weer een verkeerd onderdeel waar de nummers niet van overeen komen. Wat een ontiegelijk kut bedrijf
1 jul 2023
Geachte, bedankt voor uw review, maar kennelijk hebben we iets gemist. Ik kom iig geen mail van u tegen. Deze review is dan ook de eerste melding over uw klacht. Ik zal per mail contact opnemen om e.e.a. helder te krijgen. mvg Patrick www.trailerplus.nl
23 jun 2023
Verkeerde onderdelen geleverd
9 jul 2023
Hallo, kunt u de foto's mailen naar info@trailerplus.nl? Kom zo 123 niets tegen namelijk. mvg Team Trailerplus
1 jun 2023
Heb nog niks ontvangen en jullie sturen deze mail ,is wel moeilijk om sterren toe te kennen.?
29 mei 2023

bestelling min 2 banden kopen !!!en er…

bestelling min 2 banden kopen !!!en er maar 1 leveren ! zo kan ik het ook
Antwoord van trailerplus.nl
Hallo, excuses voor de pakfout. Deze melding is de eerste hierover, dus ik wist het ook niet. Wordt geregeld! Groet Patrick www.trailerplus.nl
28 mei 2023

Onbetrouwbaar bedrijf.

Op de website bij de bestelling stond voor 20.00 uur besteld is vandaag nog verzonden. De volgende morgen kreeg ik een mail dat het pakket ingepakt was. En vervolgens het bericht erbij dat het pakket binnen 1 of 2 werkdagen verzonden zou worden. Hier een mail over gestuurd met het gevolg dat meneer niet reageert maar wel de verzend tijden aanpast op zijn website. Erg onbetrouwbaar persoon dus die niet in staat is om zijn afspraken na te komen.
Antwoord van trailerplus.nl
Geachte, door een communicatiefout werden de orders donderdag niet tijdig verstuurd. Toen ik dat ontdekte, heb ik idd meteen de tijden aangepast om meer teleurstellingen te voorkomen. Onbetrouwbaar wil ik het zeker niet noemen. Neemt niet weg, dat we een foutje gemaakt hebben door uw order van 19.52 uur niet dezelfde dag nog te versturen. Waarvoor excuses. mvg Patrick Strijker www.trailerplus.nl
13 mei 2023
Gewoon slecht. nog n hoop te doen voor het n echt bedrijf gaat worden . Nog steeds mijn geld niet retour gekregen .
15 mei 2023
Geachte, Een terugbetaling wordt in het weekend niet meteen verwerkt door onze betaalprovider. Zoals ook per mail uitgelegd. Toch bedankt voor de review, want u steekt er toch tijd en energie in. mvg Patrick www.trailerplus.nl
11 mei 2023
Slecht contact
15 mei 2023
Geachte, ook bedankt voor deze review en de genomen moeite. We willen dit gebruiken om te verbeteren. mvg Team Trailerplus
JK
jacob k.
Zuiddorpe
30 apr 2023
Ik kan order 142889 nog niet beoordelen want hij is nog niet binnen.
2 mei 2023
Geachte, Orderdatum 27-04-2023 - 23:34 Dit was op Koningsdag, we hebben aangegeven dat we 1-2 werkdagen levertijd hebben en dus is maandag verstuurd. Normaliter levering op dinsdag 02-05. Helaas lukt het ons niet om met deze feestdagen sneller te leveren. mvg Team TrailerPlus
30 apr 2023

Slechte verzending!

Woensdag besteld geen orderbevestiging of mail dat ze bezig zijn, donderdag (koningsdag) niks gehoort wat logisch is.... vrijdag nog steeds helemaal niks gehoord! Ook geen mail of iets... heb de onderdelen zondag nodig maar dat kan ik wel vergeten want heb nog niks vernomen. Helaas okal zeggen ze voor 1500uur besteld volgende dag in huis. Dan zou ik nu wel een bericht moeten hebben dat het morgen wordt geleverd. :( en nu is het zondag en is er nog steeds niks.....
19 apr 2023
I now have to record that I have given TrailerPlus a second chance and ordered another two wheels. The brand new tyre had a dangerous bulge in it and I reported this to TrailerPlus and they replied that they will look into it. This has not happened and I still can’t use my trailer. Very poor company with very poor service. I unfortunately now have to call them TrailerMinus.
4 apr 2023
Retour beter regelen
4 apr 2023
The poor service and apathetic attitude just continues from TrailerPlus. They do not care about their customers. I was sent the wrong wheel with 4 holes after ordering one with 5 holes. There was a system error on their part and they insisted I send the wheel back at my cost which I begrudgingly did only to receive it back from Post.nl because TrailerPlus did not collect it from the Post.nl point next door despite getting reminders from me to collect it 4 times. TrailerPlus is an unscrupulous company that does not look after its customers and maybe it’s because they did not want the wheel back as they actually don’t carry the stick but rather opt to drop ship. Very unhappy, be warned.
30 mrt 2023