trailerplus.nl- Logo - Beoordelingen

trailerplus.nl

826 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.700 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 sep 2019
trailerplus.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik bestelde in de namiddag banden die beduidend goedkoper zijn dan elders, en werden de volgende dag na 9:00uur al bezorgd tot mijn grote verrassing!!!!!!!!? Misschien puntje ter verbetering: zoeken naar verschillende soorten banden ging erg moeizaam. De video's zijn elke keer weer leuk gedaan én leerzaam. Top bedankt!!!!!!!!
PS
Perry S.
Geldrop

24 mei 2023
Verzenden duurde een paar dagen extra, terwijl ik de link naar een review al binnenkreeg. Na een mailtje kreeg ik de dag erna een set banden met velg (in elkaar gezet, dus niet met losse onderdelen). Dat was dan weer een meevaller. E.e.a. ziet er goed uit.

Beoordelingen voor trailerplus.nl

HH
Huib H.
Nuenen
3 feb 2024
Order verdeeld in twee leveringen. tweede levering nog steeds niet geleverd.
Antwoord van trailerplus.nl
Bedankt voor de reactie. Zending was idd als 2 pakketten verstuurd ivm gewicht. Inmiddels is de tweede ook afgeleverd, zien we in de tracking. Groet, Team TrailerPlus
24 mei 2023

Was het wachten wel waard (meer dan 72uur)

28 sep 2023
4 aseinden besteld met 5 bevestigingen voor de velg 4 x 5 = 20 stuks . helaas krijg ik er maar 16 moeren bij ( telfout kan gebeuren) Gebeld met het vriendelijke verzoek nalevering van 4 moeren. Mail gekregen met het verzoek foto's van de factuur - geleverde goederen en foto's van de verpakking !!!!l 4 moeren a 2.50 is 10 euro op een order van 589.37 Ps de levering van de aseinden en velgenwas super vlot.
29 sep 2023
Geachte, excuses voor de ontbrekende moeren. Ik begrijp dat het vreemd kan lijken. We vragen het echter niet om de werkverschaffing, maar willen graag weten of het een pakfout, of transportschade betreft. Zodoende kunnen we blijven verbeteren. mvg Patrick www.trailerplus.nl
3 apr 2023
Bestelling was niet verpakt. Beetje folie en/of karton aan de kwetsbare delen is gn overbodige luxe! Wel hele snelle levering waarvoor dank!
KB
Krijn b.
SCHOONREWOERD
23 apr 2023
order werd in 2 gesplitst en de helft is nog maar uitgeleverd en van een artikel was de verpakking hoeveelheid wel veel
4 jun 2023
De telefoon opnemen en geen standaard bericht sturen bij WhatsApp
14 jul 2023
Hallo, we zijn weleens in gesprek idd en redden het dan niet om iedereen meteen te woord te staan. Er wordt wel aan gewerkt! mvg Team TrailerPlus
29 mei 2023
Donderdag voor 20:00 besteld maandag nog niet in huis.
Antwoord van trailerplus.nl
Hallo, door een communicatiefout waren de orders donderdag niet tijdig verstuurd. Dat ze op (Pinkster)maandag niet geleverd werden is weer wat anders. Is onderweg. Excuses voor de vertraging! mvg Team TrailerPlus
12 jul 2023
Jullie hebben gedaan wat verw,acht mag worden
14 jul 2023
Bedankt voor uw review! Daar don we idd ons best voor. Mooi dat het naar tevredenheid was. mvg Team TrailerPlus