trailerplus.nl- Logo - Beoordelingen

trailerplus.nl

826 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.700 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 sep 2019
trailerplus.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik bestelde in de namiddag banden die beduidend goedkoper zijn dan elders, en werden de volgende dag na 9:00uur al bezorgd tot mijn grote verrassing!!!!!!!!? Misschien puntje ter verbetering: zoeken naar verschillende soorten banden ging erg moeizaam. De video's zijn elke keer weer leuk gedaan én leerzaam. Top bedankt!!!!!!!!
PS
Perry S.
Geldrop

24 mei 2023
Verzenden duurde een paar dagen extra, terwijl ik de link naar een review al binnenkreeg. Na een mailtje kreeg ik de dag erna een set banden met velg (in elkaar gezet, dus niet met losse onderdelen). Dat was dan weer een meevaller. E.e.a. ziet er goed uit.

Beoordelingen voor trailerplus.nl

Goede hulp
Bedankt voor de reactie. Graag gedaan! Groet, Team TrailerPlus
snelle service wel jammer dat er geen lampje bij geleverd zit maar verder prima
Antwoord van trailerplus.nl
Bedankt voor de review. De lampjes worden apart aangeboden. We zullen kijken hoe we dit nog kunnen verbeteren. Bedankt voor het melden iig. Groet, Team TrailerPlus
goede lervering geen klachten
Bedankt voor de review. Mooi dat het bevalt. Groet, Team TrailerPlus
Eenvoudige en goede site
17 feb 2024
Bedankt, eenvoudig... dat zullen onze ontwerpers leuk vinden ;-) Wanneer je de gebruiksvriendelijkheid bedoelt, zijn we blij. Groet, team TrailerPlus
Goed product en snelle levering
Bedankt, meer moet het niet zijn toch? Groet, Team Trailerplus
Bedankt, gelukkig maar! Groet, Team TrailerPlus
27 jan 2024
keuze van de wielen die ik nodig had gemakkelijk te zoeken. De levering perfect zoals in de mail omschreven was. Top, doe zo verder
Antwoord van trailerplus.nl
Bedankt voor de review. Mooi dat het allemaal goed werkte. Groet, Team TrailerPlus
27 jan 2024
Tijdig terug gemaild bij niet bezorgde bestelling
Antwoord van trailerplus.nl
Bedankt voor de review. We proberen het idd voor iedereen zo helder mogelijk te houden. Lukt niet altijd allicht, maar we doen ons best. Groet, Team TrailerPlus
Vaak besteld bij trailerplus. Altijd goed en netjes bezorgd. Goeie spullen. Tevreden klant
20 jan 2024
Bedankt voor dit mooie bericht. Goed om te lezen dat het allemaal bevalt. We doen ons best. Groet, Team TrailerPlus
Geen klachten dus is het prima
Antwoord van trailerplus.nl
Bedankt voor uw review! Mooi om te vernemen dat er geen klachten zijn. Groet Team TrailerPlus
6 jan 2024
Duidelijk. Kort en bondig.
Bedankt! Groet Team TrailerPlus
30 dec 2023
Mooi op tijd geleverd
16 dec 2023
29 mrt 2023
De bestelde producten zijn netjes en snel geleverd, echter waarom ik bepaalde aanhanger lampjes niet per 2 kan bestellen maar per 3 stuks moet afnemen vind ik raar. Ook jammer is dat de bevestiging schroeven voor deze lampjes niet bijgeleverd zijn, aangezien je niet elke schroef de het kunstofbehuizing kunt schroeven zonder dat deze beschadigd. Een handleiding zou fijn zijn.