TrailerPlus.nl- Logo - Beoordelingen

TrailerPlus.nl

806 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.761 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 sep 2019
TrailerPlus.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik bestelde in de namiddag banden die beduidend goedkoper zijn dan elders, en werden de volgende dag na 9:00uur al bezorgd tot mijn grote verrassing!!!!!!!!? Misschien puntje ter verbetering: zoeken naar verschillende soorten banden ging erg moeizaam. De video's zijn elke keer weer leuk gedaan én leerzaam. Top bedankt!!!!!!!!
PS
Perry S.
Geldrop

24 mei 2023
Verzenden duurde een paar dagen extra, terwijl ik de link naar een review al binnenkreeg. Na een mailtje kreeg ik de dag erna een set banden met velg (in elkaar gezet, dus niet met losse onderdelen). Dat was dan weer een meevaller. E.e.a. ziet er goed uit.

Beoordelingen voor TrailerPlus.nl

Geen klachten dus is het prima
Antwoord van TrailerPlus.nl
Bedankt voor uw review! Mooi om te vernemen dat er geen klachten zijn. Groet Team TrailerPlus
6 jan 2024
Duidelijk. Kort en bondig.
Bedankt! Groet Team TrailerPlus
30 dec 2023
21 sep 2023

zoektocht naar het juiste benodigde benodigde onderdeel

zoektocht naar het juiste benodigde onderdeel vraagt wat zoekwerk maar dank zij de bijhorende typering en beschrijving kom je er wel; wat meer toelichting bij een aantal onderdelen zou handig zijn. Instructiefilmpjes zijn heel nuttig en best wel leuk gebracht. Snelle en correcte levering tegen concurrerende prijs. Kan weer verder waar voor dank.
25 nov 2023

Goede, brede, service

Heldere uitleg, vooral op YouTube, zodat je zelf begrijpt wat je zelf kunt doen aan een aanhanger. Website duidelijk, telefonisch en mailcontact helder en vlot.
24 jun 2023
Netjes snel en goed verpakt bezorgt. Wel kleiner dan ik gedacht had. Misschien is het mogelijk om ook de diameter in cm. te vermelden
18 mei 2023
Snelle en juiste levering. Minpunt: verzendkosten waren hoger dan bestelling. Misschien kleinere verpakkingen gebruiken.
18 mei 2023
Bedankt voor dit bericht. Verzendkosten blijft altijd een ding in relatie tot kleine producten/ klein orderbedrag. We doen ons best. mvg Team Trailerplus
25 mei 2023
Mooie en duidelijke site nette afwikkeling met duidelijke berichten over verzorging verzending en bezorging door DHL
8 jul 2023
Snelle levering en de belofte van voor 20.00 besteld de andere dag in huis kunnen andere nog iets van leren
8 jun 2023
Duidelijk aangeven wanneer iets verzonden wordt, dat verkomt verwarring Verder alles netjes in orde!! Top
14 jul 2023
Hallo, we proberen zoveel en vlot mogelijk de tracking links door te sturen. Soms werkt dat niet optimaal bij bepaalde artikelen helaas. Toch bedankt voor uw bericht. We gaan er mee aan de slag. mvg Team Trailerplus
30 aug 2023
Netjes en met vakkundig geholpen bereid om het een en ander voor je uit te zoeken en dan te regelen
28 jul 2023
Duidelijke website, snelle levering
22 jul 2023
Snelle levering.
25 mei 2023
Snelle levering alleen de verpakking was een beetje overmaats
22 jun 2023
gesprek met eigenaar was oké . met werknemer stroef.
14 jul 2023
Hallo, bedankt voor uw review. We zullen dit bespreken om zo te verbeteren. Uw reactie helpt daar zeker bij. Groet Team TrailerPlus
5 okt 2023
Melding wanneer en om hoelang pakket afgeleverd wordt
3 mei 2023
Correct zoals afgesproken ,mijn dank is groot xx
3 mei 2023
Snelle levering en kwalitatief goed materiaal.
13 jul 2023
Snelle levering ik moet de wielen nog passen
20 sep 2023

Goede website, snel geleverd

Goede website, snelle correcte levering