trailerplus.nl- Logo - Beoordelingen

trailerplus.nl

829 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.696 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 sep 2019
trailerplus.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik bestelde in de namiddag banden die beduidend goedkoper zijn dan elders, en werden de volgende dag na 9:00uur al bezorgd tot mijn grote verrassing!!!!!!!!? Misschien puntje ter verbetering: zoeken naar verschillende soorten banden ging erg moeizaam. De video's zijn elke keer weer leuk gedaan én leerzaam. Top bedankt!!!!!!!!
PS
Perry S.
Geldrop

24 mei 2023
Verzenden duurde een paar dagen extra, terwijl ik de link naar een review al binnenkreeg. Na een mailtje kreeg ik de dag erna een set banden met velg (in elkaar gezet, dus niet met losse onderdelen). Dat was dan weer een meevaller. E.e.a. ziet er goed uit.

Beoordelingen voor trailerplus.nl

Ik heb al drie dagen achter elkaar gebeld met een vraag over een verkeerd geleverd achterlicht en niet geleverde werklampen. Al drie keer beloofd terug te bellen maar dat gebeurt niet echt slechte klacht afwikkeling!
WE
Wilco E.
't Harde
Ervaring prima, bestellen is makkelijk, goede producten, snelle verzending en wordt goed op de hoogte gehouden. Ook heb ik veel filmpjes bekeken, erg leuk gedaan en qua informatievoorziening top! Prijs stelling van bepaalde producten is wel wat hoger als andere aanbieders.
Antwoord van trailerplus.nl
Bedankt voor de review. Volg je ook de #TrailerPlusTIPS ? Dan blijf je zeker op de hoogte. Met meer dan 15.000 artikelen grijpen we niet snel mis, en kan er idd best eens een prijs doorheen schieten. We gaan het bekijken. Groet, Team TrailerPlus

Goed bedrijf, aanrader

Goede toko. Enorm scherpe prijzen. Helaas miste ik nog wat in het assortiment, maar wat ik besteld heb is gewoon goed. Vlotte verzending, onder de 30 euro wel wat duur, maar dat is een keuze.
Antwoord van trailerplus.nl
Bedankt voor de review. We zullen contact opnemen v.w.b. uw opmerkingen. Gaan we wat mee doen! Groet, Team TrailerPlus

Topservice!

Zeer snelle en correcte service, goede prijzen, absoluut aan te raden
Antwoord van trailerplus.nl
Bedankt voor de review! Mooi om te lezen dat het goed bevalt. Groet, Team trailerPlus
snelle levering prijs kwaliteit zeer goed super kan niet beter ..
Antwoord van trailerplus.nl
Bedankt voor de review. We worden ook blij van zulke reacties! Groet, Team TrailerPlus
Twee wielen besteld. Prompt verzonden en ingoede orde ontvangen.
Antwoord van trailerplus.nl
Bedankt voor de review. We doen ons best om de snelheid en kwaliteit te waarborgen. Groet, Team TrailerPlus
Bezorging goed en snelle levering , materiaal was goed.
Bedankt voor de review. We houden graag de vaart erin. Groet, Team TrailerPlus
Snelle levering,goede kwaliteit,goed verpakt.
Bedankt voor de review. Worden we blij van! Groet, Team TrailerPlus
CB
C. H. B.
Vaassen
Mooie kwaliteit goed verpakt snelle levering
Antwoord van trailerplus.nl
Bedankt voor de review. We doen ons best om de genoemde punten te waarborgen. Groet, Team TrailerPlus
Goeie producten en een snelle service
Bedankt, meer hoeft het niet te zijn toch? Groet, Team TrailerPlus
WG
Wim G.
Booischot Belgie
Top! Veel keuze met voorraad.
Bedankt! Daar doen we ons uiterste best voor! Groet Team TrailerPlus
gewoon snel en goed
Bedankt, daar doen we het voor. Groet, Team TrailerPlus
gewoon goed
Bedankt! Groet team TrailerPlus
Goede hulp
Bedankt voor de reactie. Graag gedaan! Groet, Team TrailerPlus
Zeer vlugge levering, correct zoals afgebeeld en beschreven. Alleen vind ik de aangerekende verzending kosten naar Belgie wel duur voor z'on klein stuk wel erg duur.
24 feb 2024
Bedankt voor de review. We hebben idd een verzendtoeslag voor kleine orders. Vervoerders rijden helaas ook niet gratis. Zodra het goedkoper kan, zullen we dat zeker doen. Groet, Team TrailerPlus
Schitterend! Zondagavond besteld, dinsdag t'huis geleverd... Een uitzonderlijke service! Prijs-qualiteit ergens anders niet te vinden! Bedankt
Antwoord van trailerplus.nl
Bedankt voor de review. We doen elke dag ons best om dit waar te maken. Mooi dat het werkt. Groet, Team TrailerPlus