TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailerBeoordelingen

TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer- Logo - Beoordelingen

TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer - Onderdelen voor aanhangwagens en boottrailers

Welke aanhangeronderdelen u ook kiest, of het nu gaat om aanhangwagen onderdelen of boottraileronderdelen, bij TrailerPlus zult u alles vinden waar u naar op zoek bent. Er kan uit bijna 4000 artikelen worden gekozen. Er kan bovendien snel worden geleverd vanuit een ruime voorraad.
Handelsonderneming P.J. Strijker
Nijverheidsweg 11
7921 JH Zuidwolde
Patrick Strijker

Beoordelingen voor TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer

4.74/5.00

341 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Door één van de informatieve video’s van Patrick realiseerde ik mij dat het een goed plan zou zijn de bandjes van de boottrailer te vervangen. Dan maar direct alles fris met nieuwe velgjes. Patrick heeft mij prima geholpen met de juiste keuze. Supersnel en netjes geleverd. Dik tevreden en de komende jaren weer een veilig gevoel. Aanrader!
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Ik heb het bestelde nog niet volledig binnen! Het bestelde neus wiel zat er niet bij! Als u het niet na wilt sturen, prima maar zeg dat dan? Ik heb voldoende gereclameerd! Ik heb het ook al afgeschreven! Ik denk dat ik het niet meer zal ontvangen. Slechte zaak! Maar het is niet anders! Ik bestel hier niet meer on line! Sorry! U denk tot niet dat ik de boel wil besodemieteren voor een neuswiel van €10,00? Ben er klaar mee!
Antwoord van TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer
Vanwege drukte bij o.a. vervoerders lopen soms zaken niet zoals het hoort. Gelukkig is inmiddels e.e.a. ook telefonisch opgehelderd en afgehandeld. 'verkeerd gesorteerd' is altijd vervelend en dat dan de nalevering blijft zweven lijkt op Murphy's law, maar we doen ons best. Neemt niet weg dat ook wij het vervelend vinden dat er iets mis gaat en we willen dar van leren! Hartelijke groet, Patrick Strijker www.trailerplus.nl
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer

Filter  Sorteren Relevantie
3 artikelen besteld, kwamen met 3 verschillende vervoerders. Dan moet je vaak thuis zijn. De producten zelf zijn prima.
Geachte, bedankt voor uw feedback! We kunnen ons uitgebreide assortiment voeren doordat we o.a. werken met externe magazijnen. Hierdoor kunnen we de snelheid en de breedte van het assortiment behouden. Dat dit soms wat lastig kan zijn met meerdere zendingen is idd begrijpelijk. Met vriendelijke groet, Patrick, Trailerplus.nl
Reageren op email graag. En de telefoon werd ook tot 3x toe niet opgenomen. Slechte "zaak".
Geachte, bedankt voor de review. Vreemde is dat ik geen mail van u tegenkom in onze email, maar wellicht kijk ik niet goed. Het is druk aan de telefoon. Ik heb u zojuist een mail gestuurd om e.e.a. op te lossen. U kunt uiteraard ook contact opnemen via info@trailerplus.nl, telefoon 0528 854443 of een whatsapp sturen naar 06 57 56 0000 mvg Patrick