TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailerBeoordelingen

TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer- Logo - Beoordelingen

TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer - Onderdelen voor aanhangwagens en boottrailers

Welke aanhangeronderdelen u ook kiest, of het nu gaat om aanhangwagen onderdelen of boottraileronderdelen, bij TrailerPlus zult u alles vinden waar u naar op zoek bent. Er kan uit bijna 4000 artikelen worden gekozen. Er kan bovendien snel worden geleverd vanuit een ruime voorraad.
Handelsonderneming P.J. Strijker
Nijverheidsweg 11
7921 JH Zuidwolde
Patrick Strijker

Beoordelingen voor TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer

4.74/5.00

341 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Door één van de informatieve video’s van Patrick realiseerde ik mij dat het een goed plan zou zijn de bandjes van de boottrailer te vervangen. Dan maar direct alles fris met nieuwe velgjes. Patrick heeft mij prima geholpen met de juiste keuze. Supersnel en netjes geleverd. Dik tevreden en de komende jaren weer een veilig gevoel. Aanrader!
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Ik heb het bestelde nog niet volledig binnen! Het bestelde neus wiel zat er niet bij! Als u het niet na wilt sturen, prima maar zeg dat dan? Ik heb voldoende gereclameerd! Ik heb het ook al afgeschreven! Ik denk dat ik het niet meer zal ontvangen. Slechte zaak! Maar het is niet anders! Ik bestel hier niet meer on line! Sorry! U denk tot niet dat ik de boel wil besodemieteren voor een neuswiel van €10,00? Ben er klaar mee!
Antwoord van TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer
Vanwege drukte bij o.a. vervoerders lopen soms zaken niet zoals het hoort. Gelukkig is inmiddels e.e.a. ook telefonisch opgehelderd en afgehandeld. 'verkeerd gesorteerd' is altijd vervelend en dat dan de nalevering blijft zweven lijkt op Murphy's law, maar we doen ons best. Neemt niet weg dat ook wij het vervelend vinden dat er iets mis gaat en we willen dar van leren! Hartelijke groet, Patrick Strijker www.trailerplus.nl
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over TrailerPlus.nl Dé online specialist in onderdelen voor aanhanger en boottrailer

Filter  Sorteren Relevantie
Dat de service heel goed is! Tot 2x toe is het artikel beschadigd. En dit komt door de bezorgdiensten die niet voorzichtig zijn met je spullen. Patrick stuurt in goed vertrouwen elke keer een nieuw artikel . Vanmiddag komt de bezorger weer en dan ben ik thuis. En stuur dan dmv een retour label die gratis is de spullen weer retour. Voor mij is het een eerlijk bedrijf. En dus ook zeker aan te raden.
Niets op aan te merken. Snel en goed en niet te duur. En ook nog korting een volgende keer.
snelle levering kortingscode van de vorige bestelling kunnen gebruiken
Goed geregeld ! Op tijd ! Goede uitleg op de videobeelden! 👍
Groot assortiment en bereikbaarheid voor specifieke info.
Goede service, correcte levering en goede prijs.
Supersnelle service. Perfecte afhandeling!
Snelle levering en overzichtelijke webshop
Snelle levering van korrekt materiaal
Snelle levering en duidelijke website
Goede website en optimale ommunucatie
Uitstekend product en snel geleverd
Snel de juiste onderdelen geleverd
snel geleverd. duidelijke site
De snelheid van de levering
snelle en correcte levering
snelle correcte levering