divali-online.com- Logo - Beoordelingen

divali-online.comReviews

divali-online.com- Logo - Beoordelingen

Details over divali-online.com

divali-online.com - Beschrijving

Fashion boetiek voor mannen, vrouwen, jongens en meisjes. Officiële dealers van topmerken zoals, Dsquared2, Moschino Couture, Iceplay, Stone Island, Moose Knuckles, Parajumpers, Monnalisa, Kenzo, Boss, Iceberg, Karl Lagerfeld, Reinders, Nikkie, Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, MSGM, Philipp Plein, Guess Jeans en veel meer. Bij ons slaag je altijd!
Divali B.V.
Huigbrouwerstraat 12
1811BJ Alkmaar
KvK 81520492
Eya Tran

Beoordelingen voor divali-online.com

181 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Altijd een feestje om via jullie site te shoppen! Zowel voor jongens als meisjes een uitgebreide collectie. Daarnaast regelmatig mooie aanbiedingen! Nu een leuke actie om een mooie Stone Island trui te kunnen winnen ( en eens een keer niet alleen via social media, er zijn nog mensen die t niet hebben ) voor ons zoontje ! Nu maar duimen dat we prijs mogen hebben

Ik heb veel ervaring met online inkoop bij kledingwebshops. Maar zo’n waardeloze en slechte kwaliteit en service van Divali zijn wij als gezin nog nergens anders tegengekomen. Het aanbod is leuk, maar als je een probleem hebt dan lossen ze deze niet op. De service staat nog duidelijk in de babyschoenen bij deze webshop.

Beoordelingen voor divali-online.com

Ik word altijd even vriendelijk ontvangen! En hoevaak ze ook naar boven moeten of hoelang het ook duurt.. niks is teveel! Super fijne winkel ik kom hier graag met mijn kindjes
In januari heb ik een bestelling gedaan voor mijn dochtertje nu in mei kom ik er achter dat ze niet passen. Ik mocht ze alsnog omruilen voor een andere maat. Kan niets anders zeggen dan super service! Dit zie je niet vaak meer. Jammer dat haar maat altijd snel is uitverkocht anders bestelde ik nog vaker.
Toen mijn pakket niet volledig was toen ik het ontving maar ik zelf de verpakking niet bewaard had om het gewicht door te geven, en ze daardoor niet konden achterhalen waar het fout is gegaan, hebben ze alsnog een korting voor de volgende bestelling op mijn account gezet. Super lief!
De producten worden erg snel geleverd, zijn van goede kwaliteit en er zijn vaak leuke acties/kortingen. Dat zijn redenen waarom ik regelmatig bij divali-online.com bestel. Ik ben vorig jaar overigens ook eens in de winkel geweest. Zag er keurig uit allemaal. Keep up the good work!
Een Aanrader om bij Divali te bestellen. Ontzettend vriendelijke klantenservice, mail wordt heel vriendelijk en netjes beantwoord. Super goede service. Ik ben al jaren klant, altijd snelle verzending en goed ingepakt. Mijn complimenten. Ga zo door!
Top website! Altijd leuke acties en door het spaarsysteem kan je sparen voor korting. Bestelling wordt altijd snel geleverd en retouren is geen probleem. Ik ben al jaren zeer tevreden klant bij divali en ik beveel deze site van harte aan.
Erg goede service! Ik kreeg zelfs een appje vooraf met de vraag of ik de volgende dag thuis was ivm fraude.. Jammer dat het moet maar zo fijn dat er persoonlijk contact is en dat eraan wordt gedacht! Echt een aanrader!!
van B N.
Bestel hier al jaren tot volle tevredenheid. Vind het alleen jammer dat de pakketjes tegenwoordig met Dpd verstuurd worden. Dan heb ik het niet de volgende werkdag maar pas na enkele dagen.
De webshop is heel overzichtelijk en fijn heb laatst een jas van moose knuckels hier besteld en kon hem de zelfde dag al in de winkel ophalen waar ik overigens ook top geholpen werd!
Super fijne webshop en hele mooie en leuke kleding van goede kwaliteit. Bij problemen wordt je zonder moeite geholpen door de medewerkers die zoeken naar de betste oplossing.
Webshop met een breed aanbod, leuke kortingen voor vaste klanten en voor 16:00 besteld de volgende dag al in huis. Retour of ruilen is geen probleem. Helemaal top!
Snelle reactie op je vragen als je iets wilt weten. Snelle levering en altijd alles netjes verpakt. Zeer tevreden bestel er altijd voor mezelf en me zoontjes
Altijd de volgende dag de mooie kleertjes in huis en ze zijn altijd heel vriendelijk en behulpzaam en als het dan toch niet goed is mag je altijd ruilen.
Super tevreden over de snelle service! De super grote en mooie collectie en scherpe goede aanbiedingen. Mijn jongens zien er weer top uit door divali
Super goed contact. Ze vragen netjes of je thuis bent ivm bezorging en communiceren vriendelijk. Bestelling snel ontvangen. Super tevreden :)
Webshop overzichtelijk en dus snel gevonden wat ik zocht. Bestelling goed up to date gehouden en snel in huis. Boys tevreden en mama dus ook
Gekregen wat ik bestelde zeer tevreden Alleen dpd had wat moeite met goede communicatie en leveren maar dat is niet jullie fout!
Hele fijne service. Online ging er iets niet goed, 1 belletje en gelijk opgelost. Altijd snelle levering, gewoon goede service!
Precies op de aangegeven tijd een hele fijn truitje van het merk Nikkieontvangen voor mijn dochter, ze is er heel blij mee !!