Azalp.nl- Logo - Beoordelingen

Azalp.nl

99 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden688 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jul 2022
Azalp.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Al bij het eerste contact in de winkel viel de vriendelijkheid van de medewerkers op. We werden uitstekend en deskundig geholpen. Het plaatsen van de bestelling, onder het genot van een kop koffie, ging erg gemoedelijk. Op alle vragen over betalingen, levering en ook over Trusted Shops werd goed antwoord gegeven. Jammer dat er een misverstand ontstaan is rond de maximale verzekeringsperiode, maar dat is heel netjes opgelost. Intussen ligt het bouwpakker van het tuinhuisje bij mij thuis en gaan we het zo spoedig mogelijk opbouwen.

2 aug 2023
Als je voor 300% zeker weet dat je het juiste product bestelt, dan kun je prima bij Azalp bestellen. Ze hanteren nl. over het algemeen een goede prijs tov andere leveranciers. Echter…wil je iets (een deel of de volledige bestelling) retourneren of ruilen, dan zijn ze niet meedenkend, oplossingsgericht en komen ze zelfs “wantrouwend” over. Zelfs nadat ze (op hun verzoek) foto’s hebben ontvangen van de artikelen die geretourneerd gaan worden. Er wordt vooral meegedeeld dat er een waardebepaling wordt gedaan zodra de artikelen bij hen binnen zijn. Dus het kan zijn dat het volledige bedrag niet wordt gecrediteerd…?? Vreemd toch, bij een ongebruikt nieuw product. Dit wantrouwen voelt voor een klant echt niet fijn! Kortom, Azalp bouwt een hele hoge drempel in om te voorkomen dat spullen worden geretourneerd en stoppen de communicatie direct als de klant aangeeft de spullen niet te retourneren omdat deze werkwijze niet ok voelt. Je hoort gewoon niets meer… zo jammer! NB Dat het retour zenden van de producten voor rekening van de klant is is hierin geen issue en begrijp ik volledig

Beoordelingen voor Azalp.nl

15 mei 2023
kasten netjes geleverd en snelle service goede prijs verhouding
1 jun 2023
Beste Harry, Bedankt voor de mooie beoordeling. Ziet er mooi uit! Veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp
AL
A. L.
Nijkerk
26 mei 2023

Prima ervaring…

Overzichtelijke website en na bestellen goede communicatie.
3 jun 2023
Beste Arie, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling, fijn! Veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
CJ
corrie j.
hoogvliet
19 mei 2023
Hadden een kapotte deur,en er werd gelijk een andere besteld
1 jun 2023
Beste Corrie, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling, Goed om te horen, we doen altijd ons best dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
NS
20 sep 2023
webside zeer duidelijk, telefonisch advies ruim onvoldoende
22 sep 2023
Beste Nortbert, Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent met ons telefonisch advies. Daar zullen wij ons in de toekomst op verbeteren! Desondanks, wens ik u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
16 jun 2023
Goed product en snelle levering tegen een goede prijs
1 jul 2023
Beste Jordy, Bedankt voor je mooie 5-sterren review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit en levering van Azalp. Daar doen we iedere dag ons best voor. Veel plezier gewenst met de Keter opbergbox! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
AV
A.J. V.
Voorburg
29 sep 2023
Snelle levering tegen de laagst vindbare prijs.
6 okt 2023
Beste, Hartelijk dank voor uw mooie 5-sterren review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de kwaliteit van Azalp. Daar doen we uiteraard iedere dag ons best voor. Veel plezier gewenst met uw Keter tuinhuisje! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
11 jul 2023
Prettige communicatie en geleverd zoals besreld
14 jul 2023
Beste Eveline, Bedankt voor je mooie 5-sterren review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit van onze service. Daar doen we uiteraard iedere dag ons best voor. Veel plezier gewenst met je aankoop! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
24 aug 2023
Trage levering zeker als je een bedrijf hebt
29 aug 2023
Beste Roy, Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen de bestelling later dan gepland is geleverd, ik zie inderdaad er vertraging was opgelopen bij de verzenddienst. Hopelijk heb je alsnog veel plezier van de aankoop! Mochten er vragen zijn staan wij graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
10 jun 2023
Super service en prijs kwaliteit ook top 👍🏻
1 jul 2023
Beste Daimy, Bedankt voor je mooie 5-sterren review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding en service van Azalp. Daar doen we iedere dag ons best voor. Veel plezier gewenst met de sauna accessoires! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
6 mei 2023
Mooi kastje. Misten alleen wel schroefjes
1 jun 2023
Beste Bianca, Bedankt voor de mooie beoordeling. Voor missende onderdelen kun je uiteraard contact opnemen met onze klantenservice, dan lossen we het graag voor je op. Veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
Vlotte levering,zeer redelijke prijs.
Antwoord van Azalp.nl
Beste Ron, Bedankt voor je mooie 5-sterren review. Veel plezier met je aankoop gewenst! Met vriendelijke groet, Jennifer, Team Azalp
22 mei 2023
Netjes te woord gestaan en opgelost
3 jun 2023
Beste Inge, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling. Veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
TH
Ton H.
Spijkenisse
8 mei 2023
Keurig verpakt en op tijd bezorgd.
1 jun 2023
Beste A, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling, Veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
20 jul 2023
makkelijk besteld en snel geleverd
25 jul 2023
Beste, Bedankt voor je bestelling bij Azalp en de mooie 5-sterren review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit van onze services. Daar doen we uiteraard iedere dag opnieuw ons best voor. Veel plezier gewenst met het tuinhuisje! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
RD
Rein D.
Grünn
4 okt 2023
Goede prijs kwaliteit verhouding
6 okt 2023
Beste Rein, Hartelijk dank voor je mooie 5-sterren review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding. Daar doen we uiteraard iedere dag ons best voor. Veel plezier gewenst met je containerberging! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
9 jun 2023
Snelle en vriendelijke levering
1 jul 2023
Beste Elly, Bedankt voor je mooie 5-sterren review. Wat prettig om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit en levering van Azalp. Daar doen we uiteraard iedere dag ons best voor. Veel plezier gewenst met je containerberging! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
24 mei 2023
Snelle levering, netjes verpakt.
3 jun 2023
Beste Christa, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling, fijn! Veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
23 sep 2023
verantwoordelijk en behulpzaam
6 okt 2023
Beste Alireza, Hartelijk dank voor je mooie 5-sterren review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit van onze service. Daar doen we uiteraard iedere dag ons best voor. Veel plezier gewenst met uw Keter tuinhuis! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
4 jul 2023
Snelle levering en goede prijs
5 jul 2023
Beste, Bedankt voor de mooie 5-sterren review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding. Daar doen we uiteraard iedere dag ons best voor. Veel plezier gewenst met de aankoop! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
Snel geleverd en goed verpakt.
1 jul 2023
Beste Albert, Bedankt voor je mooie 5-sterren review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit van onze levering.. Daar doen we iedere dag ons best voor. Veel plezier gewenst met je aankoop! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp