Azalp.nl- Logo - Beoordelingen

Azalp.nl

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden679 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jul 2022
Azalp.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Al bij het eerste contact in de winkel viel de vriendelijkheid van de medewerkers op. We werden uitstekend en deskundig geholpen. Het plaatsen van de bestelling, onder het genot van een kop koffie, ging erg gemoedelijk. Op alle vragen over betalingen, levering en ook over Trusted Shops werd goed antwoord gegeven. Jammer dat er een misverstand ontstaan is rond de maximale verzekeringsperiode, maar dat is heel netjes opgelost. Intussen ligt het bouwpakker van het tuinhuisje bij mij thuis en gaan we het zo spoedig mogelijk opbouwen.

2 aug 2023
Als je voor 300% zeker weet dat je het juiste product bestelt, dan kun je prima bij Azalp bestellen. Ze hanteren nl. over het algemeen een goede prijs tov andere leveranciers. Echter…wil je iets (een deel of de volledige bestelling) retourneren of ruilen, dan zijn ze niet meedenkend, oplossingsgericht en komen ze zelfs “wantrouwend” over. Zelfs nadat ze (op hun verzoek) foto’s hebben ontvangen van de artikelen die geretourneerd gaan worden. Er wordt vooral meegedeeld dat er een waardebepaling wordt gedaan zodra de artikelen bij hen binnen zijn. Dus het kan zijn dat het volledige bedrag niet wordt gecrediteerd…?? Vreemd toch, bij een ongebruikt nieuw product. Dit wantrouwen voelt voor een klant echt niet fijn! Kortom, Azalp bouwt een hele hoge drempel in om te voorkomen dat spullen worden geretourneerd en stoppen de communicatie direct als de klant aangeeft de spullen niet te retourneren omdat deze werkwijze niet ok voelt. Je hoort gewoon niets meer… zo jammer! NB Dat het retour zenden van de producten voor rekening van de klant is is hierin geen issue en begrijp ik volledig

Beoordelingen voor Azalp.nl

20 jun 2023
1 jul 2023
Beste Sharon, Bedankt voor je mooie 5-sterren review. Daar doen we iedere dag ons best weer voor. Veel plezier gewenst met je aankoop! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
TV
Theo V.
IJmuiden
8 jun 2023
1 jul 2023
Beste Theo, Bedankt voor je mooie 4-sterren review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de kwaliteit van Azalp. Daar doen wij iedere dag opnieuw ons best voor. Veel plezier gewenst met je Keter containerberging! Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
8 jun 2023
1 jul 2023
Beste Marinus, Bedankt voor de mooie 5-sterren review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de kwaliteit van Azalp. Daar doen we uiteraard iedere dag ons best voor. Veel plezier gewenst met de Keter containerberging. Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
2 jun 2023
21 jun 2023
Beste Tineke, Bedankt voor je mooie 5-sterren review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit van Azalp. Hier doen wij uiteraard iedere dag ons best voor. Veel plezier gewenst met je Keter opbergkast. Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
FW
2 jun 2023
21 jun 2023
Beste Frans, Bedankt voor je mooie 5-sterren review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je aankoop van Azalp. Hier doen we uiteraard iedere dag ons best voor. Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
16 mei 2023
1 jun 2023
Beste Anita, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling, Veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
28 apr 2023
1 jun 2023
Beste Nicolaas, Bedankt voor de mooie beoordeling, Veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
24 apr 2023
1 jun 2023
Beste Fam Bergman, Bedankt voor de beoordeling, Veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
6 apr 2023
1 jun 2023
Beste Jan Kees, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
2 apr 2023
4 apr 2023
Beste Hans, Bedankt voor de 5 sterren :-) Veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
1 apr 2023
4 apr 2023
Beste Herman, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen. Veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
2 aug 2023

Alleen iets bestellen als je 300% zeker bent van je bestellen (retourneren is geen optie!)

22 aug 2023
Beste Annemiek, Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat je dit zo ervaren hebt. Dat is uiteraard niet onze bedoeling. De bestelling kan herroepen worden binnen 14 dagen na ontvangst en dus in overleg met ons geretourneerd worden op eigen kosten. Helaas maken we regelmatig mee dat een artikel al gebruikt is, bij een artikel wat niet meer in nieuwstaat is kunnen wij dus ook niet het volledige bedrag aan je crediteren. Daarom wordt het artikel bij ontvangst van retour in ons magazijn gecontroleerd en wordt er daarna contact opgenomen voor de verdere correcte afhandeling. Indien je er zeker van bent het artikel niet gebruikt is, is er uiteraard geen probleem. Voor verdere informatie hierover kun je ook altijd een kijkje nemen op onze website bij onze algemene voorwaarden. We horen het graag als er nog vragen zijn. Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
5 jul 2023

Artikelen zelf niet op voorraad

Op de website communiceren dat het artikel op voorraad is en binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd zal worden. Na meer dan een week zelf contact op moeten nemen omdat het product niet geleverd is. Na 1,5 week nog niets gehoord van de verzending dus alles maar geannuleerd. Mij zie je hier niet meer, hebben zelf de producten niet op voorraad, wordt verzonden vanuit de leverancier waar ze zelf geen verantwoording voor nemen.
1 aug 2023
Beste Remco, Bedankt voor je feedback. Vervelend dat we je niet tijdig konden voorzien van de aangepaste levertijd, begrijpelijk dat je geannuleerd hebt. We hebben je feedback natuurlijk serieus genomen en aangezien we nog geen zekerheid hebben wanneer we het kunnen leveren, hebben we het product offline gehaald. Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
12 mei 2023
Wordt pakket geleverd (tuinkast) waarbij meerdere onderdelen kapot zijn. Ik heb voorgesteld nieuwe kast te leveren maar was niet mogelijk mot 3 tot 6 weken wachten totdat de vervangende onderdelen geleverd worden
1 jun 2023
Beste Werner, Bedankt voor je beoordeling. Zoals besproken gaan we zo snel mogelijk de nieuwe onderdelen opsturen. Omdat dit vanuit een extern magazijn komt duurt dit helaas langer dan verwacht, zoals aangegeven ongeveer 4 weken. Met vriendelijke groet, Evy, team Azalp.
25 jul 2023

Geen update over vertraagde leverdatum >20 dagen

Je moet na ruim een week zelf vragen waar je bestelling blijft. Dat is jammer en niet professioneel!
1 aug 2023
Beste Lucas, Bedankt voor je feedback. Het desbetreffende product was helaas tijdelijk niet voorradig bij de leverancier, als het goed is komt het deze week binnen. Excuses voor het ongemak, hopelijk heb je het snel in huis! Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
JV
Jack v.
Hoeven
29 mei 2023

Weer tegenvaller

Zit op een reactie te wachten van aquaforte maar dat duurt veel te lang.
21 jun 2023
Best Jack, Bedankt voor je feedback. We vinden het vervelend dat de pomp defect is en doen ons best om dit voor je op te lossen. Onze collega's van de technische dienst zijn hier achter de schermen druk mee bezig. Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
Binnen de toegezegde tijd op de site, bestelde artikelen bezorgen.
15 nov 2023
Beste Bob, Bedankt voor je review. Ik zag dat er wat mis gegaan was in de levering, excuses hiervoor! Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.