Azalp.nl- Logo - Beoordelingen

Azalp.nl

98 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden689 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jul 2022
Azalp.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Al bij het eerste contact in de winkel viel de vriendelijkheid van de medewerkers op. We werden uitstekend en deskundig geholpen. Het plaatsen van de bestelling, onder het genot van een kop koffie, ging erg gemoedelijk. Op alle vragen over betalingen, levering en ook over Trusted Shops werd goed antwoord gegeven. Jammer dat er een misverstand ontstaan is rond de maximale verzekeringsperiode, maar dat is heel netjes opgelost. Intussen ligt het bouwpakker van het tuinhuisje bij mij thuis en gaan we het zo spoedig mogelijk opbouwen.

2 aug 2023
Als je voor 300% zeker weet dat je het juiste product bestelt, dan kun je prima bij Azalp bestellen. Ze hanteren nl. over het algemeen een goede prijs tov andere leveranciers. Echter…wil je iets (een deel of de volledige bestelling) retourneren of ruilen, dan zijn ze niet meedenkend, oplossingsgericht en komen ze zelfs “wantrouwend” over. Zelfs nadat ze (op hun verzoek) foto’s hebben ontvangen van de artikelen die geretourneerd gaan worden. Er wordt vooral meegedeeld dat er een waardebepaling wordt gedaan zodra de artikelen bij hen binnen zijn. Dus het kan zijn dat het volledige bedrag niet wordt gecrediteerd…?? Vreemd toch, bij een ongebruikt nieuw product. Dit wantrouwen voelt voor een klant echt niet fijn! Kortom, Azalp bouwt een hele hoge drempel in om te voorkomen dat spullen worden geretourneerd en stoppen de communicatie direct als de klant aangeeft de spullen niet te retourneren omdat deze werkwijze niet ok voelt. Je hoort gewoon niets meer… zo jammer! NB Dat het retour zenden van de producten voor rekening van de klant is is hierin geen issue en begrijp ik volledig

Beoordelingen voor Azalp.nl

AP
Ad P.
Breda

Aanschaf Keter Venetian 97 Kunststof Tuinhuis

Snelle en correcte levering. Goed gedocumenteerde handleiding voor het opbouwen van het tuinhuis.
Netjes verpakt
Duidelijke handleiding . Moest echter nog wel de planken van het dak zagen

Goede kwaliteit

Goede website waar wij schuttingdelen en een tuinpoort hebben besteld. Prijs/kwaliteit en bezorgingkosten prima!
7 apr 2024
TJ
Theo J.
ALMERE
snel bezorgd
TJ
Theo J.
ALMERE
Wij kregen een defecte levering. Ze deden al moeilijk over het retour sturen en ze gaven ons echt letterlijk het gevoel dat wij de defect veroorzaakt hadden. Uiteindelijk toch terug kunnen sturen ( zelf betalen) en wachten op teruggave van het geld. Dikke 2 weken later kregen we de helft terug. Na weer mailtjes heen en weer kregen we eindelijk weer 1 week later de rest ook teruggestort. Nooit meer.
Ik heb het huisje gekocht op aanraden van mijn vragen aan uw afdeling of het huisje te bouwen is van binnen uit nou dat gaat niet lukken. Heb alles uitgepakt Huisje moet bij mij tussen 3 muren komen met weinig of geen tussenruimte Jammer heb er niets aan. Is duurkoop
RV
Gewoon weer goed
Alles goed snel en op tijd Maar ik heb nog huisje niet uitgepakt Dus ik weet niet of is helemaal alles goed
Kwaliteit producten
20 mrt 2024
Top en erg tevreden.
service. En snelle help desk
Zeer snel geleverd, zoals op de site beloofd. was binnen 24 uur in huis.
Mijn bestelling was na 6 dagen wachten nog niet geleverd. Na contact met de klantenservice zou het aan post.nl liggen. Want het pakket zou direct verzonden zijn. En hun magazijn hebben verlaten... Na bellen met post.nl bleek dat mijn bestelling niet eens afgegeven was! Na terug mailen naar azalp dat zij zelf post.nl moesten contacteren op hun verzoek ontving ik later die middag eindelijk de bevestiging dat mijn paket was afgegeven aan post.nl En dit is niet onze eerste klacht van Azalp. De vorige was jaren geleden hadden ze zelf een vuurschaal verkeerd geprijsd op hun site staan. En zonder overleg ontving ik er maar 1 ipv 2!! Na contact was hij niet meer op voorraad. Volgens de website gewoon op voorraad. Ook na levering. Maar met de nieuwe hoge prijs... Ik kon op mijn kop gaan staan. Maar ik kreeg de 2e voorschool niet voor de prijs waar ik hem voor had gekocht! 👎🏻 Dus dit was onze laatste aankoop 😉