Azalp.nl- Logo - Beoordelingen

Azalp.nl
Beoordelingen:

96 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden679 beoordelingen in totaal  

4,35
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 25 jul 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Azalp.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Al bij het eerste contact in de winkel viel de vriendelijkheid van de medewerkers op. We werden uitstekend en deskundig geholpen. Het plaatsen van de bestelling, onder het genot van een kop koffie, ging erg gemoedelijk. Op alle vragen over betalingen, levering en ook over Trusted Shops werd goed antwoord gegeven. Jammer dat er een misverstand ontstaan is rond de maximale verzekeringsperiode, maar dat is heel netjes opgelost. Intussen ligt het bouwpakker van het tuinhuisje bij mij thuis en gaan we het zo spoedig mogelijk opbouwen.

de meest kritische beoordeling

2 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als je voor 300% zeker weet dat je het juiste product bestelt, dan kun je prima bij Azalp bestellen. Ze hanteren nl. over het algemeen een goede prijs tov andere leveranciers. Echter…wil je iets (een deel of de volledige bestelling) retourneren of ruilen, dan zijn ze niet meedenkend, oplossingsgericht en komen ze zelfs “wantrouwend” over. Zelfs nadat ze (op hun verzoek) foto’s hebben ontvangen van de artikelen die geretourneerd gaan worden. Er wordt vooral meegedeeld dat er een waardebepaling wordt gedaan zodra de artikelen bij hen binnen zijn. Dus het kan zijn dat het volledige bedrag niet wordt gecrediteerd…?? Vreemd toch, bij een ongebruikt nieuw product. Dit wantrouwen voelt voor een klant echt niet fijn! Kortom, Azalp bouwt een hele hoge drempel in om te voorkomen dat spullen worden geretourneerd en stoppen de communicatie direct als de klant aangeeft de spullen niet te retourneren omdat deze werkwijze niet ok voelt. Je hoort gewoon niets meer… zo jammer! NB Dat het retour zenden van de producten voor rekening van de klant is is hierin geen issue en begrijp ik volledig
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Azalp.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb het huisje gekocht op aanraden van mijn vragen aan uw afdeling of het huisje te bouwen is van binnen uit nou dat gaat niet lukken. Heb alles uitgepakt Huisje moet bij mij tussen 3 muren komen met weinig of geen tussenruimte Jammer heb er niets aan. Is duurkoop
Beoordeling melden
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling was na 6 dagen wachten nog niet geleverd. Na contact met de klantenservice zou het aan post.nl liggen. Want het pakket zou direct verzonden zijn. En hun magazijn hebben verlaten... Na bellen met post.nl bleek dat mijn bestelling niet eens afgegeven was! Na terug mailen naar azalp dat zij zelf post.nl moesten contacteren op hun verzoek ontving ik later die middag eindelijk de bevestiging dat mijn paket was afgegeven aan post.nl En dit is niet onze eerste klacht van Azalp. De vorige was jaren geleden hadden ze zelf een vuurschaal verkeerd geprijsd op hun site staan. En zonder overleg ontving ik er maar 1 ipv 2!! Na contact was hij niet meer op voorraad. Volgens de website gewoon op voorraad. Ook na levering. Maar met de nieuwe hoge prijs... Ik kon op mijn kop gaan staan. Maar ik kreeg de 2e voorschool niet voor de prijs waar ik hem voor had gekocht! 👎🏻 Dus dit was onze laatste aankoop 😉
Beoordeling melden
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Materialen verkeerd geleverd en als je dan belt krijg je te horen dat ze het niet op voorraad hebben en dan hoor je via de app contact dat ze er 54 wel op voorraad liggen
Beoordeling melden
Antwoord van Azalp.nl
12 feb 2024
Beste, Bedankt voor uw feedback. Wat jammer dat er een miscommunicatie is geweest. Gelukkig is alles spoedig opgelost en heeft u nu het juiste artikel in huis. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Jennifer, team Azalp
2 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Alleen iets bestellen als je 300% zeker bent van je bestellen (retourneren is geen optie!)

Als je voor 300% zeker weet dat je het juiste product bestelt, dan kun je prima bij Azalp bestellen. Ze hanteren nl. over het algemeen een goede prijs tov andere leveranciers. Echter…wil je iets (een deel of de volledige bestelling) retourneren of ruilen, dan zijn ze niet meedenkend, oplossingsgericht en komen ze zelfs “wantrouwend” over. Zelfs nadat ze (op hun verzoek) foto’s hebben ontvangen van de artikelen die geretourneerd gaan worden. Er wordt vooral meegedeeld dat er een waardebepaling wordt gedaan zodra de artikelen bij hen binnen zijn. Dus het kan zijn dat het volledige bedrag niet wordt gecrediteerd…?? Vreemd toch, bij een ongebruikt nieuw product. Dit wantrouwen voelt voor een klant echt niet fijn! Kortom, Azalp bouwt een hele hoge drempel in om te voorkomen dat spullen worden geretourneerd en stoppen de communicatie direct als de klant aangeeft de spullen niet te retourneren omdat deze werkwijze niet ok voelt. Je hoort gewoon niets meer… zo jammer! NB Dat het retour zenden van de producten voor rekening van de klant is is hierin geen issue en begrijp ik volledig
Beoordeling melden
Antwoord van Azalp.nl
22 aug 2023
Beste Annemiek, Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat je dit zo ervaren hebt. Dat is uiteraard niet onze bedoeling. De bestelling kan herroepen worden binnen 14 dagen na ontvangst en dus in overleg met ons geretourneerd worden op eigen kosten. Helaas maken we regelmatig mee dat een artikel al gebruikt is, bij een artikel wat niet meer in nieuwstaat is kunnen wij dus ook niet het volledige bedrag aan je crediteren. Daarom wordt het artikel bij ontvangst van retour in ons magazijn gecontroleerd en wordt er daarna contact opgenomen voor de verdere correcte afhandeling. Indien je er zeker van bent het artikel niet gebruikt is, is er uiteraard geen probleem. Voor verdere informatie hierover kun je ook altijd een kijkje nemen op onze website bij onze algemene voorwaarden. We horen het graag als er nog vragen zijn. Met vriendelijke groet, Evy, Team Azalp.
5 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Artikelen zelf niet op voorraad

Op de website communiceren dat het artikel op voorraad is en binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd zal worden. Na meer dan een week zelf contact op moeten nemen omdat het product niet geleverd is. Na 1,5 week nog niets gehoord van de verzending dus alles maar geannuleerd. Mij zie je hier niet meer, hebben zelf de producten niet op voorraad, wordt verzonden vanuit de leverancier waar ze zelf geen verantwoording voor nemen.
Beoordeling melden
Antwoord van Azalp.nl
1 aug 2023
Beste Remco, Bedankt voor je feedback. Vervelend dat we je niet tijdig konden voorzien van de aangepaste levertijd, begrijpelijk dat je geannuleerd hebt. We hebben je feedback natuurlijk serieus genomen en aangezien we nog geen zekerheid hebben wanneer we het kunnen leveren, hebben we het product offline gehaald. Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
12 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wordt pakket geleverd (tuinkast) waarbij meerdere onderdelen kapot zijn. Ik heb voorgesteld nieuwe kast te leveren maar was niet mogelijk mot 3 tot 6 weken wachten totdat de vervangende onderdelen geleverd worden
Beoordeling melden
Antwoord van Azalp.nl
1 jun 2023
Beste Werner, Bedankt voor je beoordeling. Zoals besproken gaan we zo snel mogelijk de nieuwe onderdelen opsturen. Omdat dit vanuit een extern magazijn komt duurt dit helaas langer dan verwacht, zoals aangegeven ongeveer 4 weken. Met vriendelijke groet, Evy, team Azalp.
25 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen update over vertraagde leverdatum >20 dagen

Je moet na ruim een week zelf vragen waar je bestelling blijft. Dat is jammer en niet professioneel!
Beoordeling melden
Antwoord van Azalp.nl
1 aug 2023
Beste Lucas, Bedankt voor je feedback. Het desbetreffende product was helaas tijdelijk niet voorradig bij de leverancier, als het goed is komt het deze week binnen. Excuses voor het ongemak, hopelijk heb je het snel in huis! Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.
JV
Jack v.
Hoeven
29 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Weer tegenvaller

Zit op een reactie te wachten van aquaforte maar dat duurt veel te lang.
Beoordeling melden
Antwoord van Azalp.nl
21 jun 2023
Best Jack, Bedankt voor je feedback. We vinden het vervelend dat de pomp defect is en doen ons best om dit voor je op te lossen. Onze collega's van de technische dienst zijn hier achter de schermen druk mee bezig. Met vriendelijke groet, Noa, Team Azalp
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Binnen de toegezegde tijd op de site, bestelde artikelen bezorgen.
Beoordeling melden
Antwoord van Azalp.nl
15 nov 2023
Beste Bob, Bedankt voor je review. Ik zag dat er wat mis gegaan was in de levering, excuses hiervoor! Met vriendelijke groet, Thomas, team Azalp.