Azalp.nl- Logo - Beoordelingen

Azalp.nl

99 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden688 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 jul 2022
Azalp.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Al bij het eerste contact in de winkel viel de vriendelijkheid van de medewerkers op. We werden uitstekend en deskundig geholpen. Het plaatsen van de bestelling, onder het genot van een kop koffie, ging erg gemoedelijk. Op alle vragen over betalingen, levering en ook over Trusted Shops werd goed antwoord gegeven. Jammer dat er een misverstand ontstaan is rond de maximale verzekeringsperiode, maar dat is heel netjes opgelost. Intussen ligt het bouwpakker van het tuinhuisje bij mij thuis en gaan we het zo spoedig mogelijk opbouwen.

2 aug 2023
Als je voor 300% zeker weet dat je het juiste product bestelt, dan kun je prima bij Azalp bestellen. Ze hanteren nl. over het algemeen een goede prijs tov andere leveranciers. Echter…wil je iets (een deel of de volledige bestelling) retourneren of ruilen, dan zijn ze niet meedenkend, oplossingsgericht en komen ze zelfs “wantrouwend” over. Zelfs nadat ze (op hun verzoek) foto’s hebben ontvangen van de artikelen die geretourneerd gaan worden. Er wordt vooral meegedeeld dat er een waardebepaling wordt gedaan zodra de artikelen bij hen binnen zijn. Dus het kan zijn dat het volledige bedrag niet wordt gecrediteerd…?? Vreemd toch, bij een ongebruikt nieuw product. Dit wantrouwen voelt voor een klant echt niet fijn! Kortom, Azalp bouwt een hele hoge drempel in om te voorkomen dat spullen worden geretourneerd en stoppen de communicatie direct als de klant aangeeft de spullen niet te retourneren omdat deze werkwijze niet ok voelt. Je hoort gewoon niets meer… zo jammer! NB Dat het retour zenden van de producten voor rekening van de klant is is hierin geen issue en begrijp ik volledig

Beoordelingen voor Azalp.nl