Accu-Machine.nl- Logo - Beoordelingen

Accu-Machine.nl

201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden713 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2021
Accu-Machine.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 jun 2023
Goede beoordeling ook al liep het niet helemaal volgens plan. In eerste instantie verkeerde accu besteld. Retourneren via website werkte niet, maar na contact te hebben gehad toch soepel afgehandeld. Advies voor juiste accu was prima en ook heel goed afgehandeld. Maar zonder persoonlijke hulp lukt dus niet direct, vandaar één ster minder.

Accu besteld voor senco gereedschap . Stond binnen 24 uur bezorgd. Nu week verder en jog steeds niet bezordgdy

Beoordelingen voor Accu-Machine.nl

Tom v.
Hoorn
4 okt 2023

vraag over een artilekl

Ik had een vraag over een artikel op de website, daar kreeg ik zeer snel een goed antwoord op. Na bestelling is er ook snel geleverd.
1 jul 2023
Snelle levering van een goed werkend product. Duidelijke informatie op de website zodat je zeker bent dat het product de juiste is.
17 aug 2023
Snelle afhandeling van de bestelling. Lader ziet er professioneel en degelijk uit. Direct in gebruik genomen en werkt prima.
18 mei 2023

Goede prijs en snelle levering

De laadkabel die ik bestelde was bij Accu-machine verreweg het goedkoopst. Hij werd snel geleverd en hij werkt perfect!
6 mei 2023
Een mooi en degelijke "Granny-loader". Eenvoudig in het gebruik. Heldere waarschuwing ;-) en snel verzonden!
30 apr 2023
Goede kwaliteit en betaalbare laadkabels voor elektrische auto’s, alle merken. Snel en goed contact.
6 mei 2023

Oplaadbare batterij ( boormachine)

Oplaadbare batterij besteld. Kwam opgeladen toe ( direct klaar voor gebruik). Webshop zeer duidelijk.
EB
19 sep 2023
Snelle levering Makita accu 7,2 v voor de 7000 serie degelijk gebouwd en accuboor weer te gebruiken
JL
Jan L.
Helmond
Leveren prima accu's, daarom weer Makita accu besteld. top kwaliteit tegen een acceptabele prijs.

Beste prijs en snelle levering

Beste prijs die ik online kon vinden voor de accu die ik nodig had. Binnen een dag geleverd.
3 okt 2023
Top service mogen ontvangen. Goed telefonisch geholpen . Zeer vriendelijke dame.
3 mei 2023
Eenvoudig te bestellen, prima website. Voldoende infirmatie over levering
18 jun 2023
Goede prijs, keurig verpakt en snel geleverd, kortom goede aankoop.
21 sep 2023
Alles gewoon zoals beschreven dus geen klachten of opmerkingen.