Accu-Machine.nl- Logo - Beoordelingen

Accu-Machine.nlReviews

: 279Goed

Gecertificeerd sinds: 17-3-2021
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
Accu-Machine.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Accu-Machine.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17-3-2021
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor Accu-Machine.nl

137 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Vermoeden gehad mijn bestelling niet meer te ontvangen. Bijzonder aangename gesprekken gehad met Ester, de duizendpoot van de familie en de firma. Later dan de website beloofd, mijn accu ontvangen. Jazeker, door haar kan ik zeggen, het is betrouwbaar. Alleen ze moeten de beloofde snelle levering van de website halen, het duurde iets langer.

Recent heb ik 2 accu's besteld bij Accu-Machine. Eén daarvan was bij aankomst al direct defect; kan gebeuren. Deze heb ik teruggestuurd en gecrediteerd gekregen, maar zonder de door mij gemaakte verzendkosten. Ik heb daar een mail over gestuurd naar AccuMachine, en die gaf aan dat dit in overeenstemming was met hun voorwaarden. TrustedShops vroeg daarna of ik tevreden was over deze bestelling; nee dus, want ik vind het raar dat ik extra kosten moet maken voor het terugsturen van een defect apparaat. Vandaag teruggebeld door een mevrouw van AccuMachine die vroeg of ik, als zij de verzendkosten terug zou storten, bij TrustedShops wilde aangeven of alles naar tevredenheid was opgelost. Bij deze. Maar waarom dat op zo'n ongelooflijke onvriendelijke toon moet ... dit was één van de meest bizarre telefoongesprekken die ik ooit gevoerd heb.

Beoordelingen voor Accu-Machine.nl

van lea b.
Wij hadden een laadkabel besteld , maar we kregen een soort acculader voor een boormachine en uiteraard schrokken wij ons kapot , en flitste door ons hoofd dat we erin gestonken waren . Na telefonisch contact is het supersnel opgelost zodat wij de volgende dag de laadkabel binnen hadden Chapeau voor dit bedrijf !
Rap geleverde "namaak" Makita accu's die het nu nieuw in ieder geval beter doen dan de originelen. We kunnen nu lekker doorgaan met onze 80 meter 2 meter hoge heg knippen.
Goede reactie op vragen, enige nadeel is de beperkte telefonische bereikbaarheid (16-18) maar verder heel behulpzaam en snelle levering.
bellen was niet goed geregeld, geen contact en niet terug bellen. Jammer, toch besteld en prima op tijd geleverd. werkt uitstekend. Henk
Na een hoop ergernis dat de accu steeds leeg is een nieuwe accu besteld, werkt prima en prijs oke
De thuislader is netjes. Product en levertijd waren zoals op de website aan gegeven.
Snelle en efficiënte levering. Goed product dat naar verwachting functioneert.
Laat in de middag besteld, volgende dag in huis. Product werkt naar behoren!
Er valt niets beters aan een product te doen dat doet wat het moet doen.
Prachtig bedrijf, snelle levering en verstand van zaken
Goed proces. Gemakkelijk besteld en snel bezorgd.
Prima product!! Keurig verpakt. Werkt perfect.
Alles geleverd zo als het hoort te zijn
van Rob L.
Snelle levering. Lage verzendkozten
Veel goedkoper dan het origineel.
Hij werkt goed en goede services
Mooi product. Snelle levering.
Mooi spul en snel geleverd
snel en correct geleverd
Snel en goed geleverd