Accu-Machine.nl- Logo - Beoordelingen

Accu-Machine.nlReviews

: 384Goed

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2021
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
Accu-Machine.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Accu-Machine.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2021
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor Accu-Machine.nl

210 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

31 jul. 2022
van Ger P.
De 3fase mobiele lader doet wat hij moet doen zonder problemen. Wat wel wat irritant is dat het stuk snoer vanaf de CEE stekker tot aan de regelunit erg kort is waardoor de unit op een lastige plaats opgehangen moet worden bij een 1,50 hoogte geplaatst CEE stopcontact. Hier was 1m snoer een stuk handiger geweest. Een tweede puntje is dat de snoeren in de regelunit nier echt vast zitten waardoor als je met de regelunit draait door de stijfheid van de snoeren deze draaien in de regelunit . Dit zou onveilige situaties kunnen veroorzaken

23 mei 2022
Recent heb ik 2 accu's besteld bij Accu-Machine. Eén daarvan was bij aankomst al direct defect; kan gebeuren. Deze heb ik teruggestuurd en gecrediteerd gekregen, maar zonder de door mij gemaakte verzendkosten. Ik heb daar een mail over gestuurd naar AccuMachine, en die gaf aan dat dit in overeenstemming was met hun voorwaarden. TrustedShops vroeg daarna of ik tevreden was over deze bestelling; nee dus, want ik vind het raar dat ik extra kosten moet maken voor het terugsturen van een defect apparaat. Vandaag teruggebeld door een mevrouw van AccuMachine die vroeg of ik, als zij de verzendkosten terug zou storten, bij TrustedShops wilde aangeven of alles naar tevredenheid was opgelost. Bij deze. Maar waarom dat op zo'n ongelooflijke onvriendelijke toon moet ... dit was één van de meest bizarre telefoongesprekken die ik ooit gevoerd heb.

Beoordelingen voor Accu-Machine.nl

1 nov. 2022
Redelijk lange levertijden op een voorraadartikel. Handleiding is zelf geprint, geeft mij de indruk dat de mobiele lader massaal ingekocht wordt op een Chinese website? Lader functioneert verder prima, heeft de functies zoals omschreven en voldoet aan de verwachtingen.
Had de verkeerde batterij bestel en was geen probleem. Een paar dagen na retour van de batterij was mijn geld teruggestort. Een eerlijke verkoper ZEKER aan te raden.
14 nov. 2022
Bestelde en betaalde artikel bleek niet leverbaar. Is van website verwijderd. Betaling keurig teruggestort. Uiteraard. Elders besteld. Na 1 dag geleverd...
3 nov. 2022
Goede omschrijving van het artikel en duidelijke bestelprocedure en vlotte levering van artikel dat precies aan beschrijving voldoet, dank u wel!
6 nov. 2022
Batterij voor een oude Mikita boormachine besteld. Snel en goed geleverd.
8 nov. 2022
Snelle levering voor een niet-regulier artikel voor een keurige prijs!
4 nov. 2022
Slechte telefonische bereikbaarheid, ook in de openingsuren
4 nov. 2022
Snelle levering en duidelijk verhaal.
1 nov. 2022
Duidelijk, prijs, snelle levering
Alles is verlopen zoals het moet.
Goede snelle afwikkeling
van opa c.