vkf-renzel.nl- Logo - Beoordelingen

: 109Goed

Beoordelingen voor vkf-renzel.nl

66 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

20 feb. 2022
Ruime keuze, goede prijzen, vlotte levering binnen aangegeven termijn. De grote snijliniaal is in goede toestand aangekomen, wat voor lange items niet altijd een vanzelfsprekendheid is.

18 jul. 2022
Verhouding is erg zoek. Ik koop een koordje van nog geen €3,00, dat past in een klein envelopje maar ben tegen de 30 euro totaal kwijt. verzendkosten van meer dan €15,00! En bijkomende kleinorder kosten. Dit kan toch een stuk klantvriendelijker?

Beoordelingen voor vkf-renzel.nl

3 mei 2022
Het was mij bij bestellen niet duidelijk gemaakt dat ik 3 (!) weken moest wachten op de levering. Dat is voor mij veel te laat
25 apr. 2022
Levertijd van een week is wel erg traag. 14 april besteld en pas 19 april verstuurd
Antwoord van vkf-renzel.nl
26 apr. 2022
Beste, Bedankt voor uw review en opmerking! Jammer dat niet alles naar wens was. Ik zou u daar graag een uitleg over willen geven. Maandag 18 april waren wij gesloten i.v.m. tweede paasdag. Ons internationale magazijn in Duitsland was, naast tweede paasdag, ook gesloten op Goede Vrijdag (15 april). Aangezien wij in het weekend geen orders verwerken, is uw bestelling op dinsdag 19 april verwerkt. We hopen dat dit u niet zal weerhouden om in de toekomst weer bij ons te bestellen. Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Rik VKF Renzel
26 mrt. 2022
Zeer slechte service. Daarbovenop is het pakketje nooit aangenomen. Waardeloos dus.
14 mrt. 2022
Product heeft verkeerde maatvoering. Er wordt niet op de klacht gereageerd.
Antwoord van vkf-renzel.nl
14 mrt. 2022
Beste, Bedankt voor uw melding! Dit had niet mogen gebeuren natuurlijk. Excuses daarvoor. Inmiddels hebben we contact met u gezocht over uw product en zijn we aan het zoeken naar een oplossing. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Jovanca van VKF Renzel
13 jul. 2022
22 feb. 2022