Foto Konijnenberg.be- Logo - Beoordelingen

Foto Konijnenberg.beReviews

Gecertificeerd sinds: 14-11-2017
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
Foto Konijnenberg.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Foto Konijnenberg.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14-11-2017
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor Foto Konijnenberg.be

4 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor Foto Konijnenberg.be

De belofte "Op werkdagen voor 22.00 uur besteld, morgen in huis is meerdere malen niet gelukt bij mij. De service en producten zijn goed maar aan de belofte van snelle levering kan nog iets gedaan worden. Dit is iets waar ik in de toekomst rekening mee zal houden. Mvg, Peter
Antwoord van Foto Konijnenberg.be
Bedankt voor je review Peter. Wat jammer dat het niet gelukt is de artikelen op tijd uit te leveren. Zeker als alles van jouw kant netjes op tijd is besteld. Onze excuses, wij zullen nakijken wat de reden hiervan is en hoe wij dit in de toekomst kunnen voorkomen.