Routershop.nl- Logo - Beoordelingen

Routershop.nl

493 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.256 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2019
Routershop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
We hadden 4 UPS apparaten gekocht, waarvan 3 direct leverbaar en 1 na drie dagen. Meteen de volgende dag een telefoontje dat de vierde misschien een nog langere levertijd zou hebben en of ik daar op wou wachten of het geld terug. Toen we ervoor kozen te wachten is de order gesplitst en hadden we de drie op voorraad meteen de volgende dag thuis. Bovendien viel ook de levertijd op de vierde nog erg mee, die hadden we een paar dagen later. Uitstekende communicatie en klantenservice dus. Daar kunnen anderen van leren.

9 nov 2023
Heb ruim 3 weken gewacht op een router die volgens de site binnen 1-3 werkdagen geleverd zou worden. Vele keren gebeld en elke keer werd er beloofd dat het binnen een paar dagen geleverd zou worden. Ben gewoon aan het lijntje gehouden en heb uiteindelijk de order geannuleerd.

Beoordelingen voor Routershop.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters