Routershop.nl- Logo - Beoordelingen

Routershop.nl

512 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.305 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2019
Routershop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
We hadden 4 UPS apparaten gekocht, waarvan 3 direct leverbaar en 1 na drie dagen. Meteen de volgende dag een telefoontje dat de vierde misschien een nog langere levertijd zou hebben en of ik daar op wou wachten of het geld terug. Toen we ervoor kozen te wachten is de order gesplitst en hadden we de drie op voorraad meteen de volgende dag thuis. Bovendien viel ook de levertijd op de vierde nog erg mee, die hadden we een paar dagen later. Uitstekende communicatie en klantenservice dus. Daar kunnen anderen van leren.

9 nov 2023
Heb ruim 3 weken gewacht op een router die volgens de site binnen 1-3 werkdagen geleverd zou worden. Vele keren gebeld en elke keer werd er beloofd dat het binnen een paar dagen geleverd zou worden. Ben gewoon aan het lijntje gehouden en heb uiteindelijk de order geannuleerd.

Beoordelingen voor Routershop.nl

Geen voorrad eerder melden

Sneller meedelen dat produkt niet voorradig is en later geleverd wordt dan bij de bestelling werd beloofd !
Betere voorraaad informatie op de website 1-3 dagen blijkt ineens 2 weken te zijn!
Antwoord van Routershop.nl
Bedankt voor je review. Erg balen dat de levertijd ineens langer is dan verwacht. We proberen dit te uiteraard te voorkomen maar toch gaat dit af en toe niet helemaal goed. Excuses voor het ongemak. We nemen contact met je op.
Ik komt afspraken niet na en levering duurt lang
Antwoord van Routershop.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt ons dat de levering langer heeft geduurd dan voorzien. We nemen contact met je op!
10 mrt 2024

Product niet op voorraad

Ik heb een router besteld, die in enkele dagen geleverd zou worden. Na een week kwam de reactie 'helaas niet leverbaar'. Kunt u enkele maanden wachten of wilt u een alternatief. Ronduit slechte service en verkeerde beloften
Antwoord van Routershop.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring. Ontzettend balen dat de levertijd zo lang is. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. We nemen contact met je op!
Bestelling en levering waren snel, product doet alleen niet waar ik het voor besteld had. Configuratie was erg lastig, firmware update bracht geen verbetering.
Late levering en geen berichtje dat het te laat geleverd zou worden en wanneer dan wel.
Product netjes geleverd, echter geen handleiding wel verwijzing naar digitale handleiding die vervolgens niet gebruikersvriendelijk is. Product zelf voldoet niet aan verwachting; huidige internetsnelheid wordt geknepen tot een 4e van de snelheid router.
Antwoord van Routershop.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring. Jammer te horen dat je niet de gewenste snelheid haalt met je product. We nemen contact met je op om dit probleem te bespreken en samen naar een oplossing te zoeken.
Merk regelmatig dat de levertijd niet klopt. Erg vervelend

Telefonische klantenservice kan beter

Ik vond de klantenservice aan de telefoon slecht. De persoon aan de telefoon kon mijn vraag niet beantwoorden en de beloofde terugbelactie is achterwege gebleven. Webshop is prima wat mij betreft
Antwoord van Routershop.nl
Onze excuses voor de ervaring. Het is niet goed dat je niet teruggebeld bent. We gaan dit uitzoeken en nemen snel contact met je op. Bedankt voor je feedback!

Iets kunnen bestellen dat niet op voorrraad isis

Iets besteld dat niet op voorrraad is. Vervolgens na een paar dagen een mailtje dat dit zo is. Had ook direct op website kunnen staan
Antwoord van Routershop.nl
We vinden het jammer te horen dat we niet aan je verwachtingen voldeden. Onze excuses hiervoor. We nemen spoedig contact met je op.
Er werd getoond op de webshop dat iets onmiddellijk leverbaar was maar dat was niet waar.
Antwoord van Routershop.nl
Excuses voor de onduidelijkheid over de levertijd. We nemen contact met je op om het op te lossen.
31 dec 2023
Antwoord van Routershop.nl
Jammer te horen dat je een slechte ervaring hebt. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om de situatie te bespreken.
9 nov 2023
AP
Antoine P.
Niederlande
20 jul 2023
Geen bericht bij langere levertijd, geen reactie op e-mails. Na telefonisch contact werd de order wel gelijk geannuleerd en het betaalde bedrag terug gestort. Artikel vervolgens bij Mediamarkt besteld en volgende dag in huis.
20 jul 2023
Onze voorraad was sneller verkocht dan wij konden verwachten waardoor de verwachte levertijd voor ons onbekend was. Fijn dat u wel een oplossing heeft mogen vinden.
WiFi versterker gekocht ‘uit voorraad leverbaar’ maar dat bleek toch niet het geval te zijn. Wanneer wel geleverd kon worden was niet bekend. Onnodig gedoe. Ik kreeg wel vlot mijn betaling teruggestort.
18 jul 2023
Helaas was de voorraad net voor u uitverkocht en we hebben op dit moment geen bericht van de fabrikant wanneer de router wederom in productie genomen gaat worden.
5 nov 2023
Hoewel de Dream Router leverbaar was volgens de site, bleek dat een paar dagen na bestelling en betaling niet zo te zijn. Daarna overigens netjes afgehandeld en geld retour door Mustafa.
Antwoord van Routershop.nl
Inmiddels is onze voorraad weer aangevuld, dream machine was sneller uitverkocht dan dat wij hadden verwacht.
11 jun 2023
Snelle levering beloofd. vrijdag besteld, zaterdag bezorgd. Maar vervolgens zei de pakketleverancier dat het na het weekend werd. Dat was een beetje een teleurstelling.
13 jun 2023
Door drukte bij de transporteur was levering niet sneller mogelijk.
10 mei 2023
Geen enkele feedback over order die niet leverbaar was . Kreeg pas info toen ik zelf maar eens ging bellen over de status
11 mei 2023
Helaas was ons niet beken dat het product niet meer leverbaar was, inmiddels heeft u het openstaande bedrag terug gestort gekregen.
ES
Eric S.
Den Haag, Niederlande
No track and trace and until today I did not get the ordered product! I will never again by a router at that shop!
8 aug 2023
We informed you of the delayed delivery time by email a few weeks ago. Has it been received by you in good order ?