johnbeerens.comReviews

Beoordelingen voor johnbeerens.com

2.282 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Super goede service, ondanks de drukte voel je u als klant een Koning, moet dat voor mij niet maar voelt toch goed aan :-) Heb het gevoel dat ze werken van 8u tot 24u. 's Avonds na de werkuren nog een antwoord gekregen. Heeft toch een tijdje geduurd voor een product terug binnen kwam, hielden ze zich na die tijd toch nog aan hun belofte/ korting als nieuwe klant. Wat beter kan, zorgen dat de producten die niet binnen zijn vlugger opnieuw binnen te hebben dat de klant niet zo lang moet wachten. De vriendelijke en vlotte levering/service van Bpost ook een dikke pluim.

Geopend product ontvangen Ik heb nu al meerdere malen ervaren dat ik geopende producten ontvang van John Beerens. In alle eerlijkheid heb ik nu de hoop een beetje opgegeven en wil ik mijn ontevredenheid niet blijven voeden door keer op keer mijn vertrouwen in deze webshop te leggen. Ik had 3 producten besteld: Een tandenborstel - deze was in orde en kwam in goede staat aan Een haarverzorgingsset van Chi - Hier zaten krassen op en de seal van de shampoo was er af wat aangeeft dat deze of al eens naar een klant is verstuurd, is gebruikt en teruggestuurd of dat iemand hier mee in het magazijn loopt te kl*ten. Een tangleteezer - ook deze kwam in een kapotte en geopende verpakking. In het verleden heb ik contact opgenomen met John Beerens maar er werd eigenlijk nooit verantwoordelijkheid genomen en de schuld werd bij de post en zelfs bij mij neergelegd. Omdat ik hier geen zin in, dat dit weer gebeurd, heb heb ik de shampoo en tangle teezer weggegooid en zal ik voorlopig niet bij John Beerens bestellen. Ik vind dit oprecht jammer, ik was altijd heel erg tevreden over JB maar merk dat de service de laatste jaren flink achteruit is gegaan. Als ik producten ontvang wil ik graag nieuwe en ongebruikte producten ontvangen. Mocht er een keer wat mis gaan, wat bij elk bedrijf kan gebeuren wil ik dat er verantwoordelijkheid in word genomen.

Beoordelingen voor johnbeerens.com

Ben heel blij met Waterclouds Relieve Tonic en Waterclouds Relieve Oil Cure Haarmasker. Ik had niet verwacht dat dit zo snel, na 1 x gebruik al zou werken. Ik had last van build-up (van Olaplex) en jeuk is echt vervelend. De tonic is licht en niet vettig, dus je kunt hem makkelijk als een soort serum gebruiken op je hoofdhuid. Het voelt koel door mint. Denk dat het ook fijn is na zonnige dagen, wat extra verzorging! Ik kom altijd terug bij John Beerens omdat de website zo helder is, je makkelijk alles kunt vinden, goede tips heeft en supersnelle verzending.
Fijne website met veel producten, goede omschrijvingen van de producten zodat je makkelijker een keuze kunt maken. De pakketjes zijn altijd netjes verpakt en altijd op tijd. Ik gebruik nu ook de App van JB, erg handig en werkt prima!
Antwoord van johnbeerens.com
Hi, Bedankt voor je review! Leuk om te lezen dat je tevreden bent! Fijn dat je onze Johnbeerens app handig vind :) Liefs Beautycare.
Snelle levering. Alles was netjes verpakt en goed beschermd! En had via de mail contact gehad en hier waren ze erg klantvriendelijk en snel met reageren! Erg fijne winkel om online bestellingen te doen!
Antwoord van johnbeerens.com
Hi, Bedankt voor je review! Fijn om terug te lezen dat je tevreden bent over zowel onze levering als over onze service! Liefs Beautycare.
Snelle levering. Genoeg product keuze op de website. Ook al zijn ze niet de goedkoopste, ik heb liever mijn producten snel in huis dan een euro of 2 korting op een bestelling van €50.
Antwoord van johnbeerens.com
Hi, Bedankt voor je review! Fijn dat je zo tevreden bent :) Liefs beautycare.
Alles gaat altijd goed. Niet alleen de producten die John Beerens verkoopt maar ook de service die hij biedt! Altijd goede informatie berichtgeving.
Antwoord van johnbeerens.com
Hi, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over Johnbeerens.com. Liefs Beautycare.
Supersnelle verzending. Je wordt erg goed op de hoogte gehouden van het verzendproces. En ook nog een gratis monstertje. Echt top!!
Antwoord van johnbeerens.com
Hi, Bedankt voor je review! Fijn dat je pakket snel hebt ontvangen en dat je goed op de hoogte bent gehouden tijdens het verzendproces. Veel plezier gewenst met je bestelling. Liefs Beautycare.
De volgende dag in huis, ondanks de vermelding dat het wegens drukte wat langer kon duren. Ik koop hier graag mijn haarproducten .
Antwoord van johnbeerens.com
Hi, Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de snelle bezorging! Liefs Team Beautycare
Snelle service en groot assortiment. Enkel het leveren naar België is wat minder duurt enkele dagen. Voor de rest perfect
Antwoord van johnbeerens.com
Hi, Bedankt voor je review! Wat fijn dat je het een snelle service en groot assortiment vind. Excuses dat de levering naar België langer duren dan verwacht.. Door enorme drukte bij de vervoerders lopen sommige pakketten vertraging op. Liefs Beautycare.
Razend snel en authentieke producten. Mooie roze doos waar ik vrolijk van werd. Leuke kortingskaarten. Dank!
Antwoord van johnbeerens.com
Hi, hartelijk dank voor je positieve review. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze webshop en we hopen je uiteraard nog vaker terug te mogen zien! 💕 Liefs Team Beautycare
Snelle levering en mooie producten. Al drie revamp apparaten besteld en ik wil nooit meer anders.
Antwoord van johnbeerens.com
Hi, Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent over je bestelling! :) Liefs Beautycare.
Correcte afhandeling van bestelling en super dat het ook net over de grens wordt bezorgd!
Antwoord van johnbeerens.com
Hi, Bedankt voor je review! Fijn dat je zo tevreden bent :) Liefs beautycare.
Snelle service en goede prijs kwaliteit verhouding. Lekkere korting meepakken scheelt.
Vraag regelmatig om advies aan 1 van de medewerkers via de chat, ze helpen altijd goed
Antwoord van johnbeerens.com
Hi, Bedankt voor je review! Fijn dat je door ons Beautycare team van goed advies word voorzien, wij helpen onze klanten graag! :) Liefs Beautycare.
Snelle service. Goede producten voor een goede prijs Zeker tevreden over deze site.
Antwoord van johnbeerens.com
Snelle verzending. Als extraatje een gratis proefmonstertje. En goed verpakt!
Antwoord van johnbeerens.com
Goede verkoop site met betaalbare prijzen en producten voor ieder wat wils
Antwoord van johnbeerens.com
Hi, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over onze prijs kwaliteitsverhouding! Liefs Beautycare.
Hoge kwaliteit haarprodukten Supersnelle verzending is een extra bonus
Antwoord van johnbeerens.com
Hi, Bedankt voor je review! Fijn om terug te lezen dat je tevreden bent! Liefs Beautycare.
Zoeken, klikken, betalen en een dag later heb je het in huis! Super
Antwoord van johnbeerens.com
Hi, Bedankt voor je review! fijn dat je levering snel hebt ontvangen! Liefs Beautycare.
Snelle levering en leuke kortingen die combo maakt het voor ons 5*
Antwoord van johnbeerens.com
Hi, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! :) Liefs Beautycare.
Erg goed producten! Ik heb ze erg snel gekregen. Bedankt daarvoor.