johnbeerens.comReviews

Beoordelingen voor johnbeerens.com

1.988 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

17 dec. 2021
Super goede service, ondanks de drukte voel je u als klant een Koning, moet dat voor mij niet maar voelt toch goed aan :-) Heb het gevoel dat ze werken van 8u tot 24u. 's Avonds na de werkuren nog een antwoord gekregen. Heeft toch een tijdje geduurd voor een product terug binnen kwam, hielden ze zich na die tijd toch nog aan hun belofte/ korting als nieuwe klant. Wat beter kan, zorgen dat de producten die niet binnen zijn vlugger opnieuw binnen te hebben dat de klant niet zo lang moet wachten. De vriendelijke en vlotte levering/service van Bpost ook een dikke pluim.

10 mrt. 2022
Geopend product ontvangen Ik heb nu al meerdere malen ervaren dat ik geopende producten ontvang van John Beerens. In alle eerlijkheid heb ik nu de hoop een beetje opgegeven en wil ik mijn ontevredenheid niet blijven voeden door keer op keer mijn vertrouwen in deze webshop te leggen. Ik had 3 producten besteld: Een tandenborstel - deze was in orde en kwam in goede staat aan Een haarverzorgingsset van Chi - Hier zaten krassen op en de seal van de shampoo was er af wat aangeeft dat deze of al eens naar een klant is verstuurd, is gebruikt en teruggestuurd of dat iemand hier mee in het magazijn loopt te kl*ten. Een tangleteezer - ook deze kwam in een kapotte en geopende verpakking. In het verleden heb ik contact opgenomen met John Beerens maar er werd eigenlijk nooit verantwoordelijkheid genomen en de schuld werd bij de post en zelfs bij mij neergelegd. Omdat ik hier geen zin in, dat dit weer gebeurd, heb heb ik de shampoo en tangle teezer weggegooid en zal ik voorlopig niet bij John Beerens bestellen. Ik vind dit oprecht jammer, ik was altijd heel erg tevreden over JB maar merk dat de service de laatste jaren flink achteruit is gegaan. Als ik producten ontvang wil ik graag nieuwe en ongebruikte producten ontvangen. Mocht er een keer wat mis gaan, wat bij elk bedrijf kan gebeuren wil ik dat er verantwoordelijkheid in word genomen.

Beoordelingen voor johnbeerens.com

7 nov. 2022
Een hele fijne tanningspray met een mooie egale kleur. Ik gebruik hem in combinatie met de washand. Super makkelijk! Ben al jaren fan!! Ik vind niet dat hij helemaal geurloos is, maar van alle bruiningscremes is dit de allerbeste 💯❣️ Miranda Remkes
Levering gaat doorgaans prima. DHL wil er nog wel eens een dag vertraging in brengen. Out of stock wordt matig gecommuniceerd. Niet op voorraad zonder enige indicatie waarom en wanneer wel.
Produkten zijn prima maar de bezorging is heel slecht .Tot 2 keer moeten bellen om de produkten na 1 week in huis te hebben. Geen beloftes doen die je niet waar kan maken.
Kreeg laatst retourmelding van jullie die ikzelf niet heb aangevraagd, hierdoor kwam de levering dus niet aan, zou fijn zijn om op de hoogte gebracht te worden
De bestelde tube fudge bleek bij ontvangst een gebroken dop te hebben. John Beerens heeft deze kostenloos vervangen en een nieuwe gestuurd. Goede service !
de kortingscode met 10% was een leuke verrassing maar als je ziet dat je een dag later 15% korting krijgt is het toch een teleurstelling.
Fijne snelle levering. Normaal 1 werkdag maar door de drukte was dit 1 dag later (op zondag). Spullen zijn goed verpakt.
Bestellingen komen altijd snel. JOHN begrensd heeft een groot assortiment en is ook nog eens de goedkoopste. Ik ben fan.
19 nov. 2022
Normaal had ik nog een viking deal moeten krijgen maar die is er nooit gekomen. Claim indienen lukte ook niet. Spijtig.
20 nov. 2022
Goede omschrijving van de producten, omschrijving komt overeen met gebruik en resultaat. Snelle en nette levering.
14 nov. 2022
Droogshampoo was helaas niet heel aangekomen. John Beerens heeft heel netjes een nieuwe verstuurd. Top service.
7 nov. 2022
Fijne producten - vooral fan van Biosilk -, gemakkelijke indeling van de site en supersnelle bezorging. :)
Correct en netjes verzorgd aangekomen. Vriendelijke afgifte. Zeer goed ingepakt en beschermd.Prima hoor !
Bezorg alles in 1 doos als het kan . Met 1 dag verschil van 2 leveringen komt het niet zo nauw
18 nov. 2022
Wat een snelle service! De avond van tevoren besteld en de dag daarna bezorgd. Heel fijn!
Vraag aan de klantenservice was snel beantwoord en bestelling was snel en goed geleverd
Snelle verzending en goede prijs. Alleen jammer, dat de gratis sample er niet bij zat!
Super snelle bezorging van scherp geprijsde artikelen in een hele drukke feestweek!👍!
Snelle levering, goed telefonisch bereikbaar (!) en vriendelijke klantenservice
10 nov. 2022
Bestelling snel ontvangen! Originele producten. Klantenservice goed bereikbaar.