johnbeerens.comBeoordelingen

Eric Jansen

Beoordelingen voor johnbeerens.com

4.84/5.00

14.734 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over johnbeerens.com

Super product! heb veel self tan producten gebruikt, maar dit is echt wel mijn favoriet! Alsof ik weer terug ben van me vakantie uit Marokko <3 heerlijk bruin ! just love it + snelle levering
Alles top geregeld
Ik vind het fijn om hier te bestellen. Snelle levering en betrouwbare producten!
Alles was in orde, niks op aan te merken
Snel geleverd, gratis 2 produkten
Uitstekend product, alles wat er bij product omschreven staat klopt.
Product zoals besteld, goeie en snelle service!
Ruim assortiment, snelle levering en gratis producten/samples bij mijn bestelling van moroccanoil shampoo en conditioner
Als altijd snelle levering, fijne producten, voor een mooie prijs. Ook de adviezen zijn altijd goed. Vaste klant!
Vlotte levering
Top
Top
Handige webshop , alles is gemakkelijk te vinden . Veel merken ook . Leuke proefjes bij de bestelling en heb nog nooit zo snel een bestelling binnen gekregen ! Voor herhaling vatbaar !
Recentelijk jullie website ontdekt, had geen idee dat het aangeboden assortiment aan verzorgingsproducten zo groot was! Allemaal top merken en zeker een top service! Voortaan haal ik sowieso al mijn haarproducten bij jullie.
Groot assortiment, goeie kwaliteit spullen en snel geleverd!!!! Petje af!!!!!
Olaplex bij jullie besteld omdat ik werd opgelicht door een andere website die neppe olaplex verkocht. De zelfde dag nog 4 haar producten besteld. Alles kwam binnen 24 uur in huis. Wat een geweldige service !
Mijn föhn scheen niet op voorraad te zijn. Dat is op zich geen probleem, maar t stond niet op de site vermeld.ik heb daar 2x achteraan moeten bellen. Toen bleek die föhn helemaal niet meer leverbaar te zijn. De telefoniste heeft me heel goed en geduldig geholpen om een andere föhn uit te kiezen en de volgende dag was hij binnen! Ik kreeg er ook een kleine attentie bij. Heel blij met de service