johnbeerens.comBeoordelingen

Eric Jansen

Beoordelingen voor johnbeerens.com

4.83/5.00

13.907 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over johnbeerens.com

Ontzettend blij met de producten. Haarverzorging is nu een feestje. Na iedere douchebeurt lijkt het alsof ik van de kapper kom.
Snel geleverd! Groot assortiment
Snelle levering en alles netjes verpakt
De site heeft voldoende keuze in haarproducten, al had ik het ook fijn gevonden als er meer keuze zou zijn in haarproducten gericht op kroeshaar. Iig werd mijn haarproduct erg snel geleverd. Vond het ook erg fijn dat ik er gratis een flesje van 15 ml bij kreeg van een haarolie waar ik al een tijdje nieuwsgierig naar was.
Fijne producten! En snel geleverd, al mijn haarproducten bestel ik bij John Beerens.
Bestelling werd snel geleverd op de aangegeven dag! Verder zijn de producten top
Ik had een warmteborstel besteld. Deze netjes bezorgd maar voldeed niet. Dus maar teruggestuurd. Kreeg ik een bericht dat deze al gebruikt was? Ja logisch anders kun je toch niet testen! Ik kon deze borstel alleen retour doen als ik 50% van de prijs liet vallen. Wat klantvriendelijk, wat een service. Niet dus. Dit was 1x John Beerens maar nooit meer!
Snelle levering en een uitgebreide collectie met goede uitleg!
I love the Chi producten en altijd super service bij John Beerens! Levering was wel een dagje later, maar kan geen kwaad!
Super goed spul die zilvershampoo
Netjes en snel afgeleverd. Zeker aan te bevelen!
Ik had voor 22:00 besteld maar een paar dagen later pas in huis. Ik denk dat de bestelling niet goed uit door is gekomen. Verder kreeg ik erg snel bericht van de klantenservice!
Gekregen wat ik besteld had, zonder problemen.
Echt super, kan niet anders zeggen , mijn haar voelt nu zo zacht ......heerlijk
Meerdere malen iets besteld. Bijna altijd de volgende dag in huis. In een mooi passend en handzaam doosje. (Waar je weer je elastiekjes en strikjes in kunt bewaren)
Ik heb voor het eerst bij jullie besteld, en er gaan zeker meerdere keren besteld worden! Ik had deze site van mijn kapster gekregen omdat ik opzoek was naar een product die je haar verstevigd! Ik ben er super blij mee want het werkt echt goed! De service was ook top... ik kreeg netjes een mail met mijn gegevens etc. De verzending/levering waren snel!! Super site!! Tot de volgende bestelling! :)
Bij john Beerens ervaar ik altijd een goede keuze en service, de bestelling wordt altijd snel verzonden en bij vragen kan je altijd contact opnemen.
Prijzen zijn lager dan op andere websites.. goede beschrijving bij de artikelen! Zeer snelle levering. Ben heel tevreden over deze webshop!
Mijn ghd föhn werd erg snel geleverd.
Super snel met leveren, alles wat ik wil hebben ze. Super tevreden!