johnbeerens.comBeoordelingen

: 22.282UitstekendGecertificeerd

Details
Contact
Contact
JohnBeerens.com B.V.
Poppelseweg 1-04
5051 PL Goirle
Nederland
Handelsregister
KvK 57626561
Gevolmachtigde
Eric Jansen

Beoordelingen voor johnbeerens.com

4.83/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

13.907 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

88 %
10 %
1 %
1 %
1 %
22.282 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over johnbeerens.com

Filter 
(83)
2 maanden geleden
I ordered my very first time from your website, because friend of mine recommend, but I was waiting for 4 days and afterwards I called the number you provided was invalid the email too, so after searching I contacted DHL service and they said my order is shipped back to the sender, so understand how disappointed I was...... this is my first experience with you !
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van johnbeerens.com
2 maanden geleden
Hi, thanks for your review. What a shame to hear that it went this way. I indeed see that your package has been returned here because DHL could not deliver your package. The purchase amount has now also been paid back to you. Sorry for the inconvenience. Love, Janneke | BeautyCare
2 maanden geleden
I ordered my very first time from your website, because friend om mine recommend, but I was waiting for 4 days and afterwards I called the number you provided was invalid the email too, so after searching I contacted DHL service and they said my order is shipped back to the sender, so understand how disappointed I was...... this is my first experience with you !
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van johnbeerens.com
2 maanden geleden
Hi, thanks for your review. What a shame to hear that it went this way. I indeed see that your package has been returned here because DHL could not deliver your package. The purchase amount has now also been paid back to you. Sorry for the inconvenience. Love, Janneke | BeautyCare
2 maanden geleden
Pakket naar totaal verkeerd adres verstuurd. Na 5 dgn nog geen oplossing, in afwachting v dhl terwijl ik zelf al lang antwoord heb!! 1x besteld en nooit meer!! Alleen bijdehante mails terugsturen maar totaal geen service verlenen. Onder dit soort reacties zal vast de prijs niet verdeeld worden maar ben wel m'n irritatie ff kwijt!!
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van johnbeerens.com
2 maanden geleden
Hi Angelique, wat jammer om te horen dat je het op deze manier ervaart. Wij zijn vanaf het moment dat je contact met ons hebt opgenomen dagelijks in contact geweest met zowel jou als DHL om zo snel mogelijk tot een oplossing te kunnen komen. Je pakketje wordt retour gestuurd en zal z.s.m. aan je gecrediteerd worden. Excuses voor het ongemak. Liefs, Janneke
3 maanden geleden
Misleiding door te adverteren met voorraad. Vervolgens 2 weken geen reactie. Daarna gaf een dame aan dat het op bepaalde datum geleverd zou worden. 3 dagen na verstrijken datum nog niks geleverd. Na een maand verder heb ik de order geannuleerd. Vervolgens via hier een compensatie van 5 euro. Vraag ik om 2 producten en dat is teveel. 3 weken wachten en 10 e-mails En 10e is tevee Nooit meer!!!!!!!!
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van johnbeerens.com
2 maanden geleden
Hi Erik, Het klopt inderdaad dat er wat mis is gegaan met je order, waarvoor excuses. We hebben het aankoop bedrag inmiddels aan je gecrediteerd. Daarnaast hebben we je een compensatie aangeboden van een vergelijkbaar product, waar zelf je voorkeur naar uitging. Helaas ben je hier zelf niet mee akkoord gegaan omdat je een groter aantal wilden ontvangen dan mogelijk was. Liefs | Janneke
2 maanden geleden
Beter kenbaar maken wanneer het verzenden gratis is
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van johnbeerens.com
2 maanden geleden
Hi, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat het niet helemaal duidelijk voor je is geweest wanneer je geen verzendkosten betaald. Bij een order van 30 euro of hoger, betaal je geen verzendkosten. Liefs, Janneke | BeautyCare
3 maanden geleden
18 aug bestelt nog niet ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van johnbeerens.com
3 maanden geleden
Hi Alice, bedankt voor je review. Helaas is je pakketje retour gestuurd naar ons, hier hebben we je ook al een mailtje over gestuurd. De terug betaling wordt momenteel gereed gemaakt voor je. Excuses voor het ongemak. Liefs, Janneke | BeautyCare
3 maanden geleden
Fantastische styling borstel, gaat zeer soepel door t haar bij föhnen , snelle levering!
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Ik heb drie flessen shampoo besteld bij john beerens. Tot mijn verbazing was het pakket helemaal doorgelekt. De doppen van de drie flessen waren allen niet dichtgedraaid. Ik heb een mail terug gestuurd, maar tot nu toe heb ik nog steeds niks gehoord.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van johnbeerens.com
3 maanden geleden
Goedemiddag, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat de producten hebben gelekt tijdens levering! Ik zie dat het inmiddels allemaal opgelost is voor je. Excuses voor het ongemak. Liefs, Janneke | BeautyCare Team
4 maanden geleden
Pakket niet ontvangen/ wel betaald € 191,40 DHL zendingsnummer 3SJBR0000648446
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van johnbeerens.com
3 maanden geleden
Hi Vera, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen, ik heb het meteen even voor je nagekeken en ik zie dat je pakketje hier retour is gekomen op 31 juli en het aankoop bedrag aan je gecrediteerd is. We hebben je hierover ook een mailtje gestuurd! Fijne dag toegewenst,. Liefs, Janneke | BeautyCare Team
4 maanden geleden
Did not get gift as per their advertisement even after contacting their customer service and explaining that due to their system error my gift code was shown as invalid. Not the best first impression honestly.
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Snelle service!
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Geweldige snelle levering.top
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Topservice
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Na een week nog niets ontvangen. Ik wil mijn geld terug maar ik moet een onderzoek afwachten bij DHL....
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van johnbeerens.com
4 maanden geleden
Hi Cynthia, bedankt voor je bericht. Helaas was het voor ons ook onduidelijk waar je pakketje was, aangezien wij hetzelfde op de tracking link zien als jij. Vandaar dat wij na vraag moesten doen bij DHL hierover. We hebben zojuist een antwoord gekregen en jou per mail hiervan op de hoogte gebracht en je een passende oplossing geboden. Excuses voor het ongemak! Liefs, Janneke
4 maanden geleden
Gelukkig net op tijd aan de deur de bestelling kunnen weigeren. Paar dagen er voor ZEER slechte ervaring met Fa. Beerens gehad. Bijkomend voordeel......Amazon.nl was 40% goedkoper. Ik koop nooit meer bij John Beerens.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van johnbeerens.com
4 maanden geleden
Hi, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je een slechte ervaring met ons bedrijf hebt. We hebben daar, zoals ik kan zien, reeds contact met je over gehad per mail! Fijne dag toegewenst. Liefs, Janneke | BeautyCare Team
4 maanden geleden
2 bestellingen gedaan waarvan 1 niet is ontvangen en moet lang wachten op een reactie vanuit de webshop
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van johnbeerens.com
4 maanden geleden
Hi, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je jouw bestelling (nog) niet compleet hebt mogen ontvangen. Ik zie dat deze wel compleet is verstuurd en tijdens levering ' zoek' is geraakt, daarom hadden we hier ook direct een onderzoek voor gestart bij ons vervoerder. Dit onderzoek loopt nog en kan tot 5 werkdagen duren. Waar nodig zullen we het altijd voor onze klant oplossen! | BC-Team
4 maanden geleden
Koop nooit bij dit bedrijf. Bij het openen van de verpakking wordt er bij retour zending maar liefst 30% waardevermindering in rekening gebracht. Tel daar de aangetekende retourkosten bij op en u bent al gauw E 60,00 kwijt.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van johnbeerens.com
4 maanden geleden
Beste, We zijn met je in contact geweest hierover. De verzegeling van dit product is verbroken en om hygiënische redenen is dit product voor ons onverkoopbaar. Niemand wil tenslotte een product ontvangen wat door iemand anders al is opengemaakt of gebruikt. We vinden het een vervelende situatie maar onze retour voorwaarden staan duidelijk vermeld op de website onder "herroepingsrecht''. | BC team
4 maanden geleden
Prima verzorgd
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Snel en netjes geleverd. Goede prijs.
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Pakketje kwijt
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van johnbeerens.com
5 maanden geleden
Hi Gianna, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je pakketje kwijt zou zijn, ik zie dat wij onlangs een onderzoek hebben gestart bij onze vervoerder en dat wij je een nieuw pakket toe gaan sturen! Fijne dag toegewenst. Liefs, Janneke | BeautyCare Team