johnbeerens.comBeoordelingen

Eric Jansen

Beoordelingen voor johnbeerens.com

4.83/5.00

13.907 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over johnbeerens.com

Ich habe die ware bekommen aber die ware war beschädigt
Als je met dhl in zee gaat dan scoor je weinig sterren
Ik woon vlakbij het bedrijf. Wil daar graag heen, net als vroeger om iets UIT TE ZOEKEN OF BEKIJKEN met advies. Kan ook alleen maar iets afhalen als het via de webshop is besteld. Zeer klant onvriendelijk. Ze verkopen nl. In de omgeving bepaalde producten die zij alleen hebben, dus je moet wel voor sommige dingen daar naartoe. Zou er meer willen kopen,maar niet op deze manier via een website
Ik had een warmteborstel besteld. Deze netjes bezorgd maar voldeed niet. Dus maar teruggestuurd. Kreeg ik een bericht dat deze al gebruikt was? Ja logisch anders kun je toch niet testen! Ik kon deze borstel alleen retour doen als ik 50% van de prijs liet vallen. Wat klantvriendelijk, wat een service. Niet dus. Dit was 1x John Beerens maar nooit meer!
Op de site vermelden. Voor 22:00 besteld morgen in huis. Had het de volgende dag ook echt nodig. Helaas was het de dag er op pas verzonden dus 2 dagen later binnen... gemaild erover en het enige wat ik terug krijg is me track en trace code. Slechte service. Kies volgende keer voor een andere webshop.
De brush kennis leren maken bij mijn kapper.heel fijn.top produkt ,ook onze dochters zijn er blij mee met lang haar dat nu glad is en niet pluist
Er word verkeerde toelichting gegeven over het product in de omschrijving. Ik heb een nare ervaring gehad met de producten. Naderhand worden afspraken niet nagekomen en moet ik hier zelf achteraan. Om te horen dat er hier niets aan gedaan kan worden. Beetje spijtig, volledig niet empatisch of klantvriendelijk.
De bestelling was niet compleet, nieuwe geurstokjes zijn er niet bij geleverd. Erover contact gezocht. Ze zijn kennelijk op en worden nog nageleverd. Maar dat duurt nu al een tijdje. Dus tja....
Product besteld op vrijdag voor 22:00. Volgens de website zou het de volgende dag geleverd worden. Is niet gebeurt. Ik heb een mail gestuurd met de vraag waarom ik nog niks had ontvangen. Maandag werd het product geleverd en daarna kreeg ik een mail; Bedankt voor je berichtje.Ik zie dat je pakketje inmiddels is geleverd. Geen antwoord op mijn vraag en geen excuses. Niet echt klantvriendelijk!
De keuze en de prijzen zijn in orde. Webshop gaf bij mij geen bestelbevestiging, waardoor ik 2 x een bestelling heb geplaatst. Retour sturen is uiteraard mogelijk, maar dan betaal ik verzendkosten. Hier komen ze niet in tegemoet en is de reactie onpersoonlijk en niet klantvriendelijk. Verder werden beide pakketten niet de volgende dag geleverd, zoals ze wel beloven. Geen aanrader.
Achteraf heb ik een grote fout begaan om bij het bedrijf iets te bestellen. Had een electrische krultang besteld. Bij ontvangst zag ik meteen dat de haren van de borstels veel te hard waren. Heb hem teruggestuurd. Wordt beweerd dat ik hem heb gebruikt. Met gebruiken wordt volgens mij gedoeld dat ik mijn haren ermee heb gekruld. Dat heb ik niet. Nu moet ik 20% v/h aankoopbedrag + € 7.00 retour.
Ik bestelde speciaal op deze webshop wegens de snelle levertijd. Helaas was er een technische fout bij het bestellen, waardoor mijn betaling pas later bevestigd werd en mijn pakje niet op tijd geleverd werd. Contact met de klantendienst leverde geen enkele oplossing, was gewoon een standaardantwoord met een wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, na de voorziene datum van levering.
Het product ruikt extreem chemisch, het lijkt wel alsof er giftige damp vanaf komt. Niet te doen. Daarnaast is mijn haar ook niet veel veranderd..:(
Misleidende foto en tekst over het aantal ml van het product. En niet tevreden over de afhandeling van mijn vraag/mail hierover.
De bestelling van 16-07is nooit aangekomen tot nu toe. Klantenservice gebeld. Stuurde bestelling opnieuw. Maar ze vertelde dat als er nog een levering komt ik die moet weigeren anders moet ik de retourkosten betalen. Ik vroeg wat ik moest doen als de bestelling alsnog komt en ik niet thuis ben. Dan zou dat neerkomen op idd de retourkosten voor mijn rekening!!!
Afgelopen do 16 juli mijn bestelling geplaatst en nog steeds niet binnen. Jammer want het was ook een cadeau voor iemand. Dat had ik 20 juli nodig
Door de vervoerder is het bestelde product retour gezonden naar j.beeren In plaats dat j.b. opnieuw de bestelling naar mij verzend moet ik e.e.a. weer opnieuw be Stellen . Om deze info te krijgen heb ik zelf moeten bellen.
De levering kwam later dan gepland. De verpakking was kletsnat. De tang is levensgevaarlijk ik heb een enorme brandwond aan mijn hoofd. Gebeld om terug te sturen. Geen medeleven. 1 keer gebruikt ! U heeft hem gebruikt ? dan krijgt u niet het gehele aankoop bedrag terug. Het product draait veel te snel, in paniek drukte ik op een verkeerde knop. LEVENS GEVAARLIJK
Dit is de zoveelste keer ontevredenheid over de levering. Zaterdag besteld. Dinsdag een mail dat pakket vertrekt, maar link die niet werkt. Woensdag mail dat pakket wordt geleverd. Vrijdag pas geleverd na mijn chat met medewerker die zei dat het pakket nog daar lag en zal vertrekken. Terwijl op de website staat vermeld: maandag besteld, dinsdag thuis???
De bestelling wat er op stond was totaal anders wat ik verwacht had