johnbeerens.comBeoordelingen

Eric Jansen

Beoordelingen voor johnbeerens.com

4.83/5.00

13.907 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over johnbeerens.com

Product niet geleverd binnen de afgesproken tijd.
Producten, moet ik nog een paar keer testen voordat ik goed resultaat zie. Tot nu toe 1x getest en nog geen goed resultaat gezien. Levering vond ik minder. Ik had mijn bestelling voor 22:00 uur besteld, wat volgens de website van JB ervoor zou zorgen dat het de volgende dag bezorgd zou worden, maar niets van waar. Ik moest een aantal dagen wachten.
Manco gemeld, maar na 3 werkdagen nog geen antwoord ontvangen.
Tevreden over de producten maar al 2 keer een levering gehad waarbij product open was en dus gelekt had onderweg,
Ik zal morgen nog bellen maar ben teleurgesteld omdat de pomp op de shampoo van 1 liter ( grote zware fles dus!) niet werkt. Op geen enkele manier lukt dat. Het is erg lastig met een zware fles als de pomp niet werkt. De shampoo kost ook 50 euro dus dan verwacht je dat de pomp werkt. Punt. Is het mogelijk een nieuwe pomp te krijgen voor op de fles? Groet Alies Fokkinga 06-20677533
Het smaakt lekker maar het is te snel om te zeggen als het al werkt.
Bpost belt niet eens aan , ze stoppen met de auto voor de brievenbus en deponeren er een kaartje om mijn bestelling in een krantenwinkel in een ander dorp te gaan afhalen .
Ik ben heel tevreden over de producten die ik heb besteld, eindelijk een shampoo gevonden die mijn gevoelige hoofdhuid niet irriteert. Alleen de levering met DHL viel tegen, ze hebben een paar keer aangegeven dat er niemand thuis was terwijl dit wel het geval was. Het leek alsof ze mijn adres niet konden vinden, uiteindelijk heb ik het bij een DHL punt opgehaald.
Ik heb een fantastisch product,heel blij mee. Wat levering betreft niet zo blij. Ik heb nu 2 bestellingen geplaatst en beide zijn pas na 2 dagen geleverd. Vrijdagmiddag besteld, zondag pas een mail met verzendbevestiging en track en trace.
Levering: er werd op de site gezegd dat de levering werd uitgevoerd op maandag als je voor 16 u bestelde op zondag maar dat was niet het geval. Ik heb mijn bestelling pas donderdag gekregen .. Het product werkt geweldig!
Producten zijn goed en zoals omschreven en ook het bestel process is goed. Wat tegen viel is dat ik had aangegeven mijn producten op werkdagen in de avond wilde ontvangen dit niet is gebeurd maar op een zaterdagmiddag is geleverd en ik dit niet meer kon aanpassen!!!
Pas één ervaring en dat is allemaal goed verlopen.
Werkt niet zoals ik had verwacht Haren zijn niet stijl met deze borstel Geeft statistische electriciteit Geef een 4 op 10
Levering met DHL ging niet goed. DHL reed met het pakket mijn huis voorbij zonder een briefje achter te laten. Ik ben ze zelf achterna gegaan om mijn pakket toch op tijd te krijgen. De verpakking van de Kiss Snow White is veranderd ik had het op prijs gesteld als dit erbij vermeld was.
De stijltang is makkelijk te gebruiken, alleen was de levering 3 dagen laat.
De handschoen die ik besteld had was vuil. Heb een mail gestuurd naar de klantenservice om een product te retourneren en heb na 3 dagen nog steeds geen antwoord.
Ik bestel vaker bij John Beerens , vaak verzorging of shampoo 2,5 jaar geleden een posh stijltang bij John Beerens besteld ! Helaas kapot gegaan toen ik contact opnam met de klantenservice om te vragen of dit normaal was werd gezegd : ja heel vervelend .maar de garantie is 2 jaar ik heb evt een jaja 10%kortingscode voor het ongemak (is dit een lachertje)Remington etc geeft standaard 5jaar garantIe
Het product dat ik had gekocht werkte voor geen meter. Verder snelle levering
Levering had vertraging opgelopen, klantendienst heeft wel getracht dit op te lossen
Ik had de welkomstcode niet ingevuld voor de gratis biosilk. Daarover gemaild gelijk na de bestelling van 224 euro. Toevoegen aan de bestelling was niet meer mogelijk vandaar lagere score voor service.