johnbeerens.comBeoordelingen

Eric Jansen

Beoordelingen voor johnbeerens.com

4.83/5.00

13.907 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over johnbeerens.com

(1.390)
n.v.t
n.v.t
Blij met het produkt, maar je moet klikken om er iets uit te krijgen en dat werkt niet zo lekker. Komt minimaal iets uit of ineens heel veel.
Producten zijn heel fijn en levering was super snel.
Stijltang besteld, blijkt er geen hoesje bij te zitten (voor op reis bijv.). Na contact hiervoor krijg ik te horen dat ze wel apart besteld kunnen worden...... Krijg een bestelcode zodat ik de verzendkosten niet hoef te betalen. Wordt "blij" gemaakt met een dode mus want verzendkosten hoeven bij geen enkel hoesje (op de goedkoopste na) betaald te worden. Was leuk geweest als dit erbij vermeld was.
Snel en correct geleverd, Producten zijn voor een nette prijs geleverd, waarbij de prijs lager ligt als in de winkel
Ik had voor 22:00 besteld maar een paar dagen later pas in huis. Ik denk dat de bestelling niet goed uit door is gekomen. Verder kreeg ik erg snel bericht van de klantenservice!
Meerdere malen iets besteld. Bijna altijd de volgende dag in huis. In een mooi passend en handzaam doosje. (Waar je weer je elastiekjes en strikjes in kunt bewaren)
Prima product en prima service!
Op zich tevreden over de webshop, correcte communicatie en afhandeling. Snelle levering. Maar product voldoet totaal niet aan de wensen.
Kwaliteit naar verwachting en bezorging die de site aangaf
Prima producten, snelle levering,
Super daags na bestelling product thuis Enorme keuze Teruggestuurd product werd aan getwijfeld of ik, de klant wel gelijk had jammer!
Bestelling is prima verlopen en snel geleverd
Voor de tweede keer nu een haartool bij John beerens gekocht. Service erg goed. Product kon niet een dag later vanwege Covid-19 geleverd worden. Dit lieten zij via de mail op een prettige manier weten. Dag later kwam alsnog het product binnen. Product netjes in een kadoverpakking, zoals besteld, geleverd. Product werkt goed, handig in gebruik. Deskundig advies via de site. TOP
Pretty good products and they come pretty quickly
Slechte ervaring klantenservice!
Snelheid van levering was prima. Producten ook goed, nu twee keer gebruikt en merk aanzienlijk verschil; minder pluis en haar voelt en ziet er gezonder uit.
De geleverde producten waren niet in overeenstemming met de informatie op de website en telefonisch gegeven door het beauty-team. Ook jammer dat het toch nog een tijd duurt voordat de betaalde gelden worden terug gestort. Wil graag een ander product bestellen, maar wacht eerst op terug betaling.