UnderwearDistrict.nl- Logo - Beoordelingen

UnderwearDistrict.nl

138 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden260 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 apr 2021
UnderwearDistrict.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 aug 2023
De door mij bestelde boxershorts werden keurig de volgende dag bezorgd en bevielen mij zo goed dat ik er meteen weer zes besteld heb.

21 okt 2023
Ik dacht wijde boxers XXL van DEAL tw kopen. Kreeg een ander merk, die met die maatvoering niet past. Heb ze niet teruggestuurd omdat ik na een dieet ze misschien wel ga passen.

Beoordelingen voor UnderwearDistrict.nl

Boxer shorts geven heel erg af in de was

De nieuwe boxer shorts geven heel erg af in de was. De boxers van D.E.A.L. deden dat niet.
BS

Na 1 week nog geen retourbehandeling

Na 1 week nog geen antwoord op verkeerde levering!
Antwoord van UnderwearDistrict.nl
We hebben een retourportaal waar je heel eenvoudig zelf je retourlabel kunt genereren. Heb je onze retourpagina gelezen? https://www.underweardistrict.nl/nl/service/shipping-returns/ Mocht je hier niet uitkomen dan kun je altijd contact met ons opnemen.
Vreemde pasvorm en slechte stof/materiaal
Antwoord van UnderwearDistrict.nl
Ik zie dat je hebt gekozen voor een stof van geweven katoen. Waarschijnlijk ben je een jersey stof gewend. Deze informatie is overigens terug te lezen in de product omschrijving. Je mag de klantenservice altijd bellen voor advies.
Gewoon waardeloos
Antwoord van UnderwearDistrict.nl
Hallo P Dieters, Bedankt voor je beoordeling. Het is ons helaas niet duidelijk waarover je niet tevreden bent. Als je de klacht bij ons wilt melden, dan helpen we je graag verder. Groeten Robbert Underwear District
21 okt 2023
GV
Geert v.
Naarden
4 sep 2023

De onderbroeken waren netjes geprijsd maar vielen tegen

De onderbroeken waren netjes geprijsd waardoor ik gelijk 12 stuks besteld maar ze vallen een beetje tegen want ze: • vallen wat kleiner dan ik gewend ben • Hebben en wat minder prettige pasvorm dan ik gewend ben • Zijn van een wat dunnere kwaliteit dan ik gewend ben bij andere merken
BS
3 aug 2023

Levering verloopt snel en correct, maar retourzending is wat anders !

Levering verloopt snel en correct, maar retour zenden is een ander paar mouwen ! Pakje is nu reeds een week onderweg en nog steeds niet aangekomen bij Underwear District (retour is een combinatie van B-post en DHL). Bijgevolg is de terugbetaling ook heel erg vertraagd.
2 aug 2023
De rand van de boxershorts zijn te hard en zorgen voor afdrukken op je huid. Mijn maat XL is wel juist dus daar ligt het niet aan.
4 sep 2023

dunne stof

Ik vond de shirts heel dun en doorschijnend, ik had de kwaliteit wat beter verwacht.
Xl onderbroeken die een m lijken