martijnkozijn.nl

105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden641 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 dec 2019
martijnkozijn.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

prima ervaring, ik adviseer martijn kozijn wel om standaard de montageonderdelen die benodigd zijn om het kozijn te plaatsen mee te sturen bij een kozijn. Op de kosten van een kozijn is dat verwaarloosbaar, ik heb na levering van het kozijn nog enkele montageonderdelen na moeten bestellen, kosten 0,70/stuk, dus dat zijn in principe de kosten niet voor het bedrijf, maar zo lever je wel service, tegen geringe meerkosten.

17 mrt 2024
Maat van het kozijn kwam niet overeen met de omschrijving

Beoordelingen voor martijnkozijn.nl

service is uitzonderlijk!

Uiteraard is de prijs kwaliteit verhouding zeer goed, maar ook het persoonlijk contact en de (ongevraagde) vriendelijke service is uitzonderlijk!
Uitstekende communicatie en service. Wordt goed geholpen en er wordt meegedacht over alternatieven. Aflevering op afgesproken tijd.
Door een beschadiging bij het transport werd mij, zonder problemen, binnen 1 dag een nieuwe levering toegezegd. Superservice!
13 jul 2023

Zeer snelle reactie

's Morgens besteld via de website en na de lunchpauze kon ik het kozijn al af komen halen in Meerssen. Zeer snelle reactie.
Persoonlijk contact, snelle reactie op mails en goed goed bereikbaar. Duidelijke communicatie en komt afspraken goed na.
10 jun 2023
Twee mooie antracietgrijs kozijnen besteld snelle levering en zeer vriendelijk en professioneel tewoord gestaan.
21 jun 2023

Snelle levering, bij een communicatie…

Snelle levering,bij een communicatie fout werd er meteen goed gehandeld Goede prijs/kwaliteit verhouding
30 sep 2023

Uitstekend!

Prima website, makkelijk samen te stellen, prima communicatie, (volgens mij) de beste/scherpste prijs..
1 aug 2023
Scherpe prijs, snelle levering.handgreep vergeten. Binnen 24 uur nagezonden.
Snelle bezorging, zeer degelijk verpakt en de deuren van ongekende kwaliteit, zeker voor dit geld.
25 jul 2023
Goed contact via de telefoon over de bestelling en dag van levering. Prijs was ook goed.
17 jun 2023
Goede website, kozijn binnen 5 dagen bezorgd in overleg. Prijs kwaliteit is uitstekend.
11 nov 2023

Het door mij bestelde kozijn is snel geleverd en netjes in overleg.
8 jul 2023
Mbt afdichtingen rubber ff vermelden op de site verder alles goed👌🏽
15 sep 2023
Top team! Ze helpen je vriendelijk en staan klaar om te helpen
1 sep 2023
Goede telefonische informatie. Goede levering en goed verpakt.
25 jul 2023
Fijne mensen en een uitstekende services. Super tevreden.
12 jul 2023
Goeie levering en duidelijkheid met bestellen..
14 jul 2023
Super netjes verpakt en een snelle levering. 👌
14 jul 2023
Deur met kozijn besteld. Prima voor de prijs.!