binqer.nl- Logo - Beoordelingen

binqer.nl

239 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.324 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2019
binqer.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 jun 2023
Bij Binquer wordt daadwerkelijk gereageerd op een email, hoe is het mogelijk. En ook nog eens met een duidelijk antwoord, dat moet je toch ook 's meegemaakt hebben... Vervolgens is er strak op tijd geleverd. Kortom: prettig zakendoen. De bestelde afvalbak Simplehuman Butterfly 10 L is klein maar fijn. Echt klein, maar daardoor kan ie wel zo ongeveer overal staan. En echt fijn, de vlinderklepjes werken wonderbaarlijk. Snel en toch beheerst open, zeer gecontroleerd dicht. En dat alles geruisloos. Ik stond er verbluft naar te kijken. Het binnenemmertje kan eruit om de afvalzak te vervangen. Er worden 10 zakjes meegeleverd, maar die zijn vaag transparant. Zelf zullen wij die niet gauw kopen. Voor zo'n gevalletje is het behoorlijk aan de prijs, zou je zeggen, maar het is toch echt een prachtig ding. Voor wie kickt op kwaliteit is het z'n geld waard. We zijn er blij mee.

ik bestelde enkele GFT-containers. Elke container had een geblutst en /of beschadigd deksel. Eén ging niet meer dicht en dat deksel was overal beschadigd en zo krom als een banaan. Toen ik hierover een berichtje stuurde kreeg ik laconiek een 'gebruiksaanwijzing' toegezonden hoe ik het deksel moest recht krijgen. Ik ben 75 en dit is de meest bizarre aankoop + reactie die ik ooit in mijn druk leven heb meegemaakt. Ik ben pas aan het revalideren na een bestralingstherapie om een heel agressieve en kwaadaardige kanker weg te krijgen, en om nu hier dit te moeten ondergaan is te bizar voor woorden.

Beoordelingen voor binqer.nl

Toevallig mailde ik u al vanmorgen. Ik vind de bijzaken van slechte kwaliteit, ze lekken direct door en zorgen alsnog voor een smeerboel
Antwoord van binqer.nl
Beste klant, Het voordeel én het nadeel van biozakken is dat ze vergaan. We adviseren dan ook om ze op een koele en droge plek te bewaren. Om warm afval te laten afkoelen en nat afval te laten uitlekken voordat je het in de biozak werpt. Na een paar dagen is het verstandig om de biozak te vervangen. Hopelijk heb je iets aan deze tips! Met vriendelijke groeten, Marjolijn Team Binqer
4 feb 2024
tot op heden nog niets ontvangen
Antwoord van binqer.nl
Beste klant, Goed dat je aangeeft dat je nog geen pakketje hebt ontvangen van ons. We gaan uitzoeken wat er mis is gegaan. Als er meer bekend is sturen we je persoonlijk een mailtje over deze order. Met vriendelijke groeten, Marjolijn Team Binqer
Misleidende info over levering: dat het product dezelfde dag nog door julllie aan carrier bezorgd wordt biedt geen garantie op een snelle leveeing.
Antwoord van binqer.nl
Beste klant, Vervelend dat het pakket later is geleverd dan verwacht. We hebben de zending dezelfde dag overgedragen aan onze partner GLS. Waarom het pakket nog niet geleverd is, is voor nu nog onbekend. We houden contact met GLS om het alsnog zo snel mogelijk geleverd te krijgen. Met vriendelijke groet, Marjolijn Team Binqer
14 nov 2023
Mijn bestelling is nog steeds niet bezorgd! Volgens trac en trace staat men container in een Belgisch depot.
14 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je bericht. Vorige week woensdag hebben we de container naar je opgestuurd via onze partner GLS. Deze had inmiddels bezorgd moeten zijn bij jou. Waarom dit nog niet is gebeurd weten we niet maar we zien gelukkig wel dat de bezorging vandaag op de planning staat. Zou je contact met ons willen opnemen als je aan het einde van de dag nog steeds niks hebt ontvangen? Dit kan via info@binqer.nl of 0031 - 85 0775777. Met vriendelijke groeten, Marjolijn Team Binqer
28 okt 2023
Ik heb betaald maar geen bak gekregen.
Antwoord van binqer.nl
Beste klant, Goed dat je aangeeft dat je nog niks hebt ontvangen van ons. Bij jouw bestelling van een afvalcontainer bij Binqer heb je aangegeven dat je deze liever zelf komt ophalen. De container staat nog steeds voor je klaar op ons adres: Loopkantstraat 14a te Uden. We kunnen de container eventueel ook voor je opsturen. Dan kan je het beste contact opnemen met ons via 085-0775777 of info@binqer.nl betreft de verzendkosten. Met vriendelijke groet, Marjolijn Team Binqer