Binqer.nl- Logo - Beoordelingen

Binqer.nl

241 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.317 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2019
Binqer.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 jun 2023
Bij Binquer wordt daadwerkelijk gereageerd op een email, hoe is het mogelijk. En ook nog eens met een duidelijk antwoord, dat moet je toch ook 's meegemaakt hebben... Vervolgens is er strak op tijd geleverd. Kortom: prettig zakendoen. De bestelde afvalbak Simplehuman Butterfly 10 L is klein maar fijn. Echt klein, maar daardoor kan ie wel zo ongeveer overal staan. En echt fijn, de vlinderklepjes werken wonderbaarlijk. Snel en toch beheerst open, zeer gecontroleerd dicht. En dat alles geruisloos. Ik stond er verbluft naar te kijken. Het binnenemmertje kan eruit om de afvalzak te vervangen. Er worden 10 zakjes meegeleverd, maar die zijn vaag transparant. Zelf zullen wij die niet gauw kopen. Voor zo'n gevalletje is het behoorlijk aan de prijs, zou je zeggen, maar het is toch echt een prachtig ding. Voor wie kickt op kwaliteit is het z'n geld waard. We zijn er blij mee.

ik bestelde enkele GFT-containers. Elke container had een geblutst en /of beschadigd deksel. Eén ging niet meer dicht en dat deksel was overal beschadigd en zo krom als een banaan. Toen ik hierover een berichtje stuurde kreeg ik laconiek een 'gebruiksaanwijzing' toegezonden hoe ik het deksel moest recht krijgen. Ik ben 75 en dit is de meest bizarre aankoop + reactie die ik ooit in mijn druk leven heb meegemaakt. Ik ben pas aan het revalideren na een bestralingstherapie om een heel agressieve en kwaadaardige kanker weg te krijgen, en om nu hier dit te moeten ondergaan is te bizar voor woorden.

Beoordelingen voor Binqer.nl

PV
Peter v.
Lelystad
Maanden lang gezocht naar de juiste container afvalzakken om te gebruiken bij mijn tennisvereniging, dan weer te dun materiaal dan weer te klein om deze om de rand van de container te plaatsen. Per ongeluk kom ik op de site van Binqer terecht en heb bij hun de juiste zakken gekocht.
KH
Karin H.
Heythuysen
correcte en snelle levering. krat voldoet aan de wensen

snelle bezorging

makkelijk bestellen, snelle levering. goed matriaal
Alles zeer snel geregeld en correct afgehandeld
AB
Arthur B.
Berlicum
Strakke communicatie, snelle reactie
Snelheid vind ik heel prettig

Zeker aan te bevelen!!

Bij onduidelijkheid over een product heb ik een mailtje gestuurd voor meer info, werd snel op gereageerd en gaf mij duidelijkheid. Bestellen ging simpel en pakketje erg snel in huis, ca 4 dagen met weekend er tussen. Per mail op de hoogte gehouden door zowel Binqer als GLS. Perfect!!
Het is altijd super snel geregeld. Ik heb het voordeel dat ik het kan ophalen in de winkel. Dat is ook tevens mij min puntje laat even weten dat het klaar ligt in de winkel zodat ik het kan ophalen.
Zeer professionele aanpak. Velen kunnen hier wat van leren! Was eerste contact, maar zeker niet het laatste.
vriendelijke klantenservice! namen contact met ons op om de bestelling zo goed en snel mogelijk op te sturen.
De spullen stonden gereed bij afhalen. geholpen met in de auto leggen.
10 feb 2024
Betrouwbaar,vriendelijk, meedenkend, snel en niet duur aanrader
10 feb 2024
Goed product, precies zoals omschreven. Goede kwaliteit!.
Zeer snelle en goed verpakte levering van de opbergboxen.
Overzichtelijke site, heel snelle levering.
alles is perfect verlopen, waarvoor dank
Nette bekers besteld en snel ontvangen!
snelle levering zoals beloofd
de snelheid van de levering.
Snelle en correcte levering